Nou ik ben dus ook één van de geluksvogels waarbij de hele boel lekker vastgerot zit.
Zag er aanvankelijk, na een paar dagen WD40 behandeling niet al te slecht uit, maar loskomen ho maar.
Heb een RVS bout kapot gedraaid in het schroefdraad van de torsie-as, dus die moet er ook nog uit gesloopt worden. Was de boel aan het vastdraaien, en het gaat in een keer makkelijker, dus ik denk mooi, nog 1 slag en hij is los. Nou los ging hij dus maar alleen de bout finaal over midden.
Dit kun je volgens mij voorkomen door met een andere sleutel de kop van de bout tegen te houden waardoor je met het vastdraaien van de moer de bout niet vast draait in de as. Want hierdoor is de bout gebroken.
Ga het van de week wel met een slagtrekker proberen, met draadeind. En mede-eigenaar van de auto kent nog iemand die bij renault als monteur werkt, dus in het uiterste geval halen we daar de trekker op.
Gaat trouwens om een 19 16V PhII '92 Voor circuitgebruik, zie ook circuittopic in chat gedeelte