radio probleem

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
deukie
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 18 apr 2016 14:00
Car: twingo tce gt

ik zit met het volgende probleem ik heb sinds korteen twingo 2 van bouwjaar 2007 een gt
nu hebben ze er een andere fabrieksradio ingezet die doet het gewoon maar ik heb standaard in de auto stuurbediening zitten
en die werkt niet op de originele radio die er nu inzit wat zou dit kunnen zjjn
ook stoort de radio enorm kan bijna geenslam fm enof 3fm enof 538 ontvangen als ik ze wel kan ontvangen storen ze alleen maar
en gaat de radio elke keer automatisch zoeken wie o wie weet wat dit kan zijn en hoe dit te verhelpen heb de af functie al uitgezet
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Om je beter kenbaar te maken zal ik voortaan gebruik maken van leestekens en hoofdletters ed, dit is bijna niet te lezen en te begrijpen.


Wat voor type auto radio heb je?
Is de antenne wel aangesloten op de radio?
Is de auto wel voorzien van (werkende) antenne?
deukie
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 18 apr 2016 14:00
Car: twingo tce gt

gewoon de standaard fabrieksradio.
Ja de antenne is gewoon aangesloten want als ik voor thuis sta en de raio aanzet heb ik wel radio nl.
maar zodra ik wegrijd stoord die als een gek en gaat dan op auto zoeken en is het naatje.
Wat bedoel je met Is de auto wel voorzien van (werkende) antenne? er zit er gewoon 1 op het dak
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Omdat je stuurbediening niet werkt vraag ik me af of het wel de goede radio is. Je hebt geen toeval weinig ontvangst dus lijkt mij dat de antenne / kabel niet goed is. Plaats eens een foto van de radio en je auto
Plaats reactie