[INFO&CHAT] Ardennenweekend 2012 - AFTERCHAT

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

als ik goed ben geinformeerd is Floreal nog nergens van op de hoogte....
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Hmm tijd dat we ff opschakelen dan, zal Shampoe ff mailen zo..
LuukRS
Berichten: 910
Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
Car: Meerderen Renault's
Locatie: Beverwijk NH

Lijkt me wel handig ja ik wil de bus remreiniger op het vuur dit jaar zeker weer mee maken :lol:
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

IK ga op korte termijn met Joost en Jochem de route van de zaterdag toertocht rijden. Van CRS heb ik 2 tochten gehad die bij La Roche in de buurt komen. Dus beetje aanpassen
Haas schreef:als ik goed ben geinformeerd is Floreal nog nergens van op de hoogte....
Klopt, ivm Elfstedentocht stond het op de planning voor deze week :)

Als iemand contact met de camping wil opnemen graag, alle hulp is welkom :) (Y)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

LuukRS schreef:Lijkt me wel handig ja ik wil de bus remreiniger op het vuur dit jaar zeker weer mee maken :lol:
Laten we proberen Luuk om het gras en eventueel dicht bijstaande tenten en auto's een beetje heel te laten dit jaar.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Klinkt goed ik heb er wel zin in :-)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Wouter schreef:
LuukRS schreef:Lijkt me wel handig ja ik wil de bus remreiniger op het vuur dit jaar zeker weer mee maken :lol:
Laten we proberen Luuk om het gras en eventueel dicht bijstaande tenten en auto's een beetje heel te laten dit jaar.
Sterker nog ..dat gras moet heel blijven.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ah idee van Shampoo en ondergetekende was om gewoon de zaterdagroute van afgelopen jaar nog eens te verfijnen en nog makkelijker rijdbaar te maken.

Dat hele puzzelelement moet er gewoon uit, duidelijk volgas kunnen knallen zoals de route van Martijn van 't ringweekend van laatst.

En Tomtomrijders moeten we ook verbannen, alleenrijders daargelaten, maar zelfs daar zijn nog wel diehards van die 't van t papier doen :D
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Doen we die volgend jaar weer Steven, nu weet je misschien nog veel van die route en dan niet meer.

De route die wij hebben kan je zeker ook vlammen! Er zitten mooie stukken door bossen en bergweggetjes in (Y)

Geen TomTom rijders??? Dan maken we alleen een fysieke route, ook zoals die van JP :D
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Gebruiken jullie die zondagroute nog? Daar zit namelijk nog 1 'instinker' in waar je bovenop de berg linksaf t bos inmoet.

Zou nog een keer ff een finishing touch moeten hebben, gezien op zondag de mensen 't blijkbaar zwaarder hebben dan de zaterdag whehe :smile:

't laatste stuk is namelijk het meest geniale deel door Rodder heen, maar volgens mij is dan al 90% op z'n Tomtom overgestapt om 2 minuten eerder aan te komen :p
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Jochem & ik en Luuk hebben toen in ieder geval wel die route gereden. Dat is echt een hele leuke route.

Die wilde we eigenlijk nog wel een keertje gebruiken ja :) Heeft iemand die nog digitaal??

Ik zal morgen ff nieuw topic aanmaken voor 2013 (Y)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Kan ik zoals twee jaar terug zaterdagavond aansluiten met enkele engelsen ? Bier en BBQ werden enorm gewaardeerd door die gasten. (Ook door mezelf uiteraard)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Tuurlijk Jo, ik zal zo een topic aan maken voor 2013 :)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

We kunnen verder gaan in dit topic

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 37#2340237

(Y)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Plaats reactie