Op zoek naar een locatie voor de Seizoensopening 2014

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Tom schreef:Lelystad zijn we ooit al geweest. Ik meen een mid summer grasveldmeeting. Wel heel wat jaartjes terug.

WaS dan niet de franse autosport meeting. Niet een rtc meeting. En het was in 2003 of zo.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Zou ook kunnen. Was maar een stof bende daar vond ik.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
r5alpine
Berichten: 324
Lid geworden op: za 9 jul 2005 11:57
Locatie: emmen
Contacteer:

is Emmen te ver ? heb goede contacten met de dealer en ruimte zat wil best even informeren
LuukRS
Berichten: 910
Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
Car: Meerderen Renault's
Locatie: Beverwijk NH

Het moet toch mogelijk zijn om het geheel bij een dealer te kunnen organiseren ?
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Het bestuur is zondag allen op de ALV in Bodegeaven misschien een optie om met zijn alle te brainstormen......
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ik had net een kleine opbouwende "discussie" met Wouter. (Y)

Wat willen jullie als meeting bezoekers nou eigenlijk?! Een mooi overzichtelijk meeting terrein of een plek waar we voor moeten betalen of een mooie showroom waar de auto's her en der op een industrieterrein gedumpt staan?!

In mijn optiek is een lokatie als De Meern nog steeds perfect, én nog GRATIS ook! :D

Maar volgens Wouter willen de leden een "mooie lokatie waar je ook naar binnen kunt..." -----> €€€€€ <-----

De mensen die ik spreek vinden lokaties als bijvoorbeeld De Meern & Breda super. Maar volgens Wouter wil men tegenwoordig wat anders...

Ben benieuwd naar jullie reacties. (Y)

Nog wat mogelijkheden:

- Doornse Gat
- Het Hart van Holland (Nijkerk)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Wat is de reden om naar binnen te kunnen gaan? Misschien leuk voor de sponsoren en kraampjes? Oke, een WC in de buurt kan ik begrijpen, evenals een eetgelegenheid.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Tja je kan er een hoop geld aan uitgeven, maar dat is natuurlijk een beetje dubbel, geld uitgeven omdat er 4 a 500 man komen, waarvan er 40 lid zijn.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Zoals ik al eens eerder heb aangegeven, vraag 2 euro entree per persoon. (ex leden natuurlijk)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Er zijn genoeg "goedkope" locaties, maar niet als je 3 maanden voor de bewuste data gaat zoeken, voor de "koopjes" moet je veel langer vooruitplannen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

ik denk dat een stukje binnen ook wel wenselijk is ivm onvoorspelbare weersomstandigheden.

de afsluitmeeting vorig jaar in Zaltbommel vond ik echt top, gewoon een leuke showroom waar je wat kraampjes neer kunt zetten, een werkplaats waar niet moeilijk over gedaan werd om een autotje binnen te zetten en toen het buiten losbarstte konden we gezellig met z'n allen binnen staan.

nadeel is daar dat je inderdaad niet zo'n heel mooi terrein hebt om de auto kwijt te kunnen.

echt ongelovelijk balen dat de gemeente Nijkerk zo dwars is, in mijn ogen is er geen meeting/locatie die de Openingsmeeting 2010 bij Van Ramshorst kan overtreffen!
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

tutuur schreef: in mijn ogen is er geen meeting/locatie die de Openingsmeeting 2010 bij Van Ramshorst kan overtreffen!

Puntje voor Wouter.

In mijn ogen was Van Ramshorst niet ideaal! Leuk en gezellig was het zeker, maar mooi meeting terrein?!

Voor een mid-zomer-mini-meeting vind ik het een super lokatie! Maar als je een grote meeting op wilt zetten, dan moet je een overzichtelijk en vooral ruim terrein hebben.

Bedankt voor je mening Arthur. :beer:

@ Luco, geef eens aan wat jij als meeting bezoeker wilt.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

@Chris, ik denk dat mijn mening helemaal niet belangrijk is.

Het bestuur maakt die keuze en ik begrijp dat ze graag een locatie hebben waar je binnen en buiten mogelijkheden hebt.
Naar mijn mening zijn er genoeg van deze locaties die betaalbaar zijn als je ver genoeg vooruit plant.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

niet geschoten is altijd mis, als je zoveel locaties weet kun je ze natuurlijk altijd doorgeven.

ondanks dat bij v. Ramshorst alles in een rij stond vond ik dat juist overzichtelijk!

1 rondje lopen en je weet zeker dat je alles gezien hebt, met 1 groot parkeerterrein ben ik juist snel het overzicht kwijt..

maargoed dat doet er niet toe, we moeten iets in die trant gaan vinden
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Het nadeel van een rondje lopen is dat mensen eerder naar huis gaan. Dan krijg je de volgende reacties: "ik heb alles gezien dus kan weer naar huis", echte liefhebbers daargelaten natuurlijk.
Chris, wat vind je van Steverink Deventer?

https://maps.google.nl/maps?q=Bandencen ... CAgQ_AUoAg
Roald
Berichten: 1810
Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
Car: 19 16v PhII 2.0T
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Tegenover Steverink ligt wel een hele grote parkeerplaats :)
Anything worth doing is worth doing right!.
LuukRS
Berichten: 910
Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
Car: Meerderen Renault's
Locatie: Beverwijk NH

antoine schreef:Chris, wat vind je van Steverink Deventer?

