airride suspension?

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

Luitjes,

heb mijn rs nu 3 jaar en bevalt meer dan prima. Ik zit al een tijdje te denken om de auto iets extremer aan te pakken: bredere velgen, wat cleanwerk en daarbij ook een airride systeem. Heeft iemand ervaring of kennis van airride op clio's?

Ik hoef niet het beste van het beste te hebben maar een leuke set zou denk ik niet misstaan.

Ik hoop op jullie hulp!

Groeten,
Kelvin.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik heb hier nog niemand langs zien komen met Airride voor zijn Clio... Geen idee of het uberhaupt bestaat!

Ik vrees alleen dat je niet zo heel veel reacties gaat krijgen, omdat er weinig over bekend is. Jammer!

Heb je al ideeen wat je wilt kopen ondertussen?
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Merijn schreef:Ik heb hier nog niemand langs zien komen met Airride voor zijn Clio... Geen idee of het uberhaupt bestaat!

Ik vrees alleen dat je niet zo heel veel reacties gaat krijgen, omdat er weinig over bekend is. Jammer!

Heb je al ideeen wat je wilt kopen ondertussen?
peter had het destijd ook onder zn clio zitten merijn. Maar zo heel veel zijn het er idd niet.
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

Het zijn er inderdaad niet erg veel. Ik weet dat er in fastcar een 172 met air stond en in scenestatusmagazine ook. Er was veel twijfel over of het met een torsieas achter zou kunnen maar de mogelijkheid is er dus. Qua air ben ik er nog niet uit maar hoeft niet het beste van het beste of het snelste van het snelste te zijn. Wel zal je de achterbak voor een x procent kwijt zijn. Ik ben al aan het informeren bij bbs airride maar het is nog in de opstartende fase. Wet je toevallig hoe of wat peter eronder had zitten?
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Een RS heeft sowieso geen torsieas dus dat moet geen probleem zijn. Peter had het onder een Clio II Phase II 1.6 16v. Volgens mij heeft hij die set ook nog liggen en dat was een BSS set.
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

ik heb al contact gehad met bbs airride alleen die doen de clio's niet meer. Zij gaven aan dat dat teveel problemen opleverde. Ik ben nu in de uk aan het kijken bij Havair en Rayvern. Weet jij hoe ik Peter kan contacten hierover?
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Mariow
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 14 mar 2014 6:19
Car: Mégane RS3 Trophy

anders moet je Kean Suspension even mailen, zit wel in belgie, maar al heel veel goeds van gezien en gehoord ;)
KelvinRS
Berichten: 112
Lid geworden op: di 13 dec 2011 14:26
Contacteer:

Top dankje!

Heb ze zojuist een pm gestuurd. Op de site ziet hun werk er netjes uit!
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

PM terug :p
Cleaned Style
Projecttopic
Plaats reactie