Advies 4 kanaals versterker

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Powaqqatsi
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 30 jul 2004 9:15
Locatie: Antwerpen, België

Hallo,

Ik ben op zoek naar een 4 kanaals versterker voor in mijn Clio. 4x50 watt zou ruim voldoende zijn denk ik. Voor gebruik in combinatie met een Pioneer head unit. (DEH-P70BT)
Wat kunnen jullie mij aanraden ? Het ding moet liefst zo compact mogelijk zijn? Ik wil zo weinig mogelijk kofferruimte kwijtspelen, die is al klein genoeg*. En natuurlijk zo goedkoop mogelijk. :wink:


*eigenlijk wil ik liefst helemaal geen kofferruimte kwijt. Zijn er andere plaatsen waar je makkelijk een amp kunt plaatsen ? Misschien in de ruimte waar normaal de achterspeakers zitten ? Of krijg je dan ventilatieproblemen ? (ik heb 6x9's in de hoedenplank en geen speakers op de normale plek achteraan).
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

gewoon rechtop tegen je achterbankt aanschroeven kan ook hoor;) dan hebje er weinig last van.


dit kan in het ice topic... :slotje:
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304
Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave

topic titel even aangepast

versterker op de plek van de achterspeakers lijkt me niet zo handig,
zit ook niet echt veel ruimte achter.

je kan ook nog een dubbele bodem maken in je kofferbak
Tommeer
Berichten: 111
Lid geworden op: di 28 nov 2006 20:04
Locatie: Velserbroek (NH)

Versterker in het midden van de hoedenplank schroeven? Misschien ziet dat er wel cool uit, maar wel gelijk jatgevoelig ben ik bang...
Powaqqatsi
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 30 jul 2004 9:15
Locatie: Antwerpen, België

Neen dat is idd veel te jatgevoelig en die dingen zijn allemaal immens lelijk imho :wink: .

Op de rugleuning schroeven is op geen optie, dan gaat mijn vlakke laadvloer eraan als ik de stoelen plat leg. Ik gebruik mijn koffer van mijn auto vaak. Daarom dat ik en beetje met dit probleem zit. Maar bon, we zien wel.

Iemand suggesties voor de versterk zelf ? Moet niks fancy zijn, ik wil het gewoon hebben voor sommige minder luide muziekjes op goed volume te kunnen afspelen. Mijn pioneer heeft het daar soms moeilijk mee. Het moet geen boenk boenk soundsystem worden. Een Clio is luid op de autosnelweg en wil het dus wat compenseren. Ik zal blij zijn als ik een iets beter geïsoleerde wagen koop denk ik :)

Vandaar 50W continu zal wrs al meer dan genoeg zijn. Ik denk dat mijn pioneer HU 4x50 piek doet ? Ben niet 100% zeker.
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

dan zou ik als ik jou was de aanbiedingen op http://www.rondevries.nl bijvoorbeeld in de gaten houden..zit vast wel wat tussen!
je zou ook je versterker achterop je subkist kunnen schroeven ofzo, dan kan je het geheel eriut halen als je de koffer eens nodig hebt..
oldskool
Berichten: 1985
Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven

hoeveel wil je uitgeven is ok wel fijn om te weten .
Marcel
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Onder de bijrijdersstoel kan af en toe ook wel een versterker passen.
wesly26
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:49

Kijk eens op bigdogaudio.de en zoek naar de helix versterkers, vooral de H-400 Esprit is een echte high-end superversterker voor deze prijs.
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

Heb je ook geen plek aan de zijkant van je koffer?
Cleaned Style
Projecttopic
Powaqqatsi
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 30 jul 2004 9:15
Locatie: Antwerpen, België

Weet er iemand mss een goede car audio winkel/webshop in België hiervoor?
Erik (Schepjes)
Berichten: 4790
Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

ik heb hierzo nog een helixje liggen :p
Plaats reactie