Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Anonymous

Dus...heeft iemnd ervaring met een van deze twee merken? Ik moet een neiuwe versterker en deze merken zie ik steeds weer opduiken. Heb geen zin om 500 euro voor een versterker uit te geven, zijn deze merken een goed alternatief??
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Tja je moet niet voor heel weinig geld heel veel verwachten.

Maar Macaudio is wat meer voor zuivere muziek, en Magnat meer om hard te beuken vind ik.
5 GT Turbo '88 GT5
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

Ik heb zelf een Magnat 360 Gladiator.. bevalt prima moet ik zeggen.. Ik weet niet hoeveel vermogen je nodig hebt.. Maar die Macaudio's leveren op zich ontzettend veel..
Ik weet niet hoe ze qua klank klinken maar de magnat klinkt erg zuiver..
Anonymous

Jazeker een goed alternatief, MacAudio is zeer goed qua versterkers en ook de speakers zijn er goed. Magnat is ook goed qua speakers schijnt, de buizen zouden erg goed moeten zijn. Ik heb met magnat geen ervaringen zelf, maar heb het wel eens ingebouwd, klonk zeker wel OK, en de buizen worden van magnat gewoon erg veel verkocht. Ik zou alles van MacAudio nemen. DLS is ook een erg goed merk BTW !!
Anonymous

Tis dus zeker geen JBL/ infinity? Valt het in de klasse pioneer ofzo nog lager?
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

Infinity versterkers zijn ook gewoon goed :smile: JBL ook :smile:

Je moet gewoon geen flutmerken zoals B52 ofzo kopen.. van die merken waar je nog nooit van gehoord hebt.. Pioneer heeft ook wel goede versterkers, maar ook flutdingen..

Ben je van plan een gloednieuwe te kopen?
Anonymous

Ja ze zouden wel nieuw moeten zijn....ben niet zo heel kritisch maar moet idd geen flutzooi zijn. Het verschil tussen een goed merk en bv JBL hoor ik otch niet.
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

ik kan een mac attack 1450 kopen voor 440 piek, nieuw in doos
kost nieuw 1300

kan er wel 1 voor je regelen :smile:
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

100e post :grin:
catrinus
Berichten: 4451
Lid geworden op: za 2 jun 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

On 2002-01-27 20:44, -Roy-
wrote:
Magnat meer om hard te beuken vind ik.
Ben ik mee eens. Ik heb vrijdag een magnat versterker met een magnat subwoofer op een alpine radio aangesloten bij mijn kameraad in zijn auto en dat beukt hard zeg. Alles wat op zijn hoedeplank lag kwam los. Zelfs zijn 3e remlicht stond hevig te schudden. Zaterdag had ik hem wat beter afgesteld maar het klinkt super.
There will be plenty of time to rest when your dead
Anonymous

Mooi dus kan allebei goed. Niet superkwaliteit maar ook geen rotzooi.
catrinus
Berichten: 4451
Lid geworden op: za 2 jun 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Zelf wil ik achter boston aan. Schijnt heel goed te zijn. Tenminste dat is mij verteld door een car audio freak/verkoper. maar ik wil eerst verschillende geluidssystemen beluisteren. Ik vind dat Arjen een super geluid in zijn auto heeft. Dat moet je echt eens horen.
There will be plenty of time to rest when your dead
Dirk (CRX)
Berichten: 1954
Lid geworden op: ma 26 nov 2001 0:00
Locatie: Friesland

Nee, voor rotzooi moet je naar SuperTech, Audiolab etc.etc. vage merkjes.. met 1000 watt max en 100 rms ofzo :smile:
Plaats reactie