Dynodag met Fastchip 17 augustus 2013
-
- Berichten: 260
- Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
- Contacteer:
R19 rijd helemaal top henk
Oeps sorry, t'was ook al een week later dat ik ze ffe op stick gezet heb.derbimarcel schreef:Die van mij is een 197 Henk
Heb het aangepast.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: di 21 mei 2013 19:14
- Contacteer:
Zo ik heb bewust even gewacht met reageren nu ik er weer een paar duizend k op de klok gezet heb. De Twingo is fantastisch opgeknapt en rijd echt heerlijk. En ik denk inderdaad dat die bandjes voorop wel sneller aan vervanging toe zijnArno17 schreef:Zo dat is lekker.......hoe voelt dat nu met rijden?....open deur modetechnoslet schreef:Hierbij de metingen van mijn Twingo Dci die er lekker van opgeknapt is
Winst:
Koppel 195.1 naar 247.6 Nm
PK 78.6 naar 95.1
Henk, nogmaals bedankt!
Dat wordt voorbandjes vreten.....
ik heb geopteerd voor een .86, iets later inkomend, om de bak te sparen en het vermogen deftig aan de grond te krijgen. Yokohamas vervangen door R1R's en 2.8° camber. Gaat perfect zo.
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/joke221/IMG_1270_zps135e767c.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/joke221/IMG_1270_zps135e767c.jpg[/img]
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
ik heb een combinatie gt28rs turbine .86ar met een 3071R compressor .50ar
nu 1 bar (actuator veranderd vanwege een piek waardoor er een teveel aan acceleratieverrijking was)
Tevens heb ik een 1.8 kop met iets kleinere verbrandingskamer en de kleppen liggen dieper dan std. Verder is die std.
nu 1 bar (actuator veranderd vanwege een piek waardoor er een teveel aan acceleratieverrijking was)
Tevens heb ik een 1.8 kop met iets kleinere verbrandingskamer en de kleppen liggen dieper dan std. Verder is die std.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 260
- Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
- Contacteer:
Jo rijd toch nooit met dat hok steven, of toch niet "echt rijden" dus puur voor de looks denk ik
gezien de whp's kan het geen hoekijzer zijn Dan is 2.5 graden wel veel inderdaad.
Meeste turbo clio's zijn rechtuit vlammers. Niet negatief bedoeld
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Laten we eerlijk zijn, gewoon op straat heb je aan een rechtuit brander het meeste als je anderen er keihard uit wil rijden.
Zou graag bochten gedrag inleveren ter faveure van het koppel en vermogen van een turbo blok, ben tenslotte zelf een acceleratie junk
Zou graag bochten gedrag inleveren ter faveure van het koppel en vermogen van een turbo blok, ben tenslotte zelf een acceleratie junk
Anything worth doing is worth doing right!.
Dat is inderdaad een persoonlijke mening. De eeuwige discussie tussen turbo's en itb's. Ik ben persoonlijk voor de instant gas response en wegligging
ik voel me verveerd
er wordt gesproken over de 'meeste' ... Dan ben jij toch zeker de uitzondering!-jo- schreef:wel, de specialisten hebben gesproken...dan zal het wel zo zijn zeker ?
@Geert, wat is het nou, vereerd of verveeld?
helemaal mee eens hoor, maar bedoel eigen gewoon dat 2.5 graden camber alleen maar meer wielspin geeft bij optrekken.
Ik denk dat Geert bedoelt dat het met een turbo blok moeilijker is om de bocht uit te accelereren.tutuur schreef:Ding gaat toch net zo hard de bocht om als zonder turbo of ben ik nou gek, enige verschil is dat je op het rechte eind weg bent
Iemand kan ook de cas kopen van Jo, volgens mij staat tie te koop.
Wat zit er precies onder dan, Jo?
(serieuze vraag uit interesse )
(serieuze vraag uit interesse )
Megane cup stuurkolom, Megane cup onbekrachtigd stuurhuis, Megane cup stuurarmen, Clio williams subframe extra verstevigd , Megane cup draagarmen met stalen bussen en uniballs, Megane cup fusees met extenderpin, studs m14x m12, Megane cup bilstein schroefset met Clio 2 cup inserts, nordsleiffe veren set up, custom topmounts pure motorsport, Megane cup stabi met Renault sport rubbers. En een setje apracing 4 pots. Op maat gemaakte aandrijfassen dat de auto ongeveer 20 cm breder geworden is.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Nice! Maar zijn megane cup draagarmen wel breed genoeg voor die maxi schermen? Ik heb ze hier ook liggen en geven een keer 3cm. Hoe heb je de achteras trouwens verbreed? Heb je trouwens ergens foto's hiervan?
Funky-jo- schreef:Megane cup stuurkolom, Megane cup onbekrachtigd stuurhuis, Megane cup stuurarmen, Clio williams subframe extra verstevigd , Megane cup draagarmen met stalen bussen en uniballs, Megane cup fusees met extenderpin, studs m14x m12, Megane cup bilstein schroefset met Clio 2 cup inserts, nordsleiffe veren set up, custom topmounts pure motorsport, Megane cup stabi met Renault sport rubbers. En een setje apracing 4 pots. Op maat gemaakte aandrijfassen dat de auto ongeveer 20 cm breder geworden is.
heb je er nergens foto's van staan? ik ben wel benieuwd... De standaard foto's van een schroefsetje van de hoek van de straat ben je ook wel eens beu
Ja en nee. Op onze website staan er een aantal maar hier niet (geen zin, gezien het allemaal pro's zijn die je niks meer hoeft te leren ). Geert, ik zei Megane cup stuurarmen, ik hen niet over de kogels gesproken.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !