Het Renault register.
Gezien in Alphen a/d Rijn :
- Type, Renault 19 16V, phase 1.
- Bouwjaar, 1991.
- Kenteken, DJ-JG-31.
- Kleur, blauw metallic.
- Staat, netjes.
- Tuning, geheel origineel.
Bijzonderheden, wordt volgens mij nooit meegereden.
- Type, Renault 19 16V, phase 1.
- Bouwjaar, 1991.
- Kenteken, DJ-JG-31.
- Kleur, blauw metallic.
- Staat, netjes.
- Tuning, geheel origineel.
Bijzonderheden, wordt volgens mij nooit meegereden.
Type : Clio 16V
Bouwjaar : 01-1993
Kenteken : **-**-**
Staat : Goed (2 roestplekjes op hele auto)
Tuning optisch : 15" Velgen (BSA)
Tuning Technisch : Nog niets
ICE : Lanzar Boxen, Clarion Radio
Plaats : Wijchen
Gezien in wijchen
Type : clio 16V
Bouwjaar 1991
Kenteken : ??-??-??
Staat : Goed onderhouden
Tuning Optisch : Geblindeerde ruiten, Verlaagd, Williams velgen
Tuning Technisch : andere Nokkenas, K&N Luchtfilter, REMUS van Voor tot achter.
Plaats : Wijchen
Bouwjaar : 01-1993
Kenteken : **-**-**
Staat : Goed (2 roestplekjes op hele auto)
Tuning optisch : 15" Velgen (BSA)
Tuning Technisch : Nog niets
ICE : Lanzar Boxen, Clarion Radio
Plaats : Wijchen
Gezien in wijchen
Type : clio 16V
Bouwjaar 1991
Kenteken : ??-??-??
Staat : Goed onderhouden
Tuning Optisch : Geblindeerde ruiten, Verlaagd, Williams velgen
Tuning Technisch : andere Nokkenas, K&N Luchtfilter, REMUS van Voor tot achter.
Plaats : Wijchen
-
- Berichten: 1631
- Lid geworden op: di 10 jul 2001 0:00
- Locatie: Purmerend(Noord-Holland
Gezien in Zaandam bij tankstation v/d Poel
R5GTT
keneteken: HN-HL-19
Kleur: Bleu Sport
Optische tuning:
Gouden Velgen, zag een best dikke eindpot zitte, Groene kuipstoelen en een gekleurt stuur
Bijzonderheden: Er zat een lekker grietje achter het stuur
R5GTT
keneteken: HN-HL-19
Kleur: Bleu Sport
Optische tuning:
Gouden Velgen, zag een best dikke eindpot zitte, Groene kuipstoelen en een gekleurt stuur
Bijzonderheden: Er zat een lekker grietje achter het stuur
Gezien in Oudewater :
- Type, Renault Clio 16V.
- Bouwjaar, 1991.
- Kenteken, ZG-53-HV.
- Kleur, grijs metallic.
- Staat, netjes.
- Tuning, zwarte Speedline/Williams velgen, nieuw type interieur.
Bijzonderheden, dit is de auto van LIMO, kwam hier voorheen een enkel keer.
- Type, Renault Clio 16V.
- Bouwjaar, 1991.
- Kenteken, ZG-53-HV.
- Kleur, grijs metallic.
- Staat, netjes.
- Tuning, zwarte Speedline/Williams velgen, nieuw type interieur.
Bijzonderheden, dit is de auto van LIMO, kwam hier voorheen een enkel keer.
nog ff gekeken of ik nou gek wordt maar dat ben ik dus want ik heb geen zg-53-hv maar zg-57-hv. Typische is dat ik dus ook een zilvere heb met zwarte williams wielen
Supercinq de moi,
Type: 5 Gt Turbo Phase 1
Bouwjaar: 1986
Kilometerstand: 200.000!
Kenteken: JH-VJ-33
Kleur: Parelmour wit
Staat: Uitstekend
Tuning: K&N-filter, Sebring uitlaatsysteem, veerpootbrug, achterspoiler, voor de rest standaard.
