Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5938
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

Op deze datum nodig ik jullie uit om bij mij thuis een meeting te houden inclusief een gezellige bbq.

Wat had ik in mijn gedachte :

Rond 13:00 uur bij mij thuis arriveren dan ouwehoeren we wat over de auto's jullie weten hoe dat gaat. Zijn we dat zat dan rijden we richting de brouwersdam om daar club foto's te maken vind ik persoonlijk een hele mooie lokatie voor foto's te maken.

Daar vandaan wilde ik richting Renesse om daar effe op een terrasje te duiken en effe een biertje (of iets anders) te nuttigen.

Als we het daar weer zat zijn gaan we weer terug naar mijn huis waar we een gezellige bbq gaan houden.

eind tijd meeting ???

Er zijn nog wel wat regels verbonden aan deze meeting deze regels zijn :

Geen drugs op mijn terrein. Zie ik het wel gebeuren dan lig je van het terrein af en zoek je het maar lekker zelf uit.

Geen cirkels trekken in het gras bij mij thuis want dat stelt mijn moeder niet op prijs.

Hou het netjes dan hebben we een meeting waar we nog jaren over napraten.

Ik neem aan dat iedereen zich wel aan deze regels ken houden dus dat komt wel goed.

Staat je naam hier nog niet bij stuur mij effe een mailtje of een mailtje naar chris dan zet ik of chris je er bij.

1 : 10o & Antoinette
2 : Bas & Mirjam
3 : Pieter
4 : Chris & Gerda
5 : Roy
6 : Marcel (maxxy)
7 : Henk
8 : Marco (ghostrider)
9 : Patrick
10 : Jean
11 : Mario & Ingrid
12 : Joost van der Hammen
13 : Martijn (tackinardie) & Remco
14 : Menno
15 : Jeoffrey (jnjansen_r5gtturbo)
16 : Goof

Iedereeen die ik vergeten ben stuur effe een mailtje. Dan komt het goed.

Oke mensen vandaag is de laatste dag dat je je voor deze meeting kan inschrijven. Vanavond als ik thuis ben dan zal ik hem sluiten.

Later,
10o
Laatst gewijzigd door Tino op zo 8 jul 2001 2:27, 3 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5938
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

effe lezen mensen. Deze reply is dat hij weer in de 25 most active komt :smile:
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5938
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

Oke mensen. Vandaag was de laatste inschrijf mogelijkheid voor de bbq. Als er morgen een x aantal mailtjes in mijn mailbox aanwezig zijn voor inschrijvingen kom je er nog wel bij te staan. Maar verder gaat het niet.

Oke effe to get it straight.

Ik wil graag een week van te voren wat geld van jullie gestort hebben. (ken het niet voorschieten i.v.m. vakantie naar egypt :lol: )

Ik denk dat het rond de 30 gulden p/p wordt dit is dus alles in begrepen drank, eten, salades enz...

We moeten nog wel effe kijken wat de kosten zijn van de huur van de bbq zelf.

Later
Tino
Erelid - RvT
Berichten: 5938
Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Locatie: Ouddorp

Zondag is het zover ik hoop dat het mooi weer wordt..

Wat is de laatste status van het verhaal, het gras is gemaaid en de bloemen geplukt (huh o shit verkeerde site)

Nou het gras is dus wel gemaaid,
Al het vlees is in bezit en is al geprepareerd voor de bbq.
Alle kruiden en dergelijke zijn er ook.

Drinken en sauzen moet ik nog effe halen maar dat doe ik vrijdag of zaterdag.

Mijn vriendin en mijn moeder zijn keihard bezig geweest om te helpen met het vlees en andere zaken.
:smile: DANK JULLIE WEL JULLIE ZIJN GEWELDIG :smile:

Wat er zondag nog moet gebeuren is dat er een opstelling gemaakt moet worden maar daarvoor komt grossie mij helpen (thanks in advance).

Mensen ik hoop op een meeting waar ik later als ik oud en verrompeld ben nog over praat.
Gesloten