Pioneer DEH-P6900IB iPod ready

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Renier
Berichten: 113
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 22:09
Locatie: Groningen

Heb mezelf na lang uitzoeken een nieuwe autoradio kado gedaan! :)

Het is uiteindelijk de Pioneer DEH-P6900IB "iPod ready" geworden. Deze is net op de markt gekomen en dus gloednieuw.

Hij heeft een zeer uitgebreide ingebouwde iPod interface, dat was ook de belangrijkste overweging voor dit model, naast het strakke uiterlijk.... 8)

De iPod wordt aangesloten met de bijgeleverde CD-I200 iPod kabel. Kost je dus niks extra's :)

De bediening vd ipod via de Pioneer radio is zoveel mogelijk gelijk gemaakt aan de bediening via de iPod zelf. Veel uitgebreider dan met m'n huidige set-up mogelijk is (Tunerlist radio met Dension Icelink Plus interface). Alle info wordt daarbij op het display vd DEH-P6900IB getoond.
Laatst gewijzigd door Renier op vr 24 aug 2007 15:34, 6 keer totaal gewijzigd.
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Kijk eerst eens in de gebruiksaanwijzing, daar staat waarschijnlijk precies waar de aansluitingen zitten........
Renier
Berichten: 113
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 22:09
Locatie: Groningen

Net bericht van Carmedia.nl ontvangen dat de stuurwielbedienings interface helaas niet op voorraad is. De radio kan ik echter hopelijk nog deze week verwachten... :)

Binnenkort is er dus weer een Tunerlist radio en IceLink Plus op Marktplaats te vinden.... :wink:
Laatst gewijzigd door Renier op wo 11 apr 2007 23:09, 3 keer totaal gewijzigd.
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

Da's een sjieke radio! :smoke:
Cleaned Style
Projecttopic
Renier
Berichten: 113
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 22:09
Locatie: Groningen

Dacht ik ook! 8)
Egon
Berichten: 6723
Lid geworden op: do 2 feb 2006 15:43
Locatie: 's-Hertogenbosch

mooi ding. ik houd wel van een draaiknop :)
Fleetwood
Berichten: 621
Lid geworden op: zo 23 mar 2003 20:55

is een supermooi apparaat, ik heb er met de introductie nog mee staan spelen... :D
ik word er zoo moei van.
Renier
Berichten: 113
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 22:09
Locatie: Groningen

Ik heb de radio ondertussen ontvangen en aangesloten. kostte wel wat meer tijd dan de Renault radio, maar alles werkt! :)

Wat ik wel vreemd vind is dat de radio alleen aan wil als de auto op contact staat. De Renault radio kon je ook aan zetten als de auto niet op contact stond (en gaat dan na 30 min weer uit om de accu te sparen)

Is dit normaal voor een Pioneer radio??
Ik kan er helaas niets over vinden in de installatie handleiding. Het is lastig om de aansluitingen te controleren omdat de stekker die achterin de radio gaat een Pioneer specifieke stekker is.
Laatst gewijzigd door Renier op vr 24 aug 2007 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Meganedriver85
Berichten: 8
Lid geworden op: za 16 jun 2007 12:48

moet je dr rode en de gele draad in de kabelboom even omwisselen, dan gaat t wel goed
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Bijna alle autoradio's werken alleen over het contact, of je moet de rode draad bij de gele prikken inderdaad, maar dan bljft hij aan totdat de accu leeg is.

Je kunt ook gewoon 1 keer op de startknop duwen zonder de kaart in de gleuf, dan staat het contact op standje 1 om in oude termen te blijven.
Pascal-X
Berichten: 247
Lid geworden op: di 6 mar 2007 13:28
Locatie: Nuenen
Contacteer:

hoe zit dat trouwens met dat automatische mute als er een telefoon gaat in de auto? volgens het boekje ken je die optie aanzetten en dan als er een tel gaat dan gaat de radio zachter, maar bij mijn broer werkt het niet :(
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Moet je wel de mutekabel aansluiten. Deze komt vanuit je carkit.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Pascal-X
Berichten: 247
Lid geworden op: di 6 mar 2007 13:28
Locatie: Nuenen
Contacteer:

ohh oke dus werkt inderdaad alleen met een carkit wat ik al dacht. Het was mooi geweest als je radio gewoon het signaal zo kon oppikken zonder carkit ;)
alexs
Berichten: 1160
Lid geworden op: za 16 jun 2007 11:35
Locatie: UT
Contacteer:

Kan je de jouwe wel besturen met t draaiwiel?
Mijn 4900IB moet met de knopjes rondom de draaiknop, opzich niet zo heel vervelend maar 't draaiwiel zou 't wel versnellen..
Plaats reactie