advies, schroefset.

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
TEAM009 Gert
Berichten: 442
Lid geworden op: di 5 jul 2005 8:12
Locatie: Zeist
Contacteer:

-Ray- schreef:KW 2 = koni geel dempers? nooit geweten....

dat gaan we uitzoeken ;)
Kan het zo snel niet terug vinden. Zijn met zekerheid verstelbare koni dempers die erin zitten. Volgens mij wel custom made voor KW.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

KW bevalt mij al jaren prima onder de clio. Nog nooit een probleem mee gehad, al heb ik variant 1. Waarom wil je eigenlijk 2? Volgens mij begint het pas leuk te worden bij variant 3 (al is dat er niet voor een clio volgens mij) aangezien bij 2 alleen de teruggaande slag (rebound) instelbaar is.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

omdat ik een leuke 2e hands setje gevonden heb. maar ik ga er toch voor. los van het geen dat er koni dempers in zitten lees ik alleen maar positieve ervaringen.
Maarten-Jan
Berichten: 4640
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

Het verhaal van Gert kan ik bevestigen :)
Rick16v
Berichten: 420
Lid geworden op: vr 13 mar 2009 12:21
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Een vriend van mij heeft ook een KW schroefset... ook als zeer positief ervaren.

Ik heb afgelopen week een set besteld :P
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Geert schreef:omdat ik een leuke 2e hands setje gevonden heb. maar ik ga er toch voor. los van het geen dat er koni dempers in zitten lees ik alleen maar positieve ervaringen.
Wanneer kan ik langskomen? :D
r5 gtt
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 12:34
Locatie: limburg,belgie

ik rij met spax schroef set onder mijn r5 gtt

das echt om aan te raden is spax race kit 579 stelbaar hard en hoogte
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Wat was het ook alweer met GTT schokbrekers, die waren korter dan die van een Clio, maar hoeveel ook alweer? €580 klinkt mooi en vertrouw ik meer dan die FK rommel.

Robke, come in, jij zei dat ooit eens omdat die K-tec schroefsets van de clio eigenlijk van een GT zijn en daardoor standaard op de hoogste stand al 6 cm verlaagden op de clio?
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Die GAZ sets voor de Clio zijn inderdaad veel te kort, 5 GTT lengte zeg maar.
Ik had destijds die GAZ set op de hoogste stand geschroefd en dat was ongeveer 6-8 cm verlaging tov origineel.
De veren die er destijds bijzaten waren ook veel te slap, daar heb ik toen 2-3 keer zo stevige op gezet.
Als je daarentegen meer dan 10 cm wil verlagen is het wel een ideale set, al kom je dan weer een hoop ander problemen tegen. :wink:
Plaats reactie