Plaats: Nijmegen
Type: 5 Gt Turbo Phase 1
Bouwjaar: 1986
Kilometerstand: 200.000!
Kenteken: JH-VJ-33
Kleur: Parelmour wit
Staat: Uitstekend
Tuning: K&N-filter, Sebring uitlaatsysteem, veerpootbrug, achterspoiler, voor de rest standaard.
Plaats: Nijmegen
Stta nu ook een 19 16v ph2 in de Kolk(Amsterdam)
Is helemaal origineel.
En de kleur is zwart.
Ziet er nietjes uit, maar echt mooi issie nie.
Mzzl...
Is helemaal origineel.
En de kleur is zwart.
Ziet er nietjes uit, maar echt mooi issie nie.
Mzzl...
Gezien in Zandvoort(circuit) :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar,tja, phase 2.
- Kenteken, HR-PR-39.
- Kleur, zwart.
- Staat, netjes, wel even poetsen.
- tuning, origineel, Peco uitlaat??
Bijzonderheden 257.000KM op de klok, en ik ben deze vijf al vaker tegengekomen op CRS clubdagen.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar,tja, phase 2.
- Kenteken, HR-PR-39.
- Kleur, zwart.
- Staat, netjes, wel even poetsen.
- tuning, origineel, Peco uitlaat??
Bijzonderheden 257.000KM op de klok, en ik ben deze vijf al vaker tegengekomen op CRS clubdagen.
Laatst gewijzigd door Chris op zo 30 sep 2001 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezien op de A-12 thv Bodegraven :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, onbekend, phase 1.
- Kenteken, LP-VJ-54.
- Kleur, rood.
- Staat, netjes, niet goed kunnen zien bij die snelheid.
- Tuning, 15" wielen.
Ik was toevallig ook met de 5, en natuurlijk werden de duimpjes weer opgestoken!
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, onbekend, phase 1.
- Kenteken, LP-VJ-54.
- Kleur, rood.
- Staat, netjes, niet goed kunnen zien bij die snelheid.
- Tuning, 15" wielen.
Ik was toevallig ook met de 5, en natuurlijk werden de duimpjes weer opgestoken!
Gezien in Zandvoort(circuit) :
- Type, Reanult Clio Williams.
- Bouwjaar, 1995.
- Kenteken, NJ-LD-14.
- Kleur, blauw metallic.
- Staat, netjes.
- Tuning, verlaagd, Devil, veel club stikkers etcetc.
Bijzonderheden, Haas, is dit de Wllie van Chris uit woerden?
(CRS-Clubauto)
- Type, Reanult Clio Williams.
- Bouwjaar, 1995.
- Kenteken, NJ-LD-14.
- Kleur, blauw metallic.
- Staat, netjes.
- Tuning, verlaagd, Devil, veel club stikkers etcetc.
Bijzonderheden, Haas, is dit de Wllie van Chris uit woerden?
(CRS-Clubauto)
-
- Berichten: 1631
- Lid geworden op: di 10 jul 2001 0:00
- Locatie: Purmerend(Noord-Holland
Vandaag gespot in Purmerend op de koemarkt..
Type: 5 GTT
Kenteken: BV-15-XV
Kleur: Bleu sport(volgens mij)
Optische tuning:
Lichtmetalen velgen(weet geen merk of maat)
Vierpuntgordel rood ook voor passagier
Bijzonderheden:
Is een grijs kenteken auto maar zaten gewone achterramen in??
Type: 5 GTT
Kenteken: BV-15-XV
Kleur: Bleu sport(volgens mij)
Optische tuning:
Lichtmetalen velgen(weet geen merk of maat)
Vierpuntgordel rood ook voor passagier
Bijzonderheden:
Is een grijs kenteken auto maar zaten gewone achterramen in??
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Ik keek net in de spiegel, en raad eens wat ik zag.....mijn karretje:
Renault 5 GTE
bwj: 1989
kleur: wit
km stand: 156.000km
kenteken: LR-XL-42
vermogen: 95PK,69KW (origineel)
Aanpassingen: open luchtfilter (pipercross), alluminium veerpootbrug, andere bougies,cyclone,vonkversterker,15"ph2 16v-velgen, Remuseindemper 110mm, r19 style-grille, witte knippers, lege katalysator .
