Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby Triggerhappy » Fri 3 Jul 2015 16:26

Als ik de behaalde resultaten van de TCE220 bekijk vraag ik me echt af of het nou ook echt rijdt als een RS... voelt hij ook zo aan? met je ogen dicht op de bijrijdersstoel geen verschil te merken? qua wegligging zal het toch nog wel een ander verhaal zijn... maar wat zal dat ding nu merkbaar sneller zijn zeg!
Heb mn TCE180 te vroeg gekocht... toch maar even doorsparen na het bewoonbaar maken van het huis en over een tijdje als 2e auto de Crosa inruilen op een mooie trophy in Jaune Sirius :worship: en de GT als sleurauto gebruiken.

Er is overigens niets ECO aan de GT220 hoor gewoon een bloedsnelle familiebak :smoke:
Triggerhappy
 
Posts: 124
Joined: Thu 18 Apr 2013 17:38
Car: Megane III GT tce180

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby MeganeRSTrophy » Sat 4 Jul 2015 9:17

Ieder zijn eigen ding zou voor mij geen enkele zin hebben om zo`n RS250 turbo te monteren op een Megane 2 RS als je de randorganen standaard laat en orginele turbo is voldoende zat voor stage 2 mits je de koppeling er ook bij aanpast anders ga je het met het koppel niet redden. En overigens de meeste gaan toch niet verder als stage 2 heb nog niet meegemaakt dat iemand zijn motor volledig aanpakt.
MeganeRSTrophy
 
Posts: 60
Joined: Sun 24 Oct 2010 17:34

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby tutuur » Sat 4 Jul 2015 12:26

Er is ook niemand binnen handbereik die met afstellen verder gaat dan een stage 2 dus wordt het ook wat minder aantrekkelijk!
User avatar
tutuur
Clubsponsor
 
Donateur
Posts: 14200
Joined: Sun 11 Jan 2009 16:04
Location: hoorn

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby -jo- » Sat 4 Jul 2015 13:13

Je hoeft ook niet verder te gaan want dan gaat ie stuk. Compressie gewijs zit je gelimiteerd alsook de drijfstangen hebben hun beperking.
-jo-
 
Posts: 5443
Joined: Thu 20 Mar 2008 0:39

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby tutuur » Sat 4 Jul 2015 19:09

MeganeRSTrophy wrote:En overigens de meeste gaan toch niet verder als stage 2 heb nog niet meegemaakt dat iemand zijn motor volledig aanpakt.


;-)
User avatar
tutuur
Clubsponsor
 
Donateur
Posts: 14200
Joined: Sun 11 Jan 2009 16:04
Location: hoorn

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby Jochem de Haas » Sat 4 Jul 2015 21:04

Hee meganeRStrophy ...
Verander je naam eens ...hij is niet meer.

Nou hij is nog wel maar nie bij jou he... :smile:
User avatar
Jochem de Haas
Über-Spammer
 
Donateur
Posts: 13854
Joined: Thu 5 Apr 2001 0:00
Location: Oudewater

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby MeganeRSTrophy » Sat 4 Jul 2015 21:44

Haas ga jij je mond eens spoelen en in de hoek staan,mag dan wel een Audi rijden werk nog wel bij een Renault Dealer he :grin: . Mijn Ex Megane is in goede handen anders had ik hem niet aan je verkocht 8) . Daar heeft Jo weer een punt ga je verder dan gaat het stuk weet niet of het ook zo is als je zuigers en drijfstangen veranderd?
MeganeRSTrophy
 
Posts: 60
Joined: Sun 24 Oct 2010 17:34

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby tutuur » Sun 5 Jul 2015 5:17

Theoretisch gezien moet je dan wel tot zo'n 600pk kunnen gaan. Praktisch wordt een heel ander verhaal!
User avatar
tutuur
Clubsponsor
 
Donateur
Posts: 14200
Joined: Sun 11 Jan 2009 16:04
Location: hoorn

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby Jochem de Haas » Sun 5 Jul 2015 8:39

Sorry Arjan ..... :smile:
User avatar
Jochem de Haas
Über-Spammer
 
Donateur
Posts: 13854
Joined: Thu 5 Apr 2001 0:00
Location: Oudewater

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby MeganeRSTrophy » Sun 5 Jul 2015 13:42

Haha weet wie het zegt Jochem ik kan het hebben :) . 600pk is behoorlijk veel zal dan alleen niet fatsoenlijk meet te rijden zijn haha.
MeganeRSTrophy
 
Posts: 60
Joined: Sun 24 Oct 2010 17:34

Re: Dynodag met Fastchip Extra! 1 Juli 2015

Postby tutuur » Tue 7 Jul 2015 16:29

Turbo techniek is dezer dagen al flink verder ontwikkeld, iedereen denkt nogsteeds dat het alles of niets is maar met degelijke boost control valt dat alles mee.

Tuurlijk zal je er niet zo makkelijk mee kunnen rijden als een auto met minder power maar alles is mogelijk

Hoewel je voor een vermogen als dat wel iets meer nodig hebt dan een setje zuigers en drijfstangen!
User avatar
tutuur
Clubsponsor
 
Donateur
Posts: 14200
Joined: Sun 11 Jan 2009 16:04
Location: hoorn

Return to Meetings (NL)



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group