Vreemd geluid linksvoor Clio '94

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
Bhobber
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 5 okt 2008 19:28
Contacteer:

Hey,

vandaag bij m'n pa in de auto een vreemd geluid opgemerkt bij het wiel linksvoor! Het is een soort van schurend geluid, en alleen te horen op snelwegen (boven 80 km/h zeg maar). Bij een bocht naar links is het weg, en bij rechte stukken is het er weer. Op de terugweg overigens niets gehoord... :nee:
Dacht zelf aan een kapot wiellager, zou dit kunnen? Heb op dit forum al een handige beschrijving gevonden voor vervangen van het wiellager aan de achterste wielen, hoe zit dit aan de voorzijde?

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

Mzzls Bob
~thijs~
Berichten: 5232
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Oei das lang geleden. Ik dacht dat de wiellager voor vast zit geperst in het fusee. Dus de boel loshalen, met je fusee naar de garage en je lager erin laten persen. Wel de boel als je klaar bent effe laten uitlijnen. Succes
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Klinkt inderdaad als een wiellager. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

~thijs~ schreef:Oei das lang geleden. Ik dacht dat de wiellager voor vast zit geperst in het fusee. Dus de boel loshalen, met je fusee naar de garage en je lager erin laten persen. Wel de boel als je klaar bent effe laten uitlijnen. Succes
Beunen langs de kade he Thijs? :D
~thijs~
Berichten: 5232
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Steven schreef:
~thijs~ schreef:Oei das lang geleden. Ik dacht dat de wiellager voor vast zit geperst in het fusee. Dus de boel loshalen, met je fusee naar de garage en je lager erin laten persen. Wel de boel als je klaar bent effe laten uitlijnen. Succes
Beunen langs de kade he Thijs? :D
Ghehehehe dat was lang geleden he :wink: :p
Bhobber
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 5 okt 2008 19:28
Contacteer:

Bedankt voor de reacties, zal eens de boel uit elkaar halen!

Mzzls Bob
Plaats reactie