ACT: Mobiele telefonie

Plaats reactie
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Arco schreef::nee:

Aangezien ik er af en toe mee wil internetten en het ding alleen gebruik voor opslag muziek en maken van foto's valt in mijn ogen al het andere af. (te weinig MP, te weinig intern geheugen of uitbreidbaar). Samsung of LG met dualcore lijkt mij wel wat, maar ben verknocht aan een Nokia, maar ja, daar hoor je eigenlijk niemand over.
Nokia doet ook echt niet meer mee hoor...? Het is geen Smartphone zoals de andere merken deze maken. Mist gewoon veel mogelijkheden door het verouderde symbian... Overigens zijn Megapixels maar verkooppraat want je maakt echt geen betere foto's met een lens kleiner dan een poepgat.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Ik heb jaren naar volle tevreden nokia's gehad, maar enkel de gewone toestellen zijn super. Heb 2 smartphone's van Nokia gehad en die waren beide ruk! Ik zou iig voorlopig geen nokia smartphone meer kopen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gebruikersavatar
Adinsx
Berichten: 6962
Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
Car: M4 Estate GT205
Locatie: Oosten des lands

Hier nog zo'n ontevreden Nokia Smartphone gebruiker.

De 3310, 3410, 6350i waren puike toestellen.

De N73 en N96 waardeloos. Die laatste heb ik tot 3x toe in 4 maanden een nieuwe voor gehad.

Sinds juli overgestapt op (ondanks Apple-fan) Samsung Galaxy S2 met Android en ik wil nooit meer anders. Nee, Nokia red het gewoon niet met hun besturingssystemen.

En inderdaad, 12Mp zegt vrij weinig verder. Ik heb overigens nog geen vergelijkingen gezien met andere smartphones, maar die zullen er vast zijn. N8 vs Galaxy S o.i.d.


Kortgezegd is het advies, sla Nokia over, ondanks dat je hem vooral voor muziekopslag etc. gebruikt.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Nokia na de N95 verlaten die mij geen enkele keer in de steek heeft gelaten. Toen over gegaan op een HTC op Windows Mobile wat ondanks het prachtige toestel zwaar ruk was. Toen een tijdje lopen klooien met custom roms op de HD2 maar vanwege de korte bedrijfstijd toch maar voor de nieuwe HTC Sensation gekozen toen het kon.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

De Sensation is leuk, maar als ik opnieuw zou moeten kiezen, dan zou ik een handzamer toestel nemen, denk ik. Desire S of HD misschien. Hij is gwoon erg groot en da's zeker niet altijd handig.
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Als je kleine handen hebt is een Sensation niet even ideaal nee.
Al ben ik nu wel klaar met m'n oude toestel weer, wil graag m'n Sensation weer terug inclusief nieuw scherm...
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Desire HD is ook nogal erg groot (en eigenlijk wat design betreft een HD2). en de Z met het toetsenbord vind ik te dik. Daarom paar maanden terug voor de gewone desire gekozen en dat bevalt nog steeds prima (net niet te groot, mooi design, en echte knoppen!)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Remon
Berichten: 1840
Lid geworden op: wo 8 dec 2004 18:57
Locatie: Soest

Heb nu al bijna een jaar met volle tevredenheid een HTC Desire HD, echt een topapparaat! Inderdaad best groot wat vooral in het begin wennen is, maar als het gewent is werkt hij echt super. Heerlijk snel en kan er nagenoeg alles mee wat ik anders op mijn pc moest doen (Y)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Toch is ouderwets forummen toch fijner op de fleptop :)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Op de Chromebook! Woei!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Wie kan me helpen??!! Ik heb een Htc Desire en heb hier de facebook 1.6.4 versie op staan. Toen ik 1.6.2 erop had was er niks aan de hand,na een tijdje deed de app de berichten op de frontpage niet meer laden. Ik dacht zal me eens opnieuw inloggen. Sinds die tijd lukt het me dus niet meer om in te loggen. Inmiddels had ik 1.6.3 erop staan,waar ik veel negatieve reacties over las. Meerdere mensen hadden inlogproblemen. Nu is 1.6.4 beschikbaar, maar krijg nog steeds een foutmelding. Ik krijg facebook ook niet verwijdert van mijn telefoon. Kan alleen maar updates verwijderen,maar dat helpt niet.
Xabre
Berichten: 5508
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 20:18
Car: 19 16V