Renault 5 GTE
bwj: 1989
kleur: wit
km stand: 156.000km
kenteken: LR-XL-42
vermogen: 95PK,69KW (origineel)
Aanpassingen: open luchtfilter (pipercross), alluminium veerpootbrug, andere bougies,cyclone,vonkversterker,15"ph2 16v-velgen, Remuseindemper 110mm, r19 style-grille, witte knippers, lege katalysator .
Mn Renaultje 19 16V Chamada, wordt volgende week 2e week van oktober APK gekeurd
Plaats: Ulft
kleur: Williams Blue en goud kleurige velgen
Peco Demper
Open lucht filter
Kenteken moet ik ff kijken....
Mzzlz Paul
<font size=1>[ This message was edited by: r19-16v on 2001-10-05 13:01 ]</font>
Plaats: Ulft
kleur: Williams Blue en goud kleurige velgen
Peco Demper
Open lucht filter
Kenteken moet ik ff kijken....
Mzzlz Paul
<font size=1>[ This message was edited by: r19-16v on 2001-10-05 13:01 ]</font>
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
It's all new to me.
Renault 5 GT Turbo (phase1)
bwj: 1987
kleur: zwart (glans)
Km stand: 161.000km
kenten: LL-XJ-??
staat: Netjes
Tuning: K&N filter, veerpootbrug
Plaat: Den Haag
Bijzonderh: opnieuw ingevoerd in 1995.
Toekomst: Andere uitlaat, achtervleugel, verlagen, phase2 voorkant.
Renault 5 GT Turbo (phase1)
bwj: 1987
kleur: zwart (glans)
Km stand: 161.000km
kenten: LL-XJ-??
staat: Netjes
Tuning: K&N filter, veerpootbrug
Plaat: Den Haag
Bijzonderh: opnieuw ingevoerd in 1995.
Toekomst: Andere uitlaat, achtervleugel, verlagen, phase2 voorkant.
Type: GT Turbo
Bouwjaar: 1986 (phase I)
Kenteken: LD-XP-16 (is in 95 ingevoerd vanuit duitseland)
Kleur: Rood
Staat: Redelijk
Styling: velgen van phase II, verder nog niks...
Tuning: opgeschroefde turbo, versleten koppeling
Plaats: Breda
bijzonderheden: over en tijdje gaat ie van de weg en heeft ie voor 1 jaar huisarest
<font size=1>[ This message was edited by: VAmP|E on 2001-10-08 00:56 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: VAmP|E on 2001-12-02 14:34 ]</font>
Bouwjaar: 1986 (phase I)
Kenteken: LD-XP-16 (is in 95 ingevoerd vanuit duitseland)
Kleur: Rood
Staat: Redelijk
Styling: velgen van phase II, verder nog niks...
Tuning: opgeschroefde turbo, versleten koppeling
Plaats: Breda
bijzonderheden: over en tijdje gaat ie van de weg en heeft ie voor 1 jaar huisarest
<font size=1>[ This message was edited by: VAmP|E on 2001-10-08 00:56 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: VAmP|E on 2001-12-02 14:34 ]</font>
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Nou dan ik ook maar......
GT turbo fase 1, wit, 1985, origineel NL.
Gare motor, half gedemonteerd, zonder interieur. De normale roest, maar geen grote deuken. Geschorst voor onbepaalde tijd......
GT turbo fase 2, zwart, 1989, origineel NL.
