RTC Nieuwjaarsmeeting 25-01 in Bodegraven

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Gister toch nog even een gaatje kunnen vinden. Was dan wel niet druk, maar wel even gezellig. (Y)

Tja, over de opkomst. Jammer, maar niet meer dan dat. Zou lekker nokken met die ALV's. Heb het eigenlijk altijd al zonde van de energie gevonden. :p
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Arno S.
Berichten: 548
Lid geworden op: do 24 nov 2011 19:00
Locatie: Zegveld

Ai was dat gister.. Jammer, had graag even langs gereden!
Is het wellicht een overweging om dit soort meetings verder van te voren aan te kondigen, een kleine twee weken is m.i. redelijk kort dag.
bozothenutter
Berichten: 671
Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
Car: 95-PZ-KJ
Contacteer:

als niet lid:

wat is voor mij de toegevoegde waarde om lid te worden, het is een goed forum, met behulpzame mensen etc, maar ik mis dat stukje extra!
Cliosport ben ik meteen lid van geworden, ook omdat de guide section goud waard is.

voor wat betreft de meets, ik kan begrijpen dat de drempel voor niet leden wat hoog is, je staat op de parkeerplaats van de Mac en je kent niemand.....
zeker als iedereen binnen zit en er uit ziet als iedere McDonalds klant. :smile:
Ik begrijp dat er ook wel eens meets binnen zijn, ik denk dat iedereen dan meer in de buurt van de auto's blijft en je mekaar dus makkelijker leert kennen.
andere oplossing is idd een standje oid regelen waardoor mensen zich op 1 plek verzamelen. (èèn kennis met racetruck oid en je hebt een verzamelplaats)

justmy two cents....
Laatst gewijzigd door bozothenutter op ma 26 jan 2015 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Born Grippy
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

bozothenutter schreef:als niet lid:

wat is voor mij de toegevoegde waarde om lid te worden, het is een goed forum, met behulpzame mensen etc, maar ik mis dat stukje extra!
Cliosport ben ik meteen lid van geworden, ook omdat de guide section goud waard is.

voor wat betreft de meets, ik kan begrijpen dat de drempel voor niet leden wat hoog is, je staat op de parkeerplaats van de Mac en je ken niemand.....
zeker als iedereen binnen zit en er uit ziet als iedere McDonalds klant. :smile:
Ik begrijp dat er ook wel eens meets binnen zijn, ik denk dat iedereen dan meer in de buurt van de auto's blijft en je mekaar dus makkelijker leert kennen.
andere oplossing is idd een standje oid regelen waardoor mensen zich op 1 plek verzamelen. (èèn kennis met racetruck oid en je hebt een verzamelplaats)

justmy two cents....
Ow jee daar gaan we weer...... :~
bozothenutter
Berichten: 671
Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
Car: 95-PZ-KJ
Contacteer:

heb iets verkeerds gezegd?
Born Grippy
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Ook even een reactie van mijn kant. Helaas een erg lage opkomst bij zowel de ALV als de meeting.
Ja, we kunnen nog eerder aankondigen, we kunnen ook er nog meer ruchtbaarheid aan geven maar waar houdt dat op.
Het topic van deze meeting was aardig levendig en werd veel naar boven gehaald.
Om te reageren op de post van Bozo hierboven. Het zou mooi zijn als we bij elke meeting iets moois kunnen regelen, maar dan gaan het ook betaalde meetings worden. Niets is voor niets. En we weten inmiddels wat de reacties zijn op betaalde 'parkeerplaats' meetings...

Het zijn keuzes die we maken en wij doen dit ook gewoon vrijwillig.
Mocht iemand een goed idee hebben voor een meeting, laat ons dit dan weten. Als je iets zelf wilt organiseren kunnen wij daarin ondersteunen en daar staan wij zeker open voor.

En de technische kennis is hier op het forum gewoon gratis te vinden. Bij de RTC zit er geen betaalmuur omheen.
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

bozothenutter schreef:heb iets verkeerds gezegd?
Nee je hebt niets verkeerds gezegd maar de discussie van meerwaarde lidmaatschap is al veel en veel vaker in het ledentopic (wat jij nu niet kan zien) besproken ;-) .
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

:X
MgHammer
Berichten: 292
Lid geworden op: do 17 mar 2011 10:22
Car: Megane Cabrio F4R746
Locatie: Melkweg

Dus snel lid worden :coffee: :type: en vergeet je jas niet anders vat je kou :freezing:
Megane Cabrio 2.0 16V F4R746 Privilege VGI Bi-Fuel :worship:
MgHammer
Berichten: 292
Lid geworden op: do 17 mar 2011 10:22
Car: Megane Cabrio F4R746
Locatie: Melkweg

Joost van der Hammen schreef:Nee tijdens de ALV zijn geen foto's gemaakt waren helaas maar met zijn 4 en half Jacco was iets verlaat.

