Stroom Kabel versterker doorvoerpunt

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Maestro_Phase_2
Berichten: 6
Lid geworden op: za 28 jul 2007 16:55

Hey mensen,

heb een clio 2 uit 01, en nu heb ik op verschillende forums gelezen dat je de versterker kabel het beste langs de kabel van de motorkapontgrendeling kan doortrekken. Maar waar zit precies dot doorvoerpunt? En hoe kom ik er het beste bij, ben echt ten einde raad :p
Groetjes
Wesley Louwe
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 21:54
Locatie: Bergen

Het beste is om de doorvoer zo hoog mogelijk bij je pedalen te doen dan zit je meteen dicht bij je accu heeft een collega van me ook gedaan en je ziet er echt helemaal niets meer van
Maestro_Phase_2
Berichten: 6
Lid geworden op: za 28 jul 2007 16:55

Bedankt voor je reactie, maar dat beantwoord nog steeds niet mijn vraag, en aangezien ik zondag de subwoofer en versterker erin wil hebben, wil ik graag een van jullie vragen voor een duidelijke omschrijving voor het doorvoeren van die kabel


Groetjes
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Is het dan zo moeilijk om even je kop onder het dashbord te duwen en te kijken waar die kabel van de motorkapontgrendeling naartoe loopt? :~
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Robke schreef:Is het dan zo moeilijk om even je kop onder het dashbord te duwen en te kijken waar die kabel van de motorkapontgrendeling naartoe loopt? :~
Nee het is makkelijker als anderen je het voorkauwen ;) :P
Maestro_Phase_2
Berichten: 6
Lid geworden op: za 28 jul 2007 16:55

Robke schreef:Is het dan zo moeilijk om even je kop onder het dashbord te duwen en te kijken waar die kabel van de motorkapontgrendeling naartoe loopt? :~
Als ik het kon vinden, dan had ik deze vraag niet gesteld |: . En aangezien er zoveel verschilllende verhalen zijn over hoe het gedaan kan worden, en die nog niet eens duidelijk worden uitgelegd.
Yori1985
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 27 jun 2007 14:45
Locatie: Waalwijk

anders gewoon een klein gaatje boren richting de accu, rubbertje in het gaatje en kabel erdoorheen!
en als je het dan nog beter wil doen, doe je de kabel in een ribbelbuis, dan kantie helemaal niet nat of iets worden.
en anders moet je gaan zoeken naar de motorkapontgrendeling!
succes ermee
Maestro_Phase_2
Berichten: 6
Lid geworden op: za 28 jul 2007 16:55

Of de stroomkabel via de onderkant van de auto laten lopen, isolatietape om de hele kabel en aan de remkabels bevestigen met tie-rips, en via de reservewielbak na binnen trekken. Is dat een optie?
daniël16v
Berichten: 280
Lid geworden op: do 9 sep 2004 21:18
Locatie: westerhaar [ov]

hier een linkje met info over doorvoer kabel
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
Maestro_Phase_2
Berichten: 6
Lid geworden op: za 28 jul 2007 16:55

Bedankt voor de link, heb die meerdere malen vantevoren al gelezen maar kwam er niet echt uit. De oplossing is dus, gebruik te maken van het rubber waar het slangetje van de ruitensproeier door heen gaat?
daniël16v
Berichten: 280
Lid geworden op: do 9 sep 2004 21:18
Locatie: westerhaar [ov]

heb ik wel gedaan die ies groter maken nieuw rubber er in en klaar
Plaats reactie