Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Anonymous

is dit wat??

gti 408 van jbl

10cm, 150w rms, incl. tweeters!!!
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

superspeakers :smile: echt waar.. maar je moet je JBL's fullrange laten draaien.. daar zijn ze voor gemaakt.. klinken ze ook veel mooier..
Anonymous

fullrange?????

leg ff uit aub!!
Anonymous

niet affilteren
Anonymous

On 2002-01-18 17:22, JBL-GT-Turbo
wrote:
trouwens.. 10 cm speakers kunnen ook nog een wereld van verschil uitmaken in het midden en hoog gebied.. qua bas spelen ze bijna geen rol, maar dat mag je ook niet verwachten van zulke kleine conusoppervlakten.
I know

Maar als je voorin alleen hoog en mid hebt klinkt het niet minder dan wanneer je ook wat bass meepakt. Kijk bij een concert staan de bozen ook niet achter je maar voor je. Ik zou proberen om voor zo groot mogelijk conusoppervlak te gaan.

Rekt het nie dan scheurt het wel :smile:
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

hahaha.. jazeker.. en wat ploegah zegt over fullrange.. niet een filter ertussen maar een direct signaal..

Ik ben blij dat ik een GT T heb, daar passen tenminste 16,5cm speakers in de deur..
Anonymous

waarom krijg je dan bij speakers standaard crossover erbij????

snap ik niet helemaal?
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

omdat compo sets niet een ingebouwde crossover hebben.. omdat je ze los kunt bevestigen.. dus moet er draad tussen naar een centraal punt.. je crossover.. co-axiale speakers hebben ze ook wel.. vaak in de vorm van een transistortje naar de tweeters.. gewoon ertussen gesoldeerd.. alleen de crossover van een composet vaak van betere kwaliteit.

de betere coaxiale speakers kun je dan de tweeters en woofers ook los aansturen
Plaats reactie