ACT: Mobiele telefonie

Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik hoop dat het gefixt wordt, maar ze hoeven er geen haast mee te maken. ;)
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Bij mij zit er sinds de reparatie stof onder het scherm. Best irritant. Maarja, terugsturen betekent dat ik hem weer 2 weken kwijt ben...
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Wat voor problemen ervaren jullie? Ik heb echt een tijd gehad dat die iedere dag opeens uitging en opnieuw ging opstarten.
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

antoine schreef:http://www.gsminfo.nl/nieuws/2011/02/ko ... ini-iphone

Deze I-phone moet, in het ene bericht 200 en het ander 300, dollar gaan kosten en is een stukje kleiner dan de normale.
die noemen ze de iPhone 4S. iPhone 5 komt in oktober.... zeggen ze ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

antoine schreef:http://www.gsminfo.nl/nieuws/2011/02/ko ... ini-iphone

Deze I-phone moet, in het ene bericht 200 en het ander 300, dollar gaan kosten en is een stukje kleiner dan de normale.
Dat is natuurlijk ook niet zo moeilijk.............................
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

AnthonyR schreef:Wat voor problemen ervaren jullie? Ik heb echt een tijd gehad dat die iedere dag opeens uitging en opnieuw ging opstarten.
Weinig problemen, behalve met die power knop. En da's knap irritant! :(
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

dat er nog geen apart HTC problemen topic bestaat :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

hahah... :) Als ik dat allemaal geweten had, had ik gewoon en iPhone gekocht. :P
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

ooooowwww..... mag deze uitspraak in de hall of fame? :grin:
Immer wieder die verdammte Holländer
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

hehe... Zeker! (Y)
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

AnthonyR schreef:Wat voor problemen ervaren jullie? Ik heb echt een tijd gehad dat die iedere dag opeens uitging en opnieuw ging opstarten.
Beeldscherm gesneuveld. Kleurensneeuw :)
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

Merijn schreef:hahah... :) Als ik dat allemaal geweten had, had ik gewoon en iPhone gekocht. :P
Heb je dan een grote auto? Want het is makkelijker om een oude telefooncel mee te nemen dan zo'n Appel-koelkast.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik heb een HTC Sensation. Die is nog een stukkie groter dan de iPhone4. :)
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

je achterbank is vrij toch ? ;)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Probleemloze sensation hier... :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

Ik zit hier ff met een luxeprobleem. Ik kreeg een leuke deal voor een iPhone 4S. Deze heb ik vandaag dus ook opgehaald.
Helaas is deze (voor zover ik weet) nog niet te jailbreaken en das natuurlijk k*t.
Ik wil best wat betalen voor wat programmatjes maar weet iemand hier misschien een vrijwel gratis offline navigatie app?
Anders leg ik deze tot ie te jb-en is in de kast en gebruik ik in de tussentijd mijn gewone 4.
Megane R26 -> Megane 4 RS
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Voordat je gaat rijden even op google maps kijken en hooguit in de desbetreffende stad even spieken op de Aaifoon.
Is nog eens goed voor je topografie ook!

Ik doe al jaren zonder, zonder problemen (Y)
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

GJ schreef:Ik zit hier ff met een luxeprobleem. Ik kreeg een leuke deal voor een iPhone 4S. Deze heb ik vandaag dus ook opgehaald.
Helaas is deze (voor zover ik weet) nog niet te jailbreaken en das natuurlijk k*t.
Ik wil best wat betalen voor wat programmatjes maar weet iemand hier misschien een vrijwel gratis offline navigatie app?
Anders leg ik deze tot ie te jb-en is in de kast en gebruik ik in de tussentijd mijn gewone 4.
Er is al wel een Untethered Jailbreak voor iOS 5, weet alleen niet of ie op de 4S ook werkt. ik zit nog op v4.3.3 met Jailbreak en wacht nog ff af op een Untethered Jailbreak voor iOS5 :)
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

iOS 5.0 is alleen untethered met een 3GS met oude bootrom. Anders is het tethered.
Ik zit met mijn iPad 1 en iPhone 4 ook op 4.3.3 untethered.
Heb op de iPad 1 iOS 5 geprobeerd met de tethered jb maar die kreeg ik op een gegeven moment niet meer opgestart. Dus ook niet met de PC dus maar terug gegaan naar 4.3.3.
iOS 5 tethered raad ik dus af :)
Megane R26 -> Megane 4 RS
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

uhh, wat is teterd en ongeteterd? heb geen zin om te googelen
Immer wieder die verdammte Holländer
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

