tips gevraagd bij inbouw ice

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
tommy222
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 19:53

hoi ik heb een renault megane coupé phase 1 '96 nu heb ik een heel pakket van fusion gehaald

ik wil dit graag mooi in me kofferbak inbouwen de sub en de versteker wil ik in de kofferbak mooi wegwerken maar dan zo zodat ik nog wel bij me reserver wiel kan.

wat zijn mijn opties en hoe doen jullie dat altijd want ik zie dan hele mooie kofferbakken enz helemaal alles weggewerkt mijn vraag is dan ook houden jullie de achterbak erin ja of nee

mocht ik te weinig info hebben gelevevert over mijn probleem hoor ik het graag.

hoop dat jullie me een beetje kunnen want wil niet gewoon alles op een plankje schroeven en in de kofferbak doen... wil het mooi weg werken.

hoop dat jullie kunnen helpen.

b.v.d tom
renecliorsi
Berichten: 219
Lid geworden op: di 14 nov 2006 0:33
Locatie: costa del veluwe

tommy222 schreef: nu heb ik een heel pakket van fusion gehaald
die heb ik ook gezien bij de mediamarkt. een maatje van me heeft die ook. klinkt heel goed.
ik heb de sub in de kist tegen de rugleuning van de bank aan en de versterker aan de zijkant van de kist geschroefd (scheelt gaatjes in de rugleuning van de bank) en de kabels achter de kappen zodat je zo min mogelijk kabel ziet. ik vind het zo wel goed. weet niet of je het onzichtbaar of zichtbaar wil hebben. maar er zijn hier genoeg die het je wel kunnen vertellen dacht ik zo :)

succes ermee
oldskool
Berichten: 1985
Lid geworden op: za 8 nov 2003 20:02
Locatie: Veldhoven

kijk eens by showyoursound.nl
by deshowcases der staan vast wel enkele renault tussen .
Marcel
Plaats reactie