14-07-2013: Toertocht Friesland - Opgavetopic op Ccn!

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Ezra schreef:Op de clioclub bestond het idee al langer om een keer een toertocht door Friesland te houden. Dat heeft nu wat vastere vorm gekregen en is vastgesteld op 14 juli.

Iedereen is welkom dus post ik het hier ook. De insteek is anders dan de elfstedentocht van hier. Het is een (kortere) route met mooie weggetjes die begint en eindigt in Sneek en duurt zonder stoppen 1 uur en 40 minuten. Er zal bij een van de leden in Sneek verzameld worden waar ook koffie gedronken kan worden. Daarna krijgt iedereen de route op papier en is er een gezamenlijk vertrek. (Op het midden weer een koffie break en tijd om elkaar auto's te bekijken etc.)

Het is dan aan een ieder wat die doet. Je kan bij de groep blijven of een paar mooie bochten pakken en vervolgens wachten op de rest. Alles staat verder vrij. Er zijn ook geen kosten aan verbonden.

Als je het wat lijkt dan is hier het topic op clioclub:

http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=217&t=18121

(Ben je geen lid, en wil je je ook niet registreren, dan kun je mij ook gewoon hier een PB sturen)
Ezra
Berichten: 19
Lid geworden op: do 8 nov 2012 13:29
Contacteer:

Mooi dat het een sticky is! (Y)

Dus voor iedereen die het leuk vindt, je bent meer dan welkom!

Er zijn inmiddels 7 mensen die zich hebben opgegeven en 6 die misschien komen.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Leuk idee (Y) Wij checken even de agenda, maar het is wel erg lekker dichtbij 8)
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Gabri en ik zijn er zondag met de Laguna. Marlies en Hedwig rijden met de 5 Cabrio.
Komen er nog meer mensen van de RTC?
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Ik sla hem ff over (F)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ezra
Berichten: 19
Lid geworden op: do 8 nov 2012 13:29
Contacteer:

Willem-Jan schreef:Gabri en ik zijn er zondag met de Laguna. Marlies en Hedwig rijden met de 5 Cabrio.
Komen er nog meer mensen van de RTC?
En hebben jullie van iemand van de clioclub al de pb met info over verzamelplaats en tijd etc. gekregen? Anders zal ik die vanavond sturen.

Van de ccnl zijn er nu ongeveer 20 mensen die komen!
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Ezra schreef:
Willem-Jan schreef:Gabri en ik zijn er zondag met de Laguna. Marlies en Hedwig rijden met de 5 Cabrio.
Komen er nog meer mensen van de RTC?
En hebben jullie van iemand van de clioclub al de pb met info over verzamelplaats en tijd etc. gekregen? Anders zal ik die vanavond sturen.

Van de ccnl zijn er nu ongeveer 20 mensen die komen!
Je hebt een pm op de ClioClub. Ik heb nog geen pm gehad.
Ezra
Berichten: 19
Lid geworden op: do 8 nov 2012 13:29
Contacteer:

Als ik thuis ben van werk dan stuur ik je de info ;) Mobiel internet is hier nogal traag en frustrerend..
Ezra
Berichten: 19
Lid geworden op: do 8 nov 2012 13:29
Contacteer:

Heb je via CCNL een pb gestuurd met alle info :)
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Het was een leuke toertocht. Ezra bedankt voor de leuke route (Y)
Frank en Verina bedankt voor de gastvrijheid 8)
Het was heerlijk weer om te rijden en weer nieuwe delen van het wijdse Friese land gezien :D
Plaats reactie