Arco schreef::nee:

Aangezien ik er af en toe mee wil internetten en het ding alleen gebruik voor opslag muziek en maken van foto's valt in mijn ogen al het andere af. (te weinig MP, te weinig intern geheugen of uitbreidbaar). Samsung of LG met dualcore lijkt mij wel wat, maar ben verknocht aan een Nokia, maar ja, daar hoor je eigenlijk niemand over.
Qua camera is er geen betere dan de N8. Foto's zijn echt enorm goed ook bij weinig licht. Filmen doet het apparaat ook prima op 720p. De symbian software is echt minder helaas. Naast de N8 heb ik nog een htc desire s, veel beter qua software maar camera is bagger en batterij is binnen een dag leeg. Een N8 met Android zou ideaal zijn maja... :p
Trust me. I know what I'm doing.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Is er eigenlijk al iemand die een nieuw Windows Mobile toestel heeft? Die schijnen toch wel erg goed te zijn!
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Probleem is dat niemand ze meer durft te kopen denk ik :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Het heet ook geen Windows mobile. :P
Windows phone 7 is de officiële naam, het schijnt inderdaad erg goed te werken.
Pas vanaf de 7.5 Mango update (welke er pas vanaf 1 september is) is er Nederlands beschikbaar, dus nu zal het heel misschien pas een beetje gaan verkopen in Nederland.

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/14915
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Nokia komt toch met een Windows Moble/Phone versie ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Xabre
Berichten: 5508
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 20:18
Car: 19 16V

Ja, basicly komt de Nokia N9 in een WP7 jasje op de markt:

Trust me. I know what I'm doing.
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Ronnie schreef:Wie kan me helpen??!! Ik heb een Htc Desire en heb hier de facebook 1.6.4 versie op staan. Toen ik 1.6.2 erop had was er niks aan de hand,na een tijdje deed de app de berichten op de frontpage niet meer laden. Ik dacht zal me eens opnieuw inloggen. Sinds die tijd lukt het me dus niet meer om in te loggen. Inmiddels had ik 1.6.3 erop staan,waar ik veel negatieve reacties over las. Meerdere mensen hadden inlogproblemen. Nu is 1.6.4 beschikbaar, maar krijg nog steeds een foutmelding. Ik krijg facebook ook niet verwijdert van mijn telefoon. Kan alleen maar updates verwijderen,maar dat helpt niet.
Hier op de iPhone hetzelfde, niet eens geupdate. Zo op de ene op de andere dag geen berichten pagina meer laden...
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

http://www.nu.nl/internet/2597365/recht ... n-ace.html

"Beter goed gejat, dan slecht zelf verzonnen" mag blijkbaar ook al niet meer...
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Softwarematig iets aanpassen dat je bv eerst het plaatje moet aantikken om te kunnen vergroten en patent is omzeild.

Wel zielig van Apple... :-(
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Niemand hier vandaag problemen gehad met Vodafone ? bij mij lag het netwerk er vanaf 15:00 tot 23:00 er helemaal uit, net als wat meer mensen om me heen.. stond vandaag bijna bij de winkel met dat ding. toch wel knap beroerd als je ff zonder zit. :D
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

LuXe probleem he :p
Een vriend van me had er ook al last van!

Ronald, lees jij je PM's nooit? :D
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

tutuur schreef:LuXe probleem he :p
Een vriend van me had er ook al last van!

