Renault twingo: doorvoering voedingskabel van subwoofer

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
bert1990
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 8 jan 2010 15:15
Contacteer:

Hallo,

Ik heb een renault twingo uit 1996. nou heb ik al andere boxen erin gezet. maar heb er ook een behoorlijk dikke subwoofer in liggen.
nou moet ik vanaf de accu naar de subwoofer komen. maar ik kan helemaal geen doorvoering vinden naar binnen????

gr bert
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Als je in onder je motorkap kijkt, aan de rechterzijde tegen het schutbord, dan zie je daar een vrij grote rubber dop zitten. Hij is vrij hard, dus je moet proberen daar een schroevendraaier langs of doorheen te steken. Zo hebben wij het bij mijn Twingo's gedaan.
T*mmy
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 11 feb 2009 20:48
Locatie: Zoetermeer

Die dop is het handigst inderdaad. En vanuit de binnekant:
Als je je opbergvakje links van het stuur weghaalt (waardoor je bij de zekeringen kan) kun je er al makkelijker bij dan van onderaf het dashboard. Weet alleen niet welk jaar je twingo uit komt, want ze hebben niet allemaal dat vakje daar. Succes
bert1990
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 8 jan 2010 15:15
Contacteer:

Okee hardstikke bedankt:D zal het proberen en zo snel mogelijk laten weten! mijn twingo is uit bouwjaar 1996
Twingooo
Berichten: 128
Lid geworden op: za 9 feb 2008 11:13
Locatie: Zevenhuizen (zh)
Contacteer:

En is het gelukt? De voedingskabel is het lastigst, bij die van mij was het kreng eindelijk op zijn plek, konden we in eerste instantie geen locatie vinden waar we hem konden bevestigen in de kofferbak, alles is plastic whahaha.. Naja bijna alles, uiteindelijk dus toch gelukt gelukkig... Mocht je nog niet verder gegaan zijn aan de klus of het is nog niet gelukt: Succes... (Y)
Plaats reactie