Ondanks dat was het vanouds gezellig.
Een selfi :foto: met z'n 4,5 had een impressie vd sfeer kunnen weergeven :super:
Megane Cabrio 2.0 16V F4R746 Privilege VGI Bi-Fuel :worship:
JPO
Berichten: 112
Lid geworden op: di 6 jan 2015 16:51
Car: Renault Clio 197

Waarom wordt de "frontpage" niet gebruikt voor dit soort aankondigingen? Staat nu welkom op de vernieuwde site en dat men bezig is met het aanpassen van het forum, lijkt mij een mooie plek voor een meeting aankondiging.

Het feit dat mensen vaag of helemaal niet aangeven of ze komen en of op het laatst afzeggen maakt het voor niet leden ook niet aantrekkelijk om te komen, juist als de opkomst wat groter is heb je minder moeite om heen te rijden, daarnaast is het een beetje de taak van de leden of de mensen die er vaker zijn, de niet leden of firsttimers misschien iets meer welkom te heten, ff een babbeltje maken over de voiture waar ze mee gekomen zijn en wat andere poep ook al rijdt hij zei niet iets wat je zelf rijdt. Dit maakt het voor een nieuw lid iig aantrekkelijk om een andere keer ook te komen.

En maak gebruik van je hobby om de meeting aantrekkelijk te maken voor anderen.
Er zijn iig een heleboel gasten die verstand hebben van auto's en dagelijks onder een auto liggen te sleutelen. Maak jezelf kenbaar met een rode hoge hoed of t-shirt met sleutel erop zodat je door mensen aangesproken kan worden met vragen die ze hebben. Zorg desnoods voor een kist gereedschap ;).
Is er iemand die fotografie als hobby heeft? Neem je telescoop camera met statief mee en richt desnoods een fotohoek in waar mensen hun voiture van de gevoelige kant kunnen vastleggen. Tegenwoordig is die shit allemaal digitaal en kost het weinig moeite om die ene mooie foto te delen met zijn/haar eigenaar.
Het zijn maar ideeen en ze kosten geen drol, daarnaast is het je hobby en vind je het als t goed is leuk om te doen... :foto:
Zijn vast nog wel wat dingetjes te verzinnen, ruilbeursje, garagesale vanuit je achterbak weut ik het.

Daarnaast zijn een zonnetje en een beetje warmte ook wel erg aantrekkelijk en denk ik een reden dat het afgelopen zaterdag zo "rustig" was.

Iets met een paar centen
Gaatze
Bestuurslid
Berichten: 652
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 10:07
Car: 5AT,12TS
Locatie: Leeuwarden

Iedereen heeft altijd superleuke ideen en suggesties, maar we moeten niet vergeten denk ik dat dit een club is gerund door liefhebbers met bestuurleden die niet fulltime bezig (kunnen) zijn met het organiseren van al deze diverse meetings/ideeen etc. Mocht je een idee hebben, en ik zie al een boel goede ideen, is het toch niet raar om zelf iets concreets aan te dragen of op poten te zetten zonder het alleen maar van het bestuur af te wachten?

That's all.
JPO
Berichten: 112
Lid geworden op: di 6 jan 2015 16:51
Car: Renault Clio 197

En dat is dus juist wel het probleem... De mensen met de ideeën zijn vaak niet degene met de daadwerkelijke uitvoering, daarvoor is iemand nodig die de leiding pakt en iets op poten zet. In het begin zal dat wat meer moeite kosten omdat er nog niet duidelijk is wie wat kan of wie wat heeft maar na dat een of twee keer gedaan te hebben zal het alleen maar makkelijker gaan.
Begin desnoods met een inventarisatie, leg het idee voor ideeën neer in een topic en vraag wat mensen eventueel extra zouden willen doen bij een meeting. Maak een lijstje en contact deze personen nog eens persoonlijk voor de volgende meeting. Deze extra's kan je dan extra aandacht geven op de aankondiging van de volgende meeting en pakken dan hopelijk ook succesvol uit tijdens de meet.
Kost wat moeite in het begin maar zal in de loop van de tijd steeds makkelijker worden.
MgHammer
Berichten: 292
Lid geworden op: do 17 mar 2011 10:22
Car: Megane Cabrio F4R746
Locatie: Melkweg

Voorstel:

's Ochtends een meeting of een toertocht en aansluitend een activiteit, bijv. paintballen. Dat is tegenwoordig ook niet meer budgetverslindend.
http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/p ... en-belgie/
Wordt het wellicht echt eens gezellig....want de afgelopen meeting was..... :X

ps: Of een alternatieve elfstedenmeeting op de Weissensee :smile:
https://www.facebook.com/TheWinterTrial ... =notify_me
Megane Cabrio 2.0 16V F4R746 Privilege VGI Bi-Fuel :worship:
Plaats reactie