Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Anonymous

ik heb een 4 kanaals versterker op 2 kanalen heb ik mijn achterboxen aangesloten.
nou vroeg ik me af heb een baskist gekregen,
maar moet ik dan vanaf mijn radio een nieuwe tulp aanleggen want er zitten nog 2 tulpstekkers vrij.
want ik kan via mijn radio dan de bas extern regelen heb een kenwood mask front cd lader en wisselaar.
En kan ik die baskist het beste gebrugd zetten op die 2 kanalen.
dus moet ik 1 kabel naar achter leggen of 2 kabels tulip voor de 4 kanalen aan te stuuren ik heb er nog niet zoveel verstand bij ice
bruno @af
Berichten: 1179
Lid geworden op: wo 4 apr 2001 0:00
Locatie: Belgium
Contacteer:

welk type van mask r/cd ?
Sommige hebben inderdaad een sub-preout, maar alleen de duurste toestellen .
Als dit niet het geval is kan je beter de rca-stekkers aan de versterkerzijde afsplitten met speciale splitters (van 2 naar 4).
Baskist het beste op de twee kanalen overbruggen (dit is wel afhankelijk van het vermogen van de sub en het vermogen van de versterker)

Bruno :wink:
Anonymous

de mask key duurdere serie dacht iets met 7 zal zo even kijken
bruno @af
Berichten: 1179
Lid geworden op: wo 4 apr 2001 0:00
Locatie: Belgium
Contacteer:

kdc 7080 r ?

heeft geen sub preout

Bruno
Anonymous

ik heb de mask KDC-7080R heeft die een speciale uitgang
bruno @af
Berichten: 1179
Lid geworden op: wo 4 apr 2001 0:00
Locatie: Belgium
Contacteer:

niet dus ...

maar kan wel zoals bovenaan vermeld : met splitters (minder werk :lol::lol: )

BRUNO
Anonymous

zit wel een extra subout op effe kijken anders heb nog een kenwood mask liggen effe kijken welk type dat is
Anonymous

maar kan wel zoals bovenaan vermeld : met splitters (minder werk :lol::lol: )
Minder werk, maar ook minder kwaliteit...
Beter trek je een 2e tulp kabel naar achteren, dat is toch zo gebeurd?
Dan kun je ook meteen met de fader de balance tussen de speakers en de sub regelen, of natuurlijk met de subuitgang op de radio als je die hebt
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

Als je het heel netjes wilt doen moet je gewoon een extra set tulpjes van voor naar achteren leggen, het liefst niet in dezelfde goot als de stroomvoorziening, om eventuele storing te voorkomen. Je kunt het dan op de radio de fader (balans verschil) regelen, dat is makkelijker en je hoeft de kwaliteit van het ene signaal in de plug niet te delen over de verschillende kanalen.
Plaats reactie