Heeft een behoorlijk net interieur, RBS, originele wielen (sorry maar vindt ik toch het mooist) elektrieke ramen en cv, Gemini alarm op afstand, zon klote schuifdak helaas. Hier en daar wel wat roest, wordt continu wel aan gewerkt, moet ooit nog afgerond worden met een paintjob. Motor 170.000 gelopen en in goede staat.ZEER binnenkort bewerkte kop en nieuwe koppakking, Devil rvs demper, alu veerpootbrug (was OMP van pb-staal) Green geefmvanKatoen Air filter van een Ibiza Cupra (met dank aan mamma) op de Dirkjan Hofmans stijl gemonteerd. Grotere sproeier, turbodruk wordt opgeschroefd, intercooler gefreedingest en met beugel verstevigd, CUP koelsysteem/carterventilatie, 50mm verlaging deze week, gemodificeerde voorbumper, misschien bleedvalve in dashboard.
Ben verder druk bezig de auto ringklaar te krijgen.
GTT fase 1 importgebakje: wordt as we speak gesloopt. 1987, grijs en behoorlijk kaal al
GT turbo fase 1, wit, 1985, origineel NL.
Gare motor, half gedemonteerd, zonder interieur. De normale roest, maar geen grote deuken. Geschorst voor onbepaalde tijd......
GT turbo fase 2, zwart, 1989, origineel NL.
Heeft een behoorlijk net interieur, RBS, originele wielen (sorry maar vindt ik toch het mooist) elektrieke ramen en cv, Gemini alarm op afstand, zon klote schuifdak helaas. Hier en daar wel wat roest, wordt continu wel aan gewerkt, moet ooit nog afgerond worden met een paintjob. Motor 170.000 gelopen en in goede staat.ZEER binnenkort bewerkte kop en nieuwe koppakking, Devil rvs demper, alu veerpootbrug (was OMP van pb-staal) Green geefmvanKatoen Air filter van een Ibiza Cupra (met dank aan mamma) op de Dirkjan Hofmans stijl gemonteerd. Grotere sproeier, turbodruk wordt opgeschroefd, intercooler gefreedingest en met beugel verstevigd, CUP koelsysteem/carterventilatie, 50mm verlaging deze week, gemodificeerde voorbumper, misschien bleedvalve in dashboard.
Ben verder druk bezig de auto ringklaar te krijgen.
GTT fase 1 importgebakje: wordt as we speak gesloopt. 1987, grijs en behoorlijk kaal al
Net gezien in Bodegraven :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1987, phase 1.
- Kenteken, BX-67-FT.
- Kleur, Alfa-Romeo blauw(kameleon kleur).
- Staat, zag er netjes uit, niet goed kunnen zien.
- Tuning, Zwarte phase 1 velgen.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1987, phase 1.
- Kenteken, BX-67-FT.
- Kleur, Alfa-Romeo blauw(kameleon kleur).
- Staat, zag er netjes uit, niet goed kunnen zien.
- Tuning, Zwarte phase 1 velgen.
-
- Berichten: 490
- Lid geworden op: zo 23 sep 2001 0:00
- Locatie: Nederland
Ik had die van hierboven gespot, en Maus via de telefoon doorgegeven wat er aan kenmerken op zaten. Is die dus een paar dingen vergeten te vermelden. Ik zal dus effe een volledige omschrijving geven:
Type: 5 GTT
Kenteken: BX-16-JX
Kleur: Wit (Gebroken wit)
Staat: Orginele uitstraling, erg VIES
Tunning: verwijderde achterbank (netjes afgewerkt), andere einddemper.
uiterlijke kenmerken: Witte TURBO sticker op de achterruit, rechts-achter op zijruitje CRS-sticker.
Type: 5 GTT
Kenteken: BX-16-JX
Kleur: Wit (Gebroken wit)
Staat: Orginele uitstraling, erg VIES
Tunning: verwijderde achterbank (netjes afgewerkt), andere einddemper.
uiterlijke kenmerken: Witte TURBO sticker op de achterruit, rechts-achter op zijruitje CRS-sticker.
Gezien in Bodegraven :
- Type, Renault 5 GTX.
- Bouwjaar, 1988.
- Kenteken, TB-28-KG.
- Kleur, rood.
- Staat, netjes moet wel even gepoetst worden.
- Tuning, superlaag, phase 2 GTT wielen, Peco einddemper met een mooie brul, verzonken Kadett GSI happers, speciale nokkenas etcetc.
