Wijziging bestuur 2011

Gebruikersregels en andere informatieve meldingen van renault-tuning.com
Gesloten
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Beste leden en forumgebruikers,

"Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan" luid het gezegde. :D

Bij deze dan :bye:

Na 2 jaar voorzitter te zijn geweest bij deze leuke club, is het tijd om het "stokje" over te geven aan de nieuwe voorzitter en het gedeeltijke nieuwe bestuur.

Het waren 2 jaren met wat ups & downs, maar al met al is het wel een geslaagd voorzitterschap geweest dankzij hulp van jullie de leden & forumgebruikers, de rest van het bestuur en de leden die mee hebben geholpen met diverse zaken.

Een aantal zaken hebben we wel voor elkaar gekregen :smile: , een aantal helaas niet... :-(

Daarnaast dankzij Willeon, Willem-Jan, de Gebroeders van Nierop, Gabri & Wouter een tweetal zeer geslaagde meetings bij Starlight en bij van Ramshorst :worship:
Het realiseren van de langverwachte pasjes dankzij Riel, Martijn van Leeuwen en Gabri. (Y)

Bovenstand zijn wel de zaken waarop ik met trots terugkijk.

Helaas zijn er ook wat zaken niet uitgevoerd waarvan ik wel had gehoopt dat het zou lukken. De nieuwe site is daar 1 van. Jammer genoeg niet gelukt door omstandigheden die je niet in de hand hebt. :-(
Ook de teloorgang van de NieuwsBrief was jammer, maar daarvoor is wel iets moois voor in de plaats gekomen : Losange Magazine met dank aan Martijn Goossens.

Helaas is het ook zo dat je nooit iedereen teveden kan stellen.
Een aantal leden hebben een uitgesproken mening, een aantal zijn meelopers en een aantal dragen constructief bij aan het opbouwen van een club als de onze.
Als voorzitter probeer je hierin een gulden middenweg te bewandelen. Voor zover mogelijk heb ik dat geprobeert.

Voor de komende 2 jaar wens ik het nieuwe bestuur welke bestaat uit Hessel Swarte, Riel Notermans, Willeon de Zoete, Wouter de Wit en Gabri van der Veen veel succes en wijsheid toe met het nemen van beslissingen en het op goede koers houden van deze club.


Arco
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Gesloten