Collection Française 19 juli 2015

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Op zondag 19 juli 2015 vindt de tweede editie van het evenement “Collection Francaise” plaats. Dit evenement wordt georganiseerd door Classic Park Festivals. Collection Francaise is gericht op de liefhebber en/of eigenaar van een Franse klassieke of exclusieve auto. Op de locatie van Classic Park kunt u genieten van vele Franse auto’s in alle uitvoeringen.

Meld je nu aan met je Franse auto om in aanmerking te komen voor gratis entree voor de bestuurder voor het festival inclusief het museum. Dat scheelt minstens € 9,50, dus dat is de moeite waard. Ga naar de ticketshop en vraag deze kaart aan.

https://402automotive.vstrs.nl/shop/def ... ivals+2015

Tijdens Collection Francaise biedt Classic Park u een mooie kans om samen met uw auto vereeuwigd te worden. Bij Classic Park is een mooie fotolocatie ingericht. Aanmelden kan op de dag zelf ter plaatse.

Rondom het gebouw is een groen park gecreeerd en samen met de parking aan de voorzijde biedt Classic Park plaats aan bijna 500 mooie showplaatsen. Uw club kan een aantal showplaatsen reserveren door het te verwachten aantal ledenauto’s bij Classic Park aan te melden.

Classic Park
Koppenhoefstraat 14
5283 VK Boxtel
Collection Francaise op 19 juli 2015 van 10:00 – 18:00
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Mooi initiatief. (Y)

jammer van de datum. Is net het begin van de bouwvak voor een groot deel van nederland. (N)
Zelf denk ik niet dat ik er zal zijn. heb net vakantie gekregen dan. ;-)
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ik vond wat foto's van Michael Verheijen. Mooie meet geweest! (Y)

https://onedrive.live.com/?id=6B115ABD2 ... F9cZ6HuOLE

Zijn er nog RTCers geweest?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
michael verheijen
Berichten: 86
Lid geworden op: za 29 mar 2014 15:54

Zeker een mooie meeting geweest. Bedankt voor het posten van de link. Had het zelf niet beter gedaan... ;) :P
Volgend jaar hopen op mooier weer.
Plaats reactie