- Type, Renault 5 GTX.
- Bouwjaar, 1988.
- Kenteken, TB-28-KG.
- Kleur, rood.
- Staat, netjes moet wel even gepoetst worden.
- Tuning, superlaag, phase 2 GTT wielen, Peco einddemper met een mooie brul, verzonken Kadett GSI happers, speciale nokkenas etcetc.
een andere vriend:sad:arthur)
type: 5gt turbo phase 1 bj? coupe
kenteken:?
kleur: boxter grijs.
staat:redelijk moet hier en daar nog wat aan gedaan worden.
tuning:bleedvalve, circuit uitlaat met eps eindemper, opgeschroefde turbo > 1bar, 4cm verlaagd, meters in het midden console en een leuk audio geluidje.
type: 5gt turbo phase 1 bj? coupe
kenteken:?
kleur: boxter grijs.
staat:redelijk moet hier en daar nog wat aan gedaan worden.
tuning:bleedvalve, circuit uitlaat met eps eindemper, opgeschroefde turbo > 1bar, 4cm verlaagd, meters in het midden console en een leuk audio geluidje.
de turbo tweeling:
harry:
type: 5gt turbo phase 1
kenteken:?
kleur: grijs origineel.
staat:als nieuw (altijd in de garage)
tuning: volledig getuned door gttuning, 5,5 cm verlaagd, oz velgen, groep n uitlaat, verderest standaard uiterlijk.
marcel:
type: 5gt turbo phase 1
kenteken:?
kleur: alpine blauw originele lak.
staat. als nieuw goed onderhouden.
tuning: volledig getuned door gttuning,
4,5 cm verlaagd, oz velgen, groep n uitlaat,
verderest standaard uiterlijk.
harry:
type: 5gt turbo phase 1
kenteken:?
kleur: grijs origineel.
staat:als nieuw (altijd in de garage)
tuning: volledig getuned door gttuning, 5,5 cm verlaagd, oz velgen, groep n uitlaat, verderest standaard uiterlijk.
marcel:
type: 5gt turbo phase 1
kenteken:?
kleur: alpine blauw originele lak.
staat. als nieuw goed onderhouden.
tuning: volledig getuned door gttuning,
4,5 cm verlaagd, oz velgen, groep n uitlaat,
verderest standaard uiterlijk.
Gezien in Alphen a/d Rijn :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1986.
- Kenteken, PF-43-HK.
- Kleur, alpineblauw.
- Staat, niet goed kunnen zien, tegemoetkomend verkeer.
- Tuning, ik dacht verlaagd, voor de rest onbekend.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1986.
- Kenteken, PF-43-HK.
- Kleur, alpineblauw.
- Staat, niet goed kunnen zien, tegemoetkomend verkeer.
- Tuning, ik dacht verlaagd, voor de rest onbekend.
Type:
5 GT Turbo PhII
Bouwjaar: 1988
Kenteken:
SV-82-BX
Kleur:
Zwart
Staat:
Redelijk (moet eigenlijk overgespoten worden)
Tunning:
Optisch
- Rally Bumpers
- Open grill met wit gaas
- Enkele ruitenwisser
- Trannplaat matten
- 4.5 cm verlaagd
- Witte knipperlichten
- Clio 16v Dashboard
Technisch
- Peco Einddemper
- KONI schokdempers (geel)
- Siliconen slangen
- Green sportlucht filter
- Freeflowed intercooler
Plaats:
Etten-Leur
5 GT Turbo PhII
Bouwjaar: 1988
Kenteken:
SV-82-BX
Kleur:
Zwart
Staat:
Redelijk (moet eigenlijk overgespoten worden)
Tunning:
Optisch
- Rally Bumpers
- Open grill met wit gaas
- Enkele ruitenwisser
- Trannplaat matten
- 4.5 cm verlaagd
- Witte knipperlichten
- Clio 16v Dashboard
Technisch
- Peco Einddemper
- KONI schokdempers (geel)
- Siliconen slangen
- Green sportlucht filter
- Freeflowed intercooler
Plaats:
Etten-Leur