Blauwe verlichting

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Shaquille
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 13 sep 2006 21:54
Locatie: Tiel

Hoi,
Heeft iemand hier ervaring met blauw teller verlichting zoals deze op marktplaats staat?
Blauw Licht (I)
Of zijn er nog andere types verkrijgbaar, daar bedoel ik mee niet andere kleuren?

Thnxz :worship:
dixie
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 3 okt 2005 10:19
Locatie: berghem

lijkt me dr op zich wel vetjes uitzien.. (Y)

mar ik geloof dak gelezen heb hier ergens op het forum dat de kleur op de tellerplaat bepaald werdt door de folie op de tellerplaat zelf, dus dat er een gewoon helder lampie achter zit. kan dit kloppe of begin ik te ijlen? :p
~thijs~
Berichten: 5232
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Locatie: Haarlem
Contacteer:

klopt kleur krijg je door de folie
Shaquille
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 13 sep 2006 21:54
Locatie: Tiel

Dus wat ze zeggen daaro op markt plaats klopt dus niet... :(

Wat voor een kleur krijg je van blauw en oranje??
Een diaree kleur??? :D Gatver. (0)

Ben dan toch aardig benieuwd hoe ze dat willen bereiken dan die blauwe kleur
Aangezien dat blauw toch een primaire kleur is en dus niet te mengen is(als ik goed heb opgelet op school tenminste).
Misschien eens een mailtje er aan wagen :)
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

hier heb ik ook even voor zitten kijken maar ik kwam uit op complete nieuwe units a 50 euro de stuk... als je dan al je klokjes in je clio wil vervange.....

maar als ik het goed begrijp zou je dit effect dus zelf kunnen bereiken door blauwe folie te gebruiken ipv de standaard folie wat erop zit?
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Jep.

Zitten nu gewoon witte lampjes in.

Toch schijnt het denk ik behoorlijk blauw door die rode folie. NIet zo blauw als je verwacht, maar he, tellerfolie is ook op elke straathoek te krijgen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

dus zelf een beetje kutten met tellerfolie en bluawe lampjes scheelt toch al snel weer een paar tientjes per klokje lijkt me zo :D
DrB
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 11 aug 2006 9:24
Locatie: Haarlem

Ik heb die ook via Marktplaats besteld. Liggen alleen nu nog steeds naast me omdat ik niet alles durf open te breken :D
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

DrB schreef:Ik heb die ook via Marktplaats besteld. Liggen alleen nu nog steeds naast me omdat ik niet alles durf open te breken :D
als je ze ingebouwd hebt plaats hier even een fotootje, kan iedereen meteen zien hoe het uitziet met de standaard folie
Timpie
Berichten: 32
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:15
Locatie: deventer

ik heb 3 maand terug hier ook is een poging aan gewacht en was benieuwd wat de verlichting in mijn megane nu oranje maakte, er zit een heel netwerk aan plastic achter de tellers die het licht naar de juiste plaats geleid, dit plastic is dus al oranje, wil je hier wat aan doen moet dit er allemaal uit en ik denk dat dat niet zo'n goed idee is. mocht het iemand gelukt zijn in een renault zou ik het ook wel is willen zien :smoke:
Jeroen Wigger
Berichten: 763
Lid geworden op: wo 12 apr 2006 20:55
Car: Laguna II 2.0 T 205
Locatie: Nijverdal

Ben aardig lekker opweg, ik heb de originele teller(Vellen) eraf gehaald en aan de achterkant het oranje bedrukte eraf geschuurd, dit over gespoten met blauw-transparante lampies verf.. en dit is al beter, maar 't brand er 'n beetje af.... nu wil ik dit eraf halen met thinner en met een blauwe merkstift doen... omdat ik het "rode"gebied met een rode merktstift gedaan heb en dit wel goed lijkt!
je moet wel het kunstof waar de vellen op liggen, blank hebben.. die zijn er namelijk ook in oranje, bij mijn veglia teller niet!.
De tellers waren ook oranje bedrukt aan de achterzijde, dit er ook af geschuurd en rood gemaakt... mwah 't komt allemaal goed!! wel fucking veel werk!

Gr. Jeroen
Tommeer
Berichten: 111
Lid geworden op: di 28 nov 2006 20:04
Locatie: Velserbroek (NH)

Heb ook even in me clio gekeken voor blauw licht. Maar ik wil als ik de tellerplaat doe ook gelijk al me knopjes meenemen maar dat wordt best lastig. Er zit een kleurenfilter in gelast dus dat krijg je er niet zonder al te veel schade te maken eruit. Als je er met een blauwe led op schijnt zie je niks aan de andere kant, dat komt omdat al het blauwe licht eruit gefilterd wordt.
le mouton noir (sandy)
Berichten: 2979
Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
Locatie: dordrecht ,holland
Contacteer:

[img]http://www.k-t-e-c.de/php/plasmatachosc ... veglia.jpg[/img]
verkrijgbaar in bijna elke kleur :)
Negotiator
Berichten: 532
Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
Locatie: Lelystad
Contacteer:

ey, die zijn gaaf
Plaats reactie