Ik zie luco al lopen met een spiegel op een steeltje om alle auto's te inspecteren
Ik blijf overigens van mening dat ik denk dat het allemaal prima blijft zitten.
Achteras verlagen dmv M18 moer + Clio16V achter-as
Tom schreef:Ik zie luco al lopen met een spiegel op een steeltje om alle auto's te inspecteren
Ik blijf overigens van mening dat ik denk dat het allemaal prima blijft zitten.
klopt hoor 50 rondjes Assen en totaal geen problemen....
Dus Luco nog commentaar?
Tuurlijk ben ik ook van mening dat dit niet de juiste oplossing is maar het is nooit bewezen dat dit totaal niet kan op het circuit. Vandaar dat ik de stoute schoenen heb aan getrokken om dit te gaan testen.........
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ik blijf het een beun oplossing vinden, kan 50 rondjes goed gaan, misschien wel 150, maar als de moer in de balk gaat drukken en er ontstaat een scheurtje, kan het heel makkelijk heel fout aflopen, en dat jij eventueel met je leven wilt spelen moet je zelf weten, maar je rijdt niet alleen op een circuit.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gelukkig is er in de autosport nog nooit iemand een wiel verloren
punt is gemaakt heren.
Peter gaat straks toch een andere as monteren die wel verlaagt kan worden.
komt dus helemaal goed!
Peter gaat straks toch een andere as monteren die wel verlaagt kan worden.
komt dus helemaal goed!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Ah zoals WolkenToetje al aangeeft, die bout staat hoofdzakelijk alleen op trek, echter met lastwisselingen zal hij toch af en toe gaan drukken, en dan begint die moer wat meer lokaal te drukken op die koker.
Met een beetje roest erbij kan het misschien toch wat sneller scheuren (op vermoeiing) en gaan rammelen dan gedacht. Maar hij lazert er nooit in 1x onderuit hoor
Misschien is een paar dikke carroserieringen een mooiere oplossing, die spreiden de vlaktedruk iets verder over de koker.
Met een beetje roest erbij kan het misschien toch wat sneller scheuren (op vermoeiing) en gaan rammelen dan gedacht. Maar hij lazert er nooit in 1x onderuit hoor
Misschien is een paar dikke carroserieringen een mooiere oplossing, die spreiden de vlaktedruk iets verder over de koker.
ligt al los op de grond enkel nog effe de torsies loshalen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Vandaag even getest op Assen.
Ik zag je rijden naar assen toe.
Ik zag je rijden naar assen toe.
haha klopt Heine...heine hut schreef:Vandaag even getest op Assen.
Ik zag je rijden naar assen toe.
2 sessies gereden maar het was verschrikkelijk glad!
En voor het eerst een waarschuwing gekregen voor geluid.
100db! dus 2e sessie steeds gas moeten liften....
oja de moer heeft weer een circuitdag overleefd
en gelukt?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
ja gelukt maar met Clio-1 16V schoep velgen en 195-50 banden gaat dit niet passen
Bumper is al naar achteren verplaatst en de binnen randen van de spatbord verbreders heb ik al weg gefreesd...
Dus nu zoeken naar een oplossing.
Heeft iemand nog bredere spatbord verbreders liggen zoals die van een Evo-kit?
Bumper is al naar achteren verplaatst en de binnen randen van de spatbord verbreders heb ik al weg gefreesd...
Dus nu zoeken naar een oplossing.
Heeft iemand nog bredere spatbord verbreders liggen zoals die van een Evo-kit?
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
zie pm
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*