Lampjes originele Renault cd-speler blijven branden

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
la_fusion
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 6 mar 2005 16:04
Locatie: Dongen

Oke sinds vandaag dus mijn Clio in bezit maar direct eigenlijk een probleem met de radio. Dit probleem was bekend bij aanschaf maar had gedacht dat er gewoon een foutje in de aansluiting zou zitten.

Echter is deze aansluiting en alles gewoon origineel voor zover ik zie dus ja.

Het probleem is dat de lampjes op de cd-spelers blijven branden als de auto van contact af is. De radio is zelf dus wel uit maar de lampjes achter de nummers + (+/- </>) knoppen blijven branden.

Iemand bekend met dit probleem en met een mogelijke oplossing? Op zich niet zo'n probleem want die lampjes trekken niet mijn accu in eens leeg maar wil het natuurlijk wel opgelost hebben.

Heb de auto particulier gekocht dus geen garantie wat dat betreft.
fotoroland
Berichten: 83
Lid geworden op: di 24 feb 2009 11:49
Contacteer:

Ik vermoed dat de radio ook geblokkeerd is?
Draai dan even langs bij de dealer, op veel radio's zit een soort van verlengde garantie als de radio geblokkeerd is.

Je mag me ook het kenteken wel in een pm sturen dan wil ik ookwel even voor je kijken of je auto hiervoor in aanmerking komt.

Succes
la_fusion
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 6 mar 2005 16:04
Locatie: Dongen

De radio is niet geblokkeerd. Ik kan hem verder dus ook gewoon gebruiken en hij werkt verder zonder problemen. Ook gaat hij na 20 minuten uit zoals moet maar de lampjes achter de toetsen op de radio gaan dus niet uit.

Ook heb ik van het weekend even het een en ander nagemeten en daar kwam uit dat alle lijnen gewoon kloppen en het vermoedelijk dus in de radio zit.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Hoort het niet gewoon zo? ;)
Plaats reactie