Laguna wel of niet inbouwen ???

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
RicoLaguna
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 21:42

Ik heb me hier een goed jaar geleden aangemeld maar ondertussen inloggegevens verloren dus nu maar even een nieuw account aangemaakt :p ik heb eigenlijk het volgende probleem ik ben van een '97 laguna overgestapt naar een '01 laguna.Install heb ik uit de oude auto gehaald en eigenlijk zit ik nu te twijfelen of ik hem er wel weer in moet bouwen (door verscheidene struikelblokken zoals kabeldoorvoer minimale ruimte voorin voor mijn 16,5 speakers als ze er al in zouden passen :evil: ) weet iemand hier of er evt. ook een goed geluid te krijgen is zonder versterkers ? aangezien ik wel altijd gewent ben geweest aan een leuk stukje muziek :D
Maarten-Jan
Berichten: 4640
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

Laguna II schijnt 13,5 cm in de deuren te hebben, heb het nog niet gecheckt (er staat hier wel 1). Geluid is prima, maar niet denderend / overweldigend.
Maar denk dat je met een goede set speakers al een heel eind zou moeten kunnen komen :)
RicoLaguna
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 21:42

ja ok maar wat ik heb liggen is

Hifonics ZXi9000 MkII

Hifonics TX880

Hifonics Zeus ZX-12 Dual

Audio System Helon 165-4 x2

dat heeft altijd een heerlijk geluid gehad maar vrees dat t er niet meer inkan,en het orginele,althans wat er nu inzit kraakt en doet dus zoek naar een alternatief
MikeVV
Berichten: 960
Lid geworden op: do 10 aug 2006 10:41
Locatie: Maarssen-broek
Contacteer:

Heb je een berline of grand tour uitvoering??

Kabel trekken is een makkie en zeker voor kabels heb je achter de start knop genoeg ruimte.
In de deuren zit inderdaad 13 cm en zijn goe in te bouwen.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Maarten-Jan
Berichten: 4640
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

Hij heeft nu 16,5, dus dat gaat niet passen in de deuren.
Dus die 16,5 ers verkopen, en een goede set 13" ers halen :)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

en? Ben je er al uit? Vrij nutteloos topic dit
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
RicoLaguna
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 21:42

Ben er al uit inderdaad alles gaat er weer terug in op voorboxen na,nu is mijn enige vraag nog hoe kan ik de kabel van de accu af de auto in laten leiden ? ik heb al gezocht hier op het forum maar kon er niks over vinden.Het kan natuurlijk zijn dat ik er over heen gekeken heb :bonk:
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

je kunt beter zoeken in de auto, heb je meer kans dat je een geschikte plaats vind (0) :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Maarten-Jan
Berichten: 4640
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

Je zoekt naar een rubber :p

Bij de pedalen zit er sowieso één, mooi handing aan dezelfde kant als de accu :wink:
RicoLaguna
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 21:42

Ah bedankt ben er uit,zat vanaf de motorruimte te zoeken naar een doorgang maar die was onvindbaar.Nu moet het lukken :p
MikeVV
Berichten: 960
Lid geworden op: do 10 aug 2006 10:41
Locatie: Maarssen-broek
Contacteer:

Kijk ff op lagunaclub.nl, staat een foto reportage hoe het bij mij is ingebouwd en ook weaar je de kabel naar binnen kan krijgen.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Plaats reactie