CRS Alpine TT rally 26 oktober

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Marcel
Berichten: 172
Lid geworden op: wo 4 okt 2006 14:09
Locatie: In de provincie met de meeste zonuren
Contacteer:

Nadere info volgt.
Deze rally is +- 200 km en start in de buurt van Assen.
tilpieter
Berichten: 201
Lid geworden op: di 17 sep 2013 11:52
Car: Megane II Rs
Locatie: Drachten

Is hier al meer van bekend?
Marcel
Berichten: 172
Lid geworden op: wo 4 okt 2006 14:09
Locatie: In de provincie met de meeste zonuren
Contacteer:

Nog niet, als er meer info is plaats ik het hier.
Marcel
Berichten: 172
Lid geworden op: wo 4 okt 2006 14:09
Locatie: In de provincie met de meeste zonuren
Contacteer:

Nadere info:
Het heeft de nodige tijd en moeite gekost. De route voor deze rally is uitgezet door Maarten Jan Mulder. Als geen ander weet hij de weg in Drenthe. Bovendien is hij een vaste deelnemer aan de Alpine Rally’s.
Hij weet wat de rijders verwachten en zal hen zeker niet teleurstellen.

Het is een mooie compacte rally geworden. Zowel stage 1 als stage 2 worden in de provincie Drenthe gereden. Aan het eind van de dag heb je een prima indruk wat deze provincie te bieden heeft.

De Alpine GT Rally biedt een dag vullend programma:
Om 10:30 staat de koffie met Krentenwegge voor jullie klaar bij café Popken in Ekehaar.

Tussen de middag kun ja aanschuiven voor een lunchbuffet. Na de rally staat een drankje en hapje voor jullie klaar. We verwachten dat rond 16 uur alle equipes binnen zullen zijn.
Ook tijdens de Alpine GT Rally komen er 2 klassen aan de start. De wedstrijdklasse en toeristenklasse.
De wedstrijdklasse rijdt op tijd, de deelnemers moeten de ideaaltijd zo goed mogelijk benaderen. Deelnemers in deze klasse gaan voor het kampioenschap van 2014. Dat wordt geweldig spannend. Lees het verderop in het verslag van de Alpine TT Rally in Doorn.
De toeristenklasse rijdt niet op tijd. Zij krijgen een routeboek met meer aanwijzingen.

Alle deelnemers komen voor een gezellige dag en een mooie rit door Drenthe.
Inschrijven kan tot en met woensdag 22 oktober.
De kosten zijn 24 Euro per persoon.
Inschrijven kan via bijgevoegd formulier of via de website van onze club.

Teams die dit jaar voor het eerst meerijden ontvangen een rallybord.

Dankzij een groep enthousiaste sponsoren kunnen we dit jaar aan de deelnemers gratis een uniek rallybord aanbieden.

Inschrijven kan via de site van CRS.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Ik zal kijken of ik tijd heb. Lijkt me leuk en nog in de buurt ook 8)
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

ik wil ook maar later smiddags waarschijnlijk wat anders. en geen bijrijder beschikbaar. denk dat ik alleen voor de koffie kom, kan iedereen EINDELIJK de witte 19 16v eens zien..!! :worship: :worship:
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Plaats reactie