CRS Alpine rally + l'été Renault

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Marcel
Berichten: 172
Lid geworden op: wo 4 okt 2006 14:09
Locatie: In de provincie met de meeste zonuren
Contacteer:

Evt Inschrijven via deze link http://www.clubrenaultsportives.nl/joomla3/

In verband met activiteiten tijdens L’été Renault is de starttijd vervroegd naar 11:00 uur. Ontvangst met koffie en koeken vanaf 10:30 uur, bij terugkomst in het Doornse Gat ontvang je een lunchpakket.
We hebben vorige week zaterdag de voorlaatste controlerit gereden. Het was lastig maar uiteindelijk zijn we erg tevreden. Het is een mooie route met veel afwisseling geworden. Voor de wedstrijdrijders een echte uitdaging om op de juiste tijd te finishen. Voor de toeristen een plezier om te rijden.
Het routeboek is weer volgens bolletje – pijltje en je kunt kiezen voor de toeristen of wedstrijdklasse.
Inschrijven kan via bijgevoegd formulier of via de website van onze club. De kosten zijn € 12.50 per persoon en doe je voor het eerst mee dan ontvang je weer een uniek rallybord.

Dankzij een groep enthousiaste sponsoren kunnen we dit jaar aan de deelnemers gratis een uniek rallybord aanbieden.

Op dit moment zijn de inschrijvingen van 15 teams binnen. Inschrijven kan tot en met 3 september. We verwachten zeker nog een aantal aanmeldingen. Alle deelnemers ontvangen op 4 september de uitnodiging met alle informatie.

Doornse Gat
Dit jaar kiezen we voor een echte onvervalste grasveldmeeting. Op 7 september kunnen we weer beschikken over een gereserveerd terrein in het Doornse Gat.
Het Doornse Gat is een recreatieterrein tussen Doorn en Leersum. Het ligt aan de Leersumseweg en staat met borden aangegeven.
We hebben het eerste veld gereserveerd (net als in 2008). Op het terrein geldt eenrichtingsverkeer. Bij aankomst rij je het voorbij en volg je de weg. Op driekwart van de ronde kun je via een ingang het terrein op.

TIJDEN

Om 10:30 uur ontvangen we de rallyrijders die om 11:00 uur starten.
Leden die niet aan de rally deelnemen vragen we om vanaf 12:30 de meeting te bezoeken.
Rond 13:00 uur verwachten we de rallyrijders terug.
Rond 16:00 uur sluiten we de grasveldmeeting.

CONCOURS D’ELEGANCE MINIATURE
Bijna alle leden sparen miniaturen. Voor deze meeting vragen we je een of meerdere van jouw mooiste miniaturen mee te nemen en die tentoon te stellen op de hoedenplank van jouw sportieve Renault.
Zoals je met regelmaat in het Alpine Magazine kunt lezen zijn er veel mooie miniaturen van sportieve Renaults. Op deze manier hopen we in het Doorns Gat een mooie collectie te tonen in de schalen 1:1 tot 1:86.
Ronald Bouwmeester (redacteur Alpine Magazine) gaat jullie miniaturen beoordelen. Hij gaat in de loop van de middag een aantal inzendingen nomineren. Aan het eind van de meeting kiezen we een winnaar. We hebben een mooie prijs voor de winnaar. De schaal 1:1 komt uiteraard niet in aanmerking voor de prijs.

WINGS TEAM

Rond 13:30 komt het Wings Team van Red Bull om jullie van een energieshot te voorzien. Zover dat je dat al nodig zou hebben.

UNIEKE CLIO’S

Voor het Alpine Magazine organiseren we een fotoshoot met unieke Clio’s.
Van drie van deze Clio’s rijdt er maar een in Nederland. Die zie je dus zelden en zeker niet op een dag bij elkaar.
De fotoshoot is in de middag nadat het Wings Team vertrokken is.

Faciliteiten

Bij goed weer (de verwachtingen zijn positief) staat er aan de ingang van het terrein een frituurwagen.
Op de heuvel staat een toiletgebouw met gescheiden heren en dames toilet. Verwacht geen luxe toiletten maar als er nood is kun je er terecht.
Op ons veld staat maar een prullenbak. We moeten het terrein schoon en ongeschonden opleveren. Gooi eventuele rommel in de prullenbak of lever het in bij de organisatie (geen grof vuil meenemen).
Gebruik jouw sportieve Renault niet om het veld om te ploegen.


Niet op ons veld maar op de andere velden staan wat speeltoestellen en er is voldoende ruimte voor kinderen om te spelen. Je kunt ze gerust meenemen.
Het Doornse gat is ook een prima uitgangspunt voor een wandel- of fietstocht over de Utrechtse Heuvelrug.

HET BELANGRIJKSTE

Het leukst van een grasveldmeeting blijft de komst van clubleden met hun sportieve Renault. Auto’s bekijken en gezellig bijkletsen met bekenden. Of contacten opdoen met mensen die dezelfde hobby delen.
We nodigen jullie dan ook graag uit om er samen weer een onvergetelijke middag van te maken.

Bewerk bericht
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Opkomst

- Joost 5 GTTi
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 15 mar 2013 20:09
Car: Twingo RS Gordini,R8
Locatie: Voorburg

Opkomst

- Joost 5 GTTi
- John Twingo RS Gordini (Rally+l'été Renault)
Marcel
Berichten: 172
Lid geworden op: wo 4 okt 2006 14:09
Locatie: In de provincie met de meeste zonuren
Contacteer:

Opkomst

- Joost 5 GTTi
- John Twingo RS Gordini (Rally+l'été Renault)
- M&M 5 GTT
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Opkomst

- Joost 5 GTTi
- John Twingo RS Gordini (Rally+l'été Renault)
- M&M 5 GTT
- Arno16v 5GTT (of Laguna)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Gaan d'r niet meer heen van hier?
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Blijkbaar niet ik zoek nog wel een navigator....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Ik ga solo, alleen ff voor de grasveld meeting gedeelte (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Hmmm... net andere plznnen gemaakt voor morgen. :biertjuh: (D) Dus moet het nu toch laten gaan.
|:
Gebruikersavatar
Bas
Bestuurslid
Berichten: 4002
Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
Car: Clio IV RS
Locatie: Om de hoek

Geweest, samen met Joost de CRS Rally gedaan. Was een leuke ervaring, leuke auto's gezien en genoten van de GTTi :smile:
Zelf helaas geen foto's gemaakt.
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 15 mar 2013 20:09
Car: Twingo RS Gordini,R8
Locatie: Voorburg

Mooie rally, mooie auto's en mooi weer. Wat wil je nog meer? :)
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Was erg gezellig

Bedankt Sebastiaan voor het navigeren top gedaan.

2de in de toeristenklasse op 19 seconden
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Gebruikersavatar
Bas
Bestuurslid
Berichten: 4002
Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
Car: Clio IV RS
Locatie: Om de hoek

We gaan voor het rijden hoor, niet voor de tijd.
Ik hoor het je nog zeggen ;-)

Was gezellig idd!
Dimitri2.0
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 6 okt 2002 19:55
Locatie: Z-H

leuk evenement
MgHammer
Berichten: 292
Lid geworden op: do 17 mar 2011 10:22
Car: Megane Cabrio F4R746
Locatie: Melkweg

Bas schreef:Zelf helaas geen foto's gemaakt.
Wie dan wel? :foto:

[img]http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-FH8VJ6ON.jpg[/img]
Megane Cabrio 2.0 16V F4R746 Privilege VGI Bi-Fuel :worship:
Plaats reactie