Ola! mn kachel doet n btje vreemd.
Word wel goed warm, maar ask um wat harder zet verliest ie de warmte.
Iemand idee hoe en wat???
probleem kachel R19
mwa dat was t dus nie.. nu lees ik hier en daar wat over de thermostaat..
kan dit t zijn??
kan dit t zijn??
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Volgens mij stroomt de vloeistof altijd door de kachelrad. En het lijkt me sterk dat bij het openen van de thermostaat de temp zo ver terug loopt dat jij een koude kachel hebt.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
hmmm zit aan een paar optie's te denken, wat bedoel je met harder, de kachel hoger of de blower harder ?
als je de blower op harder blazen zet en hij word kouder zou ik misschien denken aan een (gedeeltelijk) verstopte kachelradiator.
als het de kouder/warmer knop is.. uhmm ja vaag beter antwoord weet ik er niet op
als je de blower op harder blazen zet en hij word kouder zou ik misschien denken aan een (gedeeltelijk) verstopte kachelradiator.
als het de kouder/warmer knop is.. uhmm ja vaag beter antwoord weet ik er niet op
de blower harder..
Roald schreef:hmmm zit aan een paar optie's te denken, wat bedoel je met harder, de kachel hoger of de blower harder ?
als je de blower op harder blazen zet en hij word kouder zou ik misschien denken aan een (gedeeltelijk) verstopte kachelradiator.
als het de kouder/warmer knop is.. uhmm ja vaag beter antwoord weet ik er niet op
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Kachelradiateur verstopt, die verliest z'n warmte bij het harder zetten van de kachelmotor..
Kachelradiateur doorspoelen of vervangen dus
Kachelradiateur doorspoelen of vervangen dus
hoe mot je dat doen dat doorspoelen?
Ronald19 16V schreef:Kachelradiateur verstopt, die verliest z'n warmte bij het harder zetten van de kachelmotor..
Kachelradiateur doorspoelen of vervangen dus
waar gooi ik dat in dan?
mtbiker schreef:gooi er zo een product van forté in voor aanslag in koelsystemen los te maken.
Als je voor de auto staat. Links van de hoofdremcilinder gaan 2 slangen naar het schutbord, die moet je hebben. Loshalen en doorspoelen.
Waarschijnlijk zit je hele koelsysteem vol troep en kun dan het beste alles door spoelen. Als je weet dat alles weer werkt, vul je het systeem weer met nieuwe koelvloeistof.
Waarschijnlijk zit je hele koelsysteem vol troep en kun dan het beste alles door spoelen. Als je weet dat alles weer werkt, vul je het systeem weer met nieuwe koelvloeistof.
Bij je koelwater, maar aangezien je die vraag stelt lijkt het me niet zo een goed idee als je eraan begint zonder assistentie van iemand die er iets vanaf kent.Sanmurai schreef:waar gooi ik dat in dan?
mtbiker schreef:gooi er zo een product van forté in voor aanslag in koelsystemen los te maken.