Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
mark -19- 16v
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 10 sep 2001 0:00
Locatie: gelderland

ik wil dolgraag me versterker inbouwen maar ja hoe pakken we dat goed aan he

punt
1= waar komt de versterker
2= hoe maken we hem vast zodat dat een junkie hem er niet uit krijgt(antiediefstal schroeven? alleen vast draaien en met een slijptol er weer uit)
3= hoe krijg ik die versteker kabels goed in me radio?

er is namelijk zeer weinig ruimte in je radio slee om die kabels kwijt te kunnen tips zijn echt welkom want ik loop al een tijdje te klote zeg want er is echt geen ruimte daar

of je moet die radio 10 cm uit laten steken nou das ook niks

alvast bedankt
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Marcel dLC
Berichten: 1602
Lid geworden op: do 12 apr 2001 0:00
Locatie: Den Bosch, The Netherlands

Ik heb m'n versterker tegen de achterkant van de rugleuning geschroeft.
Achter de slee is inderdaad erg weinig ruimte voor je versterkerkabels, maar met een beetje passen en meten en persen krijg je het er wel in hoor!
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Moet je ff aan Turbo Arie vragen, die weet wel raad met audio geloof ik :smile: (zie topic foto's ICE)
Anonymous

maak gewoon een dubbele bodem achter in je koffer bekleed die opnieuw.
Dat heb ik ook gedaan niemand die het ziet dat er iets onder zit mooi met schaniertjes kun je daar mooi ook de min onder leggen.
Zie je die ook al niet zitten en de rest van de kabels zoals tulip en de + gewoon langs de zijkant leggen let wel op leg de + en de tulip niet allebij naar 1 kant.
Dus tulip via links en de + via rechts kom je mooi bij de radio uit en dat past allemaal maar net hoor beetje duwen en wringen.
Veel pijn in je vingers maar ja dan heb je ook wat als je nog vragen hebt horen we het wel mzzzl
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

Ik heb mijn versterkers nu gewoon vastzitten met parkers. Ik weet niet wat voor versterker je hebt ? Wanneer het een kleine is kun je links in de kofferbak (tussen achterlicht en wielkast) er 1 kwijt. Je kunt dan de originele kofferbakbekleding eroverheen doen. Dan zit hij haast volledig uit het zicht. En anders inderdaad tegen de achterbank aan (eventueel met carrosserieschroeven).

Die kabelzooi bij de radio is inderdaad lastig. Er is weinig ruimte, maar het past wel ! Ik heb een radio met 3 pre-outs, 1 line-in, een centerspeakerkabel ,de kabel van de wisselaar en een los kastje met het versterkergedeelte van de radio en dat past allemaal. Rechts naast de slee zit boven het dashboordkastje namelijk nog aardig wat ruimte. Probeer zoveel mogelijk kabels daar kwijt te raken. Het is ff een gepriegel maar bij mij past het precies.

Succes !!!!!!!!!!!!!!
Anonymous

Als je het zo veilig mogelijk in wilt bouwen, dan moet je ervoor zorgen dat je er zo moeilijk mogelijk bijkunt, het beste kun je dan een dubbele bodem maken, waar de versterker onder ligt, Dan zijn ze ook meteen netjes uit het zicht en zie je geen kabels meer lopen. bouw er dan wel een ventilatortje bij i.v.m. de koeling van de versterker.

Je kunt alles het beste vastschroeven met torx of inbusjes, de meeste inbrekers zullen die niet bij zich hebben.

Een klasse 3 alarm doet ook wonderen....
Maus
Berichten: 4127
Lid geworden op: zo 4 mar 2001 0:00
Locatie: Zwijndrecht

Popnagelen is ook een mogelijkheid. Alleen als je 't er zelf uit wilt halen, ben je ff bezig met uitboren....

Succes!
Plaats reactie