Oh Oh Ommen 24 mei 2014

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

OH OH RENAULT OMMEN

Oldtimers, Onderdelen en Renobilia 24 mei 2014

Na ruim 10 edities staat ook dit jaar “OH OH Renault Ommen” weer op de kalender.

Wederom gaan we er weer een gezellig evenement van maken! OH OH Renault Ommen is in 13 jaar uitgegroeid tot het grootste in zijn soort.

Al vele thema's zijn op dit klassieker evenement de revue gepasseerd.

Dit jaar is het evenement gewijd aan de Renault Espace, het is tenslotte al weer 30 jaar geleden dat het eerste type werd gelanceerd in samenwerking met Matra.

Afbeelding

De Espace I is ondertussen een klassieker maar was in 1984 de eerste echte MPV. Dit eerste type met volledig verzinkte koets en beplating van polyester was een unieke verschijning.

Wij nodigen eigenaren van de eerste type Espace dan ook van harte uit om op zaterdag 24 mei naar Ommen te komen om te laten zien dat ook deze Renault het waard is om als klassieker te worden gezien.

Zoals u van ons gewend bent is er royale ruimte voor een overdekte onderdelenbeurs. U kunt deze vinden in de loods. Op de onderdelenbeurs staan vele kramen met onderdelen, boeken, folders, miniaturen en andere Renobilia, waar wellicht net dat ene gezochte onderdeeltje of die mooie folder tussen zit.

Op het buitenterrein is plaats voor meer dan honderd klassieke Renaults. Bent u in het bezit van een klassieker uit de jaren '60, '70 of '80, of een liefhebber van klassiekers, dan bent u met of zonder auto, van harte uitgenodigd om de sfeer op het evenement te komen versterken!

Ook Café Louis is weer aanwezig!

Om 10.00 uur gaan de deuren open. Op het terrein zijn alle Renaults van 20 jaar of ouder welkom. Voor de jongere auto's en niet-Renaults is er ruime parkeergelegenheid, tegen een kleine vergoeding, vlak naast het evenement terrein.

Wij zullen dit evenement aanmelden bij de belastingdienst zodat U gebruik kunt maken van de evenementen regeling. Opgave hiervoor graag minimaal een week van te voren bij onderstaande organisator.

U bent van harte welkom op het terrein aan de Varsenerweg 15, te Ommen. Gelegen buiten Ommen, in buurtschap Varsen. Vlak naast de N340, ter hoogte van hectometerpaal 65,7.

Voor meer informatie, het huren van een marktkraam kunt u contact opnemen met:

Bart Mulder

06-10115818

bart@artvo.nl

Tot 24 mei!

Namens Gerrit en Annemieke Vogel
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

ik zag dat Oh Oh Ommen notabene niet eens in onze kalender stond. Eindelijk organiseren ze het niet tijdens mijn verjaardag, dus ik denk dat ik wel even heen ga.

Opkomstlijst:

- Willem-Jan - 25 V6 Turbo Baccara of 5 GTR EBS
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Opkomstlijst:

- Willem-Jan - 25 V6 Turbo Baccara of 5 GTR EBS
- Willeon - 5 GT turbo EBS
Alpine
Berichten: 1476
Lid geworden op: vr 13 jul 2001 0:00
Locatie: Aalten
Contacteer:

Opkomstlijst:

- Willem-Jan - 25 V6 Turbo Baccara of 5 GTR EBS
- Willeon - 5 GT turbo EBS
- Marcel - 11 Turbo
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

Aaarrrggg ik kan helaas niet!! Wordt ontvoerd door mn vriendin voor leuke dag...! Echter is het in de buurt dus misschien er even langs :grin: Speciale plek, hier heb ik Ruud de Boer ontmoet in 2009 zodat mn vader nog een ritje in zijn 16 TX kon maken een maand voordat hij overleed...
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Heel misschien
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Tha Duke
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 2 feb 2014 17:15

Opkomstlijst:

- Willem-Jan - 25 V6 Turbo Baccara of 5 GTR EBS
- Willeon - 5 GT turbo EBS
- Marcel - 11 Turbo
- Geert- 9 Turbo/11 TSE
CLIO RS 182 JAUNE SIRIUS/RENAULT 9 TURBO
Plaats reactie