autoradio's met scherm

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
orcoeen
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 mei 2007 21:20

wie heeft er ervaring met deze autoradio's
het lijken mooie dingen maar kwa kwaliteit vertrouw ik het niet egt
maar deze vond ik egt super zit alles d'r op en d'r aan


klik
MOD
Link even aangepast.. klik even op edit of quote om te zien hoe ik dat gedaan heb :)
ed_pret
Berichten: 643
Lid geworden op: vr 26 jan 2001 0:00
Locatie: Den Haag

hoi ik heb geen ervaring met deze dingen zelf maar er zit wel een boel techniek op voor een zeer scherpe prijs

maar qua geluidkwaliteit hoef je geen super geluid te verwachten. tevens hoef je ook niet te verwachten dat het lang zal meegaan. Ik denk dat die dingen na 1 of 2 jaar uit elkaar vallen.

Ik wilde eerst ook zoiets nemen maar heb mezelf gerealiseerd dat je liever wat kan doorsparen en iets goeds kan kopen. Geniet je er langer van(na aantal jaar kan je merkspul nog doorverkopen voor een normale prijs), geniet je ook nog eens van een betere geluid+instelmogelijkheden

tip: alpine iva d105r. Die heb ik vandaag gekocht voor 725 euri. Je hebt dan een klapschermpie met divx en 3tulpuitgangen en tijd corectie en super geluidskwaliteit. bleutooth kost apart ook iets 200 dacht ik.

je kan ook kiezen voor jvc divx speler met blauwetand voor 299 en dan een klapschermpie van 100 eurie erbij, zit je op zelfde prijs maar een stuk betrouwbaarder en mooier geluid

een stukje duurder maar ik kan je echt adviseren zoiets dat te kopen dan zon chinese prul(die je overigens zelf bij de groothandel in china voor 100 euro kan kopen)

en ik heb zelf ook heel vaak supertech, red star en medion produkten gehad. Super voor vervanging maar niks om echt van te genieten

succes!
Sanderclioll
Berichten: 1872
Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
Locatie: Utrecht

Dat ding heeft ook geen DIN formaat he, dus hij past wel in je radio-sleuf, maar steekt behoorlijk uit aan de voorkant, dus naar buiten en in de breedte.
CHILLL
Berichten: 340
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 10:31
Contacteer:

ga voor de avx33 van jvc

550 euro..

zie carmedia.nl
Plaats reactie