Goeie interface??

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
midwolda
Berichten: 4
Lid geworden op: di 15 mei 2007 15:32

Dag mensen!

Ik heb een Renault Laguna uit 2001. Heb hiervoor een andere radio gekocht nl. een:

Pioneer DEH-P7900UB.

En heb daarbij gelijk een interface besteld. Vandaag kon ik de interface ophalen, een:

Comfort Adapter
CA-R-PI.182

Ik heb alles aangesloten hoe het zou moeten volgens de gebruiksaanwijzing die erbij is geleverd. Maar geen resultaat. Het enige wat ik in het display van de auto zie is PIONEER en dat gebeurt alleen als de radio aan gaat. Verder niets, en kan ik de afstandsbediening aan het stuur ook niet gebruiken.

Iemand een idee, wat het probleem kan zijn?? Misschien een verkeerde interface, anders aansluiten, nog iets ertussen??

Ow ja, toen ik bezig was met aansluiten vond ik in de auto ook nog een kastje van PIONEER, waar op staat:

CD-RA100-02

iemand een idee wat dit is??

Met vriendelijke groet, Pascal
Jordi - Clio 16V
Berichten: 700
Lid geworden op: wo 18 jun 2003 19:42
Locatie: Alkmaar

[img]http://i6.ebayimg.com/06/i/000/9d/f6/be31_1_b.JPG[/img]

PIONEER CD-RA100-02 S/ WHEEL REMOTE CONTROL INTERFACE
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
midwolda
Berichten: 4
Lid geworden op: di 15 mei 2007 15:32

Ik heb net ergens gelezen dat de CD-RA100-02 het signaal van de afstandsbediening achter het stuur omzet in infrarood. Nu is dit niet nodig, maar dit kastje is dus nog wel aangesloten. Komt de kabel waar dit kastje op is aangesloten van de achterkant van het display af? Want ik dacht te voelen dat deze kabel wel om hoog liep in het dashboard.

Dus dat zal dan betekenen dat ik het kastje moet loskoppelen en de kabel op de juiste plek aansluiten zodat daarna de door mij gekochte interfacekabel wel gaat werken.

Kan iemand mij hier mee helpen?
Jordi - Clio 16V
Berichten: 700
Lid geworden op: wo 18 jun 2003 19:42
Locatie: Alkmaar

moelijk te zeggen op afstand, waarom gebruik je dan niet de oude interface? trouwens welkom op het forum stel je even voor op wie is wie
midwolda
Berichten: 4
Lid geworden op: di 15 mei 2007 15:32

Ik heb contact opgenomen met Pioneer, en nu blijkt dat de onderdelenshop mij een verkeerde interface heeft geleverd, waardoor er dus niets op het display verschijnt. Met een CA-D-PI.180 zou het moeten gaan werken.
Plaats reactie