Behuizing bij radio

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Anonymous

Ja daar is die weer, heb de Alpine aan de praat, echter deze is niet voorzien van een metalen buitenframe waardoor hij niet echt vast zit, er zitten nogal wat kabels achter waardoor hij een beetje uitsteekt van voren, niet echt elegant dus.

Naast (dus tussen de console en het bergvak zit best nog wat ruimte en eigenlijk wil ik die dradenbende en connectoren daar zoveel mogelijk inproppen. Nu zit alles zo rond de commander dat hij een beetje vooruitveert. Ik heb overigens voor de stroom van deze commander gewoon de sigarettenaansluiting gebruikt, ik had nog een stekker met een 8a zekering, natuurlijk is dat officieel niet voldoende de commander is 4 maal 55 watt maar volgens mij gebruik je toch nooit zoveel in je auto, volgens mij zal de versterker zelf nauwelijks 2 a 3 watt gebruiken, een wisselaar misschien 1 ampere en de handsfee gaat zeker niet boven 1 ampere daar deze met 1 ampere zekeringen is uitgerust.

Is er ergens een schema te vinden waar duidelijk op te zien is hoe het voorframe vastgezet is?

Walberg@xs4all.nl
Plaats reactie