https://maps.google.nl/maps?q=Bandencen ... CAgQ_AUoAg
Als de omliggende bouwmarkten die dag zijn gesloten is het wat wij betreft toch een super lokatie groot terrein + kleine binnen ruimte van beide wat lijkt me zo :smile:
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:ik begrijp dat ze graag een locatie hebben waar je binnen en buiten mogelijkheden hebt.
Als je vooraf vanuit kan gaan dat het 25 graden wordt, dan hoef je geen binnenlocatie te hebben. Maar wij leven in Nederland dus kan dat niet. Afgelopen jaren hebben wij echt heel veel geluk gehad met het weer voor de openingsmeeting.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

steverink is idd top (Y)

maar zal je idd wel op zondag moeten ivm de rest van de bedrijven daar.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Sowieso de meeting iets verder in April zetten... Eerste week is gewoon te vroeg en vaak te koud ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
LuukRS
Berichten: 910
Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
Car: Meerderen Renault's
Locatie: Beverwijk NH

Daar heb je een punt Arco ik ben 6 april jarig meestal but weer mijn zus is 21 april jarig voor zo ver ik me kan herinneren altijd mooi weer rondt die tijd
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Gezien de interessante discussie die ontstaat zal ik de Seizoensopening op de agenda zetten van de ALV voor morgen.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Willem-Jan schreef:Gezien de interessante discussie die ontstaat zal ik de Seizoensopening op de agenda zetten van de ALV voor morgen.
Dan zou ik die van volgend jaar er ook op zetten, datum prikken en dan heb je meer dan een jaar om een mooie betaalbare lokatie te zoeken.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Dolfijne5
Berichten: 525
Lid geworden op: ma 27 nov 2006 20:06
Locatie: Zwaag

Is misschien iets noordelijker, maar bij Frans Stokman in Heerhugowaard (Pascalstraat), heb je een hele lange (caravan)boulevard. (mits deze niet dat weekend open is)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ik zeg doen! Ga ff bij je baas informeren :D

Nu je het zegt, locatie lijk idd wel mooi, alhoewel het alsnog langs een weg zit welke dan wss bezet gaat worden.
martll
Berichten: 717
Lid geworden op: wo 7 sep 2011 18:56

Is een rustige weg. Gewoon kijken hoe de datum uitkomt met betrekking tot de caravanwinkels die open zijn.
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

Munsterhuis Hengelo is fantastisch, alleen minder ruimte. Beetje zoals Ramshorst Nijkerk. Locatie is natuurlijk GEWELDIG! Kom er regelmatig, vriend van mij werkt er als verkoper Jaguar (eerder Renault). Kan eens gaan vragen?
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Gebruikersavatar
Adinsx
Berichten: 6962
Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
Car: M4 Estate GT205
Locatie: Oosten des lands

Zoveel ruimte is er in Hengelo niet toch? Daar had ik mijn R26 vandaan, maar echt veel ruimte erom? Mwa...
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

Dat zei ik toch? : alleen minder ruimte :grin:
Laatst gewijzigd door larsdijkstra op zo 5 jan 2014 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
paratroeper
Berichten: 993
Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Huizen

Doornse gat? al geprobeerd? :grin:
m.bovenk86
Berichten: 8
Lid geworden op: do 2 jan 2014 16:22
Car: Renault
Locatie: Haarlem

Ik ben benieuwd waar het wordt gehouden kijk in ieder geval erg uit naar eerste bijeenkomst te bezoeken!
Never look back
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Doornse gat kost ook geld...
Ik meen dat dat vorig jaar is uitgezocht...
En verplicht zoveel snacks afnemen...
JDclio
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 12 nov 2012 20:19
Locatie: Dongen

Makro terrein in breda is wel lekker groot...(en lekker dicht hier in de buurt)
maar zoals geoppperd werd, het circuit in Lelystad.

Ik denk dat niemand er heel erg mee kan zitten als je €2,- entree vraagt. dan kun je wel veel richtingen uit!
Dat terrein is gewoon gemaakt voor meetings lijkt me zo.

De Meern is geen ideale oplossing denk ik, aangezien het parkeerterrein er slecht bij ligt. Wel een mooie ligging in Nederlands, maar klote voor scrapers..

Industrieterreinen kunnen naar mijn ervaring volgensmij goed gebruikt worden toch?.. (zoals van de lokatie van Steverink bijv.)
Hier in het dorp (Dongen) geeft het bedrijf Showoff Imports jaarlijks een grote auto bijeenkomst op het industrieterrein waar ze zitten..

Bijna alles is daar dicht, en dat is ook gewoon maar een winkel, met kleine eigen parkeerplaats, paar tentjes buiten, paar partytentjes, klaar!...

ik ben benieuwd!!
Gebruikersavatar
Bas
Bestuurslid
Berichten: 4002
Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
Car: Clio IV RS
Locatie: Om de hoek

Jochem de Haas schreef:En verplicht zoveel snacks afnemen...
Tijdens de ALV gaf 20% van de aanwezigen aan zeker behoefte te hebben aan snacks. Dus, lijkt me geen probleem :p :beer:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Ja die gasten snacken 24 uur per dag :smile:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Plaats reactie