Twingo 1997 Klapscherm

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Gesloten
Darkangelnl
Berichten: 106
Lid geworden op: di 15 jun 2010 8:33
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Beste mensen,

Hierbij meer voor mensen die ook een oude Twingo hebben gehad.
Ik meen te weten dat er iemand ook geweest is, een radio met klapscherm in te bouwen.
Echter zoals de meeste van jullie weten, zit de radio van de oudere twingos bijna verticaal (25 graden verschil ongeveer) erin.
[img]http://media.autoweek.nl/m/m1by1lpb2vsb_480.jpg[/img]

Foto is een voorbeeld

Nu weet ik dat er klapschermen bestaan die je helemaal in kan stallen tot hoever hij kanteld (tilt).

Nu is mijn vraag weet iemand misschien of ik het sigaretten bakje ook kan gebruiken, en heeft er iemand al
hiermee ervaring mee.
Of dat er specifieke modellen zijn die ik echt kan laten kantelen tot een bepaalde graden.

Ik heb een Caliber op het oog +/- 250 euro alles erop en eraan.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/CA ... langId=-11
Hoef geen navigatie. Alleen bij dit type staat het er niet bij helaas .....

Ik heb hiervoor ook Caliber gehad en ben er erg te vreden mee, alleen deze begeefde het een paar weken geleden.
En is ongeveer 3,5 jaar geworden (~)

Alvast bedankt! :)

M.v.g Darki.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

3,5 en dan erg tevreden? Een degelijke radio gaat wel langer mee. Wil je CD's afspelen zal wellicht de belangrijkste vraag zijn ivm. de belachelijke hoek.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

ik vind het sowieso raar om een dikke autoradio in een Twingo te bouwen, die auto's hebben geen akoestiek :lol:

gein hoor, maar waarom een klapscherm en niet een Kenwood van 75 euro? qua geluid hoor je het toch niet en qua degelijkheid overleeft de radio de auto met 20jaar ;-)
Darkangelnl
Berichten: 106
Lid geworden op: di 15 jun 2010 8:33
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Heren,

Volgens mij had ik hem misschien iets langer, maar ja dan zal die 4 jaar zijn, ik weet eerlijk gezegd niet beter, hiervoor had ik om de 3 jaar een andere wagen.
Met een andere auto radio.

Hafijn, ik wilde gewoon weer eens wat anders heb altijd wel zon scherm willen hebben ..... . alleen laat mijn twingo nauw weer net een bakkie hebben die schijn loopt :P

Ik heb wel een goede Pioneer hoor, en moet wel eerlijk toegeven, klinkt beter als mn caliber .....

@ Tom das een goede van je, dus USB is wel een eis :)

M.v.g Darki.
Darkangelnl
Berichten: 106
Lid geworden op: di 15 jun 2010 8:33
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Heren,

Ik heb inmiddels weer een nieuwe radio zonder klapscherm. Ik heb een goede radio op de kopgetikt ;).

Ben nu bezig met de rest van de audio.

Dit topic kan dicht!!!

(Y)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

MOD
Bij dezen! :)
Gesloten