Hallo!
Ik heb gele konis (Verstelbare hardheid), maar nu is mijn vraag hoe ik deze gedemonteerd krijg. Bij de orginele vering kan je de schokbreker tegenhouden dmv van inbus, maar bij zon verstelbare zit daar het verstelpinnetje voor de hardheid in het midden.
Hoe werkt het demonteren bij verstelbare gele konis ?
Bedankt!
Gele konis demonteren
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
ik meen dat je in plaats van die inbus een steeksleutel 10 of 11 kunt gebruikenwookie schreef:Hallo!
Ik heb gele konis (Verstelbare hardheid), maar nu is mijn vraag hoe ik deze gedemonteerd krijg. Bij de orginele vering kan je de schokbreker tegenhouden dmv van inbus, maar bij zon verstelbare zit daar het verstelpinnetje voor de hardheid in het midden.
Hoe werkt het demonteren bij verstelbare gele konis ?
Bedankt!
Handleiding koni's: http://www.koni-na.com/pdf/tech.pdf
bij mijn oude koni's zat er nog gewoon een borgring onder die moer, dus gewoon de luchttol erop, schokkers eronderuit en dan met de verenklem erop de veren eraf...
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
bij verlagingsveren al helemaal, bij orginele veren zoals op een r5 campus wil dat niet echt, die schoten flink hard wegSteven schreef:Verenklemmen zijn bij vele Renaults ooknie eens nodig, gewoon op de topschotel gaan zitten en de moer tussen je benen laten vallen.
Ghettostyle
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
idd.
bij mij was er een imbus dolgedraaid, dan kun je een griptang (met doekje) op de zuigerstang klemmen en dan met de luchttol los draaien
bij mij was er een imbus dolgedraaid, dan kun je een griptang (met doekje) op de zuigerstang klemmen en dan met de luchttol los draaien