-Ray- schreef:uhh, wat is teterd en ongeteterd? heb geen zin om te googelen
Omdat ik even e veel tijd heb, heb ik even voor je gegoogled: http://appletips.nl/tethered-en-untethe ... -methodes/
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

juust m, keppem :) alleen maar naar untethered kijken dus.

ach, ik heb toch geen JB, nog niet nodig gehad en nog niemand gezien die me genoeg overtuigd heeft ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

Ik heb toch aardig wat dingen die je normaal niet kunt aanpassen die ik toch wel erg handig vind. bv: wekker uitzetten met een knop, extra icoon in de onderste menubalk, meerdere apps in een map en wat ik veel gebruik is een pulldownmenu waar ik alle functies makkelijk uit en aan kan zetten.
En het is natuurlijk ook leuk dat ik er bv TomTom op kan gooien zonder te betalen ;)
Megane R26 -> Megane 4 RS
PaulM
Berichten: 4975
Lid geworden op: wo 27 jul 2005 10:14
Locatie: Nijmegen

even jullie mening wat betreft mobiele abbonementen, heb nu een 2jarig hi abbonement die op 4 september 2012 afloopt. Daarbij heb ik onbeperkt internetten en 225min bellen voor 32 euro netto p/m.

Nu heb ik op moment een smartphone maar kan er geen whatsapp op draaien (samsung wave met eigen OS erop). Wat is het handigst om te doen? Als ik niks doe wordt volgens mij mijn abbo maandelijks verder verlengt. Is het verstandig (ivm kosten) om bv een losse smartphone te kopen met whatsapp mogelijkheden zodat ik de onbeperkt internetten kan misbruiken (afgeknepen vanaf 500mb) en niks aan mij abbo te doen? Of is het toch beter om nieuwe abbo en tel te nemen? Heb verder geen vaste foon thuis dus bel alles via mijn mobiel. Kom niet zo vaak boven me bundel uit.
Telefoneren wordt ook alleen maar duurder http://www.nu.nl/gadgets/2888703/prijze ... ijgen.html vandaar.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Het ligt er helemaal aan wat je wilt uitgeven aan een telefoon en abonnement. Om een leuke foon gratis te krijgen, zul je zeker een 2-jarig abonnement af moeten sluiten en dat kost je dus aardig wat geld.

Ik heb het ook gedaan bij Vodafone (wat ik sowieso de enige écht goede aanbieder vind), maar als ik het over kon doen, zou ik zelf het toestel gekocht hebben en een sim-only abonnement hebben afgesloten bij Ben of zo.

Zet het maar eens in een Excelletje: abonnementskosten voor 2 jaar incl. gratis foon vs. sim-only en zelf eenzelfde foon kopen.

Ik denk dat je iets meer kwijt zult zijn als je sim-only neemt, maar dat geeft je ook veel meer vrijheid. Je zult natuurlijk wel het geld moeten hebben om nu een nieuwe telefoon te kopen. :)

Mijn ervaring is overigens wel om een goed (en dus prijzig) toestel te kopen. Zeker bij Android zijn er veel telefoons die in mijn ogen niet sterk genoeg zijn om soepel en ongefrustreerd mee te werken.

2e handsje kopen is natuurlijk ook een optie. Alle HTC's hebben 2 jaar garantie en zijn dus best safe om te kopen, als ze een jaartje oud zijn. Zorg uiteraard wel dat je de bon erbij hebt! :)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Als je dat zo leest kan nooit kan het nooit lang duren voor ze verboden moeten worden... denk aan alle commotie rondom asbest enof ddt..
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Tja... Meerdere (onpartijdige) studies wijzen uit dat het veelvuldig gebruik van een mobiele telefoon of het gebruiken van een draadloos netwerk niet goed is voor je gezondheid. Maar is er nog een weg terug? Er is wel erg veel geld mee gemoeid tegenwoordig. Het is een miljardanbusiness, waardoor het niet zo snel meer zal worden aangemerkt als gevaarlijk.

Maar als je dit soort dingen weet, of in elk geval vermoedt, dan kun je je belgedrag en gebruik van wifi op aanpassen. :)
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Volgens Darwin kunnen we er na een paar generaties wel tegen geloof ik :p
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Iemand op zoek naar een goede occasion? :)

http://link.marktplaats.nl/688347326
Plaats reactie