Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

Ik heb een aanbod gekregen om mijn duurste serie kenwood equaliser te ruilen tegen een RTO versterker.. effe zoeken hoor... de RTO GX-9004 "Terminator".

Heeft iemand ervaring met RTO Versterkers? In welke kwaliteit staan deze tot mijn huidige Magnat 360 Gladiator?

Ik hoor vast vanalles :smile: kon wel weer een boeiend gesprek worden.

(Ik wil de RTO trouwens gaan gebruiken om éénerzijds mijn Magnat Shockwave 1200 woofer gebrugd aan te sturen en de andere 2 kanalen in de toekomst mijn verzwaarde voorspeakers)

De magnat gaat dan de JBL T-595 wedstrijdspeakers BI-AMP aansturen (links op kanaal 1,2 *hoge en lage tonen appart aansturen*)
turbo5
Berichten: 1102
Lid geworden op: di 1 mei 2001 0:00
Locatie: Hooge zwaluwe / breda

ik had er ook rto in : zijn zeker goede versterkers voor hun prijs!
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

niet giga vervorming of heel erg kaal geluid?
turbo5
Berichten: 1102
Lid geworden op: di 1 mei 2001 0:00
Locatie: Hooge zwaluwe / breda

ik had deze versterker direct op een sub gezet : komt een goed geluid uit hoor.. maar jbl is altijd beter.. maar dat weet jij wel?
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

ik vind de JBL versterkers wat te weinig vermogen hebben.. dus ik heb mijn heil qua versterker zucht maar elders gezocht.
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

Een kameraad van mij had een 5 kanaal RTO versterker. Dit was een oud model. Kwam zeer aanvaardbaar geluid uit. En hij had ook veel vermogen. Tegenwoordig brengt RTO heel veel verschillende merken uit onder de naam RTO. Het modelletje Terminator valt volgens mij in de serie "cheap". Vraag me serieus af of dat wel wat is. De wat duurdere modellen komen echter altijd goed uit tests. Maar zoals je zelf ook weet: gewoon gaan luisteren!
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

yep.. inderdaad.. en bevalt het niet, dan kan ie altijd nog verkocht worden.. er zijn mensen die minder eisen stellen aan hun geluid.. ik wil kwalitatief erg hoog uitkomen.. gigahard hoeft het van mij niet.. zuiver..
Plaats reactie