Ronald, lees jij je PM's nooit? :D
Owja, Had nog een pm van jou. Morgen ben je de eerste:p
Roald
Berichten: 1810
Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
Car: 19 16v PhII 2.0T
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Ronald1916V schreef:Niemand hier vandaag problemen gehad met Vodafone ? bij mij lag het netwerk er vanaf 15:00 tot 23:00 er helemaal uit, net als wat meer mensen om me heen.. stond vandaag bijna bij de winkel met dat ding. toch wel knap beroerd als je ff zonder zit. :D
Moet dan lokaal een storing zijn geweest, nergens last van gehad met de vodafone.
Laatst gewijzigd door Roald op do 25 aug 2011 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Anything worth doing is worth doing right!.
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

Ronald1916V schreef:Niemand hier vandaag problemen gehad met Vodafone ? bij mij lag het netwerk er vanaf 15:00 tot 23:00 er helemaal uit, net als wat meer mensen om me heen.. stond vandaag bijna bij de winkel met dat ding. toch wel knap beroerd als je ff zonder zit. :D
vanaf een uurtje of 2 kreeg ik geen smsjes meer maar bellen was nog wel mogelijk, vanaf 5 tot iets voor 6en was het hier helemaal hopeloos. Alleen noodoproepen, geen internet en niks van dat alles.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Roald
Berichten: 1810
Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
Car: 19 16v PhII 2.0T
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Las na mijn post van vanmorgen dat vodafone inderdaad een storing heeft gehad omdat er een server oververhit was geraakt,iemand had een voeding kabel van de koeling gesloopt :p
Anything worth doing is worth doing right!.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Mijn Sensation is nu een weekje weg voor reparatie en ik merk nu pas hoe relaxed het kan zijn om GEEN smartphone te hebben. Zeeen van tijd, veel meer rust... Ik kan niet zeggen dat ik 'm mis! :S
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Wat was er nou stuk dan? De aan/uit knop?
Ik had in de tussentijd toen de mijne stuk was wel m'n oude smartphone dus t leven ging gewoon door maar merk wel nu zonder groepchat dat het een stuk rustiger is en ik tot mezelf kom haha :)

Lekkah! (Y)
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Iemand bekend met de datum dat de mini I-phone op de markt komt, mocht hij ooit komen?
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

je weet nu al meer dan een hoop hier denk ik :P

mini-iphone? (0)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Er is sprake van een budget-iPhone, ja. Om een nog groter deel van de markt te kunnen veroveren. Tot op heden zijn daar alleen nog geruchten over.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Tim schreef:Wat was er nou stuk dan? De aan/uit knop?
Ik had in de tussentijd toen de mijne stuk was wel m'n oude smartphone dus t leven ging gewoon door maar merk wel nu zonder groepchat dat het een stuk rustiger is en ik tot mezelf kom haha :)

Lekkah! (Y)
De power knop weigert regelmatig of leidt zijn eigen leven. Gisteren even gecheckt met Haas' Sensation en die werkt prima!

Ik heb alleen net een mail gehad van DynaFix dat ze geen fout kunnen constateren. Ik vrees dat dit een gebed zonder einde gaat worden, want ik ga niet akkoord als er niets aan gedaan is.
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

http://www.gsminfo.nl/nieuws/2011/02/ko ... ini-iphone

Deze I-phone moet, in het ene bericht 200 en het ander 300, dollar gaan kosten en is een stukje kleiner dan de normale.
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Merijn schreef:
Tim schreef:Wat was er nou stuk dan? De aan/uit knop?
Ik had in de tussentijd toen de mijne stuk was wel m'n oude smartphone dus t leven ging gewoon door maar merk wel nu zonder groepchat dat het een stuk rustiger is en ik tot mezelf kom haha :)

Lekkah! (Y)
De power knop weigert regelmatig of leidt zijn eigen leven. Gisteren even gecheckt met Haas' Sensation en die werkt prima!

Ik heb alleen net een mail gehad van DynaFix dat ze geen fout kunnen constateren. Ik vrees dat dit een gebed zonder einde gaat worden, want ik ga niet akkoord als er niets aan gedaan is.
En terecht!
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

ik heb 3x een HTC laten repareren bij Dynafix (de afgelopen 5 jaar ofzo) en noooit problemen met ze gehad, altijd keurig opgelost. Begin dit jaar deed mijn Hero het niet meer na een software update, kreeg ook de melding dat er niets gevonden was, maar bij retour ontvangst was alles weer in orde.... dus... niet te vroeg vrezen ;)
Plaats reactie