Dynodag met Fastchip 20 Juli 2013

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Fastchip
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 11:04
Contacteer:

Geslaagd dagje volgens mij. Michel troeft mij af met 10Nm, sjong jonge jonge. Waarom doe je dat nou Henk?
Nja je kunt de auto's niet 1:1 vergelijken. De getankte brandstof is al verschillend.
Bovendien is the max. output maar 1 onderdeel van de calibratie. Deellast gebied waar je 90% van de tijd in rijdt zie je hier niet, maar is wel gewijzigd.
Gebruikersavatar
Triggerhappy
Berichten: 159
Lid geworden op: do 18 apr 2013 17:38
Car: Meg 3 Trophy + 4 GT

Megane Estate III GT schreef:Geslaagd dagje volgens mij. Michel troeft mij af met 10Nm, sjong jonge jonge. Waarom doe je dat nou Henk? ;-)

Nu nog wel een verlagingssetje eronder Michel, dat kan niet zo hè :grin:
Baas boven baas he... had jij er V-power in gemikt dan Jamal?
Die 10Nm verschil merk je toch ook niet meer op de weg :beer:

Die verlaging.... mja... ik ga maar eens googlen naar een deftig setje dat het rijcomfort zo best mogelijk houdt. Ik geef meer om de looks dan de wegligging met deze auto. De Clio RS die ik had was een kart met stuurbekrachtiging... dit is gewoon een hele rappe family station zoals Jo het zo mooi verwoorde.

Oja... Jamal, hier een link naar de dubbele pijpjes onder de Estate... zoiets heb ik ook in gedachten... Wil alleen de originele einddemper behouden.. moet nog even zien hoe ik dat creatief ga koppelen.
http://www.m3.meganeboard.de/viewtopic. ... 2&p=220628

@ Jo
Ik heb het voorgelegd aan Sharon, maar ze vond 2 uur rijden naar Goes toch net even te ver voor die eer.... :p
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

bwa, ze mag heel de dag blijven. Koffie zoveel ze aan kan en als het echt moet gooi ik er nog een big mac bij ;)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
chris-mc
Berichten: 3934
Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
Car: Megane coupe ph1 16V
Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
Contacteer:

alleen zijn die meestal koud :p ;-)
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Megane Estate III GT
Berichten: 55
Lid geworden op: do 27 sep 2012 9:43

Triggerhappy schreef:
Megane Estate III GT schreef:Geslaagd dagje volgens mij. Michel troeft mij af met 10Nm, sjong jonge jonge. Waarom doe je dat nou Henk? ;-)

Nu nog wel een verlagingssetje eronder Michel, dat kan niet zo hè :grin:
Baas boven baas he... had jij er V-power in gemikt dan Jamal?
Die 10Nm verschil merk je toch ook niet meer op de weg :beer:

Die verlaging.... mja... ik ga maar eens googlen naar een deftig setje dat het rijcomfort zo best mogelijk houdt. Ik geef meer om de looks dan de wegligging met deze auto. De Clio RS die ik had was een kart met stuurbekrachtiging... dit is gewoon een hele rappe family station zoals Jo het zo mooi verwoorde.

Oja... Jamal, hier een link naar de dubbele pijpjes onder de Estate... zoiets heb ik ook in gedachten... Wil alleen de originele einddemper behouden.. moet nog even zien hoe ik dat creatief ga koppelen.
http://www.m3.meganeboard.de/viewtopic. ... 2&p=220628

@ Jo
Ik heb het voorgelegd aan Sharon, maar ze vond 2 uur rijden naar Goes toch net even te ver voor die eer.... :p
Tank al vanaf november vorig jaar BP Ultimate dus dat is 't niet.

Maar leuk, die foto van die dubbele pijpjes, echt ik wilde nooit in de diffuser gaan zagen dus die opties vielen voor mij destijds al af. Ziet er uiteraard mooi uit.

De verlaging is ook vet, zo te zien verstelbare schokdempers.

Trouwens net verdomme een hoek van een trottoir meegepikt, velg naar de mallemoere :(
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Indien er mensen zijn met interesse in de volgende dynodag:

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar !
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Gebruikersavatar
Triggerhappy
Berichten: 159
Lid geworden op: do 18 apr 2013 17:38
Car: Meg 3 Trophy + 4 GT

Afgelopen woensdag toch de TCE180 in storing gelopen.
Na wat heen en weer PM-en met Henk afspraak gemaakt om vanavond een fix te laden.

Hij Loopt nu weer als een zonnetje. Systeem was net even te strak afgesteld. Gaf onder wat zware zomerse condities (en flink doorhalen op een snelwegoprit :evil: ) een turbostoring.

Alles hier op locatie opgelost en gezellig nog een bakkie genuttigd

Topservice dus van Fastchip!!

Bedankt Henk voor je hulp, service en gezelligheid vanavond! :beer:

Michel
Fastchip
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 11:04
Contacteer:

Graag gedaan, hij moet wel storingsvrij zijn natuurlijk :D
Plaats reactie