een paar vragen over de megane uit 96

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
full effect
Berichten: 2
Lid geworden op: za 10 mar 2007 16:01

beste mensen, ik heb een aantal vragen over de megane 96.

als eerste wil ik graag een spoiler op me achterklep, nu zag ik dat een spoiler rond de 75 euro kost, maar dan moet hij nog gespoten en gemonteerd worden... wat zijn de kosten van het spuiten ongeveer (uit ervaring van jullie?) hij is trouwens bordeaux rood.

verder zitten er op me achterklep van die geweldige renault en megane stickers. tijdens een kleine poging deze deraf te wippen kwam ik er achter dat ze buiten de stickerlijm die gebruikt is ook met van die plugjes in de achterklep vast zitten. is dit op een normale manier op te lossen? of kom ik dan meteen opt punt waar ik moet gaan plamuren met alles wat erna komt.... |:

alvast bedankt voor jullie hulp ;-)

groeten marco
Timpie
Berichten: 32
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:15
Locatie: deventer

voor die spoiler is het mischien een idee om is bij de sloop te gaan kijken zeker die rood metallic is er veel te vinden met spoiler en dan schroef je hem er daar gewoon af je rekent hem af voor 20 a 30 euro en je moet zelf even monteren :smoke:
full effect
Berichten: 2
Lid geworden op: za 10 mar 2007 16:01

de spoiler heb ik al, voor 50 euro van marktplaats afgehaald vorige week, super gaaf staat het!!
avmj
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 20:42
Contacteer:

Spuiten rond de 100€

monteren, zelf doen. Maar voordat je hem laat spuiten natuurlijk eerst de juiste gaten in de klep boren en checken of alles goed past.

JE `renaultŽ en ŽmeganeŽ teken voorlopig laten zitten als je niet aan het plamuurmes wilt zitten :)

Als je het overigens eraf wilt halen, gaatjes dicht (laten) latten, strak schuren, plamuren en strak :)

Good luck (Y)
Plaats reactie