The RevRun 2016

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
RickL
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 11 nov 2015 15:36
Car: Megane RS250

Zijn er toevallig nog leden die interesse hebben in een deelname aan The RevRun 2016?
Voor sommige misschien al bekend maar zie hieronder een klein verhaaltje
=======
The RevRun 2016

Het is weer bijna zo ver, dit jaar 3 dagen lang rijden met Nederland, Duitsland en België als hoofdroutes.

2 Hotel overnachtingen in een goed hotel, uitgebreid diner, ontbijt, drinken en een privé feestje in een afgehuurde discotheek waar je met tourbussen vanaf het hotel naar toe word gebracht.

De run zal worden gereden met plus minus 80-100 enorm dikke, mooie en snelle wagens op de mooiste wegen die zijn uitgezocht in een spectaculaire route door deze 3 landen.

Wagens zoals: BMW M3, Nissan Skyline, Ford Mustang, Renault Megane RS en nog vele andere.

Dit jaar zullen er verschillende teams zijn, iedereen kan zijn eigen team maken en uiteraard kunnen er meerdere auto's in 1 team. Dit zodat de run niet alleen om de auto's, de gezelligheid en de mensen apart draait maar ook zodat er een teamsfeer aan te pas komt.
Want kom op, wie vind zijn eigen team nou niet het leukst.

Aftermovie 2015:
https://www.youtube.com/watch?v=srxArr3-JdA

====
Als er iemand interesse heeft dan hoor ik dit natuurlijk graag!

Rick
martll
Berichten: 717
Lid geworden op: wo 7 sep 2011 18:56

In 2014 meegedaan met mede forumlid Stefan. Was zeker een mooie rit en de moeite waard. 8) :worship:
RickL
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 11 nov 2015 15:36
Car: Megane RS250

Ja het is echt heel gaaf om mee te doen.
Zelf meegereden in 2015 (zelfs de aftermovie gehaald :D) en het is echt een aanrader!
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Heb je nog wat meer info, website of een datum ofzo? Op google vind ik niet heel veel.

*edit, met "the" voor "revrun" al wat meer info gevonden :-)
RickL
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 11 nov 2015 15:36
Car: Megane RS250

Ik zou een kijkje nemen op de facebook pagina
Daar vind je alle informatie over deze editie.

https://www.facebook.com/events/656117374531449/

Rick
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Ziet er leuk uit, maar 600 euri (per team) gaat hem niet worden voor mij, ook al zit de drank, luxe hotels, VIP party en maaltijden erbij.
Ik ben meer van 't cramperen of de cheap ass hotelletjes :)
Plaats reactie