Hallo allen,
Om maar met de deur in huis te vallen:
Sebastian van gtturboonline.fr, vroeg me of er iemand met een gtt de tijd wil en gelegenheid zou hebben om een van zijn carb's te testen.
Er zijn wat kleine dingen aangepast, maar is verder wel gewoon bedoeld voor een standaard gtt, dus geen grp.A versie o.i.d.
Nu schijnt deze carb. stukken beter te rijden, maar feedback hierover zou erg welkom zijn.
Nu kost de carb. normaal gesproken 399 via zijn site, maar de testcarb. zou voor 200 euro weg mogen.
Bij eventuele intresse horen we het graag,
Groeten remco
testen carburateur
-
- Berichten: 3930
- Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Locatie: Hardenberg, NL
- Contacteer:
Verkeerde forumgedeelte?
(edit