wielvermogen, krukasvermogen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Mick
Berichten: 27
Lid geworden op: do 20 sep 2007 13:23
Locatie: Purmerend

@ Jo,

Ik heb nog gekeken naar koppelingen voor je.
Ik heb een aantal dubbel-plaats 184mm. Tilton koppelingen, echter de drukgroepen zijn m.i. niet zwaar genoeg voor hetgeen jij zoekt. Volgens de doc. tot ca. 540Nm. De AP koppeling van onze Sodemo motor zou wel geschikt zijn (Ook dubbelplaat 184mm.) echter die houd ik liever zelf i.v.m. een evt. upgrade van de Europacup.

Ik zou als ik jou was eerst even Ruud bellen om zijn mening te vragen en te verifieren welke waardes hij nu afgeeft.

Als het minder werk is dan zou ik gewoon een 184mm. dubbelplaats koppeling gebruiken. Afhankelijk van de drukgroep kunnen die makkelijk het koppel aan. Let inderdaad wel goed op je koppelingsslag / vrijloop.

Succes, en ik vond het leuk je onlangs weer gesproken te hebben.

Gr.

Mick

PS: Hoe sterk zijn standaard 21T aandrijfassen??
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

mark 5t schreef: Abel natuurlijk loopt het vermogen terug als je de druk laat dalen echter wat ik niet begrijp is dat Ruud mij vertelde dat ie op de bank totaal geen slip had maar ik op de weg wel.
dat heb ik dus altijd, niet verwonderlijk als je ziet hoe het koppel erin komt. Maar goed, ben nu toch al wijzer geworden en vanmiddag nog even langs de koppelingen-man.

Voor wie interesse moest hebben in het grensgebied, een heel aangename shop en zeer behulpzame mensen. Niks is teveel en hetgeen ze niet hebben kunnen ze steeds bestellen.

http://www.rpower.be/supplies/
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Plaats reactie