storing knipperlicht

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
clio-sport
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 apr 2004 20:42
Locatie: ridderkerk

Heej,

Ik zit al een poosje met het probleem dat mijn knipperlicht zowel links als rechts het gewoon niet doet of maar soms doet en hapert.
Als die het niet doet, en ik geef een klap op het dashboard onder de schakelaar van de alarmlichten dan doet hij het weer even en soms een tikje rechtsonder op het stuur wil ook nog wel eens helpen voor een zeer korte tijd. Ik heb al een andere schakelaar geprobeerd van de richtingaanwijzers maar het probleem blijft. Misschien iemand een idee want op deze manier zie ik het ervan komen dat ik straks mijn hand moet uit gaan steken als ik de bocht om ga :(

ik hoor het graag,

groeten Randolf
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Hoogstwaarschijnlijk is gewoon je knipper relais verrot, effe de alarm/knipperlichten aanzetten en het tik geluid volgen dan heb je zo het knipperrelais te pakken.
alexs
Berichten: 1160
Lid geworden op: za 16 jun 2007 11:35
Locatie: UT
Contacteer:

Wat voor auto?

Ik weet dat van de clio1 alle lichten langs de alarmlichten knop lopen, kijk eens of die nog ok is?
clio-sport
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 apr 2004 20:42
Locatie: ridderkerk

alexs schreef:Wat voor auto?

Ik weet dat van de clio1 alle lichten langs de alarmlichten knop lopen, kijk eens of die nog ok is?
We hebben het over een clio1 idd, een 16v
Maar als mijn knipperlichten niet werken, werkt die van de alarmlichten ook niet, dus als jij zegt dat dat met elkaar geschakeld staat zou dat het best wel is kunnen zijn. hoe haal ik dat schakelaartje van de alarmlichten eruit, gewoon voorzichtig opwippen met een fitting schroevendraaiertje ofzo?
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

ja
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
alexs
Berichten: 1160
Lid geworden op: za 16 jun 2007 11:35
Locatie: UT
Contacteer:

en???
Wil
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 19 nov 2008 18:40
Contacteer:

waar zat nou het relais van de knipperlichten?
( clio RN uit 92);)
Plaats reactie