Boeskool Rally Oldenzaal voor Alzheimer

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

Via mijn werk bij Munsterhuis kreeg ik het volgende onder de aandacht. Misschien niet direct iets voor de mensen hier, maar niet geschoten is altijd mis ;-) Wellicht weten jullie wel iemand die graag met een mooie Renault of iets anders hier aan mee wil doen! :

Op zaterdag 25 juni 2016 organiseert Rotaract Oldenzaal de 2e editie van de Boeskool Rally. Tijdens deze geheel verzorgde dag rijden de deelnemers een route door het prachtige Twentse landschap. Samen met een navigator moeten ze hun weg vinden middels het bol/pijl systeem. Onderweg krijgen ze te maken met diverse spelelementen van wisselende moeilijkheidsgraad. Kortom: een dag om niet te vergeten!

Net als voorgaande jaren steunen we ook nu weer een mooi doel. Dit jaar staat in teken van het Alzheimer Café in Oldenzaal. Het Alzheimer Café Oldenzaal is een informeel trefpunt voor mensen met dementie, hun partners, familieleden en vrienden. Graag willen wij ons steentje bijdragen om de vrijwilligers van het Café in staat te stellen om hun fantastische werk voort te blijven zetten.

voor de rest van het programma etc:

http://www.rotaractoldenzaal.nl/boeskool-rally-2016-2/
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 15 mar 2013 20:09
Car: Twingo RS Gordini,R8
Locatie: Voorburg

Als het nu op een zondag was geweest had ik wel mee willen doen.
Plaats reactie