wielager kapoet??

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Léon16v
Berichten: 152
Lid geworden op: di 19 feb 2008 10:09
Locatie: Buchten

hey mensen!

Ik heb het vermoeden dat ik links of naar alle waarschijnlijkheid rechtsvoor het wiellager kapot heb. Dat is eigelijk ook al sinds de auto een optetter heeft gehad toen me de aandrijfas kapot is gegaan.
Ik hoor vaker als ik ongeveer 90 rij een apart geluidje en als ik heel langszaam vooruit rol dan hoor je gewoon wat schuren zeg ma.
Ken me iemand vertelle waar dat wiellager ergens verstopt zit en als ik die laat vervangen of ik de auto dan weer opnieuw moet laten uitlijnen, moet de schokbreker er voor onderuit??

greetss!
~thijs~
Berichten: 5232
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Locatie: Haarlem
Contacteer:

je wiellager voor zit in je fusee geperst. Je fusee moet log en daar moet een nieuw lager ingezet worden en zal dus opnieuw moeten worden uitgelijnt
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Hoef je niets opnieuw uit te lijnen. Je laat je spoorstangen toch zitten ? Die afwijking is miniem die je eventueel zou kunnen krijgen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Naja als je ergens tegenop getetterd bent is misschien niet onverstandig :p
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Een tetter van kapotte aandrijfas he :p
Naja, goed.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Léon16v
Berichten: 152
Lid geworden op: di 19 feb 2008 10:09
Locatie: Buchten

aaah okaay den weet ik dat ;)

Ik moet denk ik ook eens kijken voor nieuwe veerschotels fsoo want als ik langzaam rij en stuur dan knakt er nogal wat daar. hoorde ook weer van ene det det een kwaaltje is die knakkend lagers? ik heb paar dagen geleden eg werkelijk alles superdik ingevet met lagervet dus droog zijn ze niet meer, veer wel weer wat beter zo, ook de demper maar eens goed schoongemaakt :lol:
Karp
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 27 jul 2007 17:28
Locatie: Gouda

Veer zelf nog heel? Kan ook een knakkend geluid maken.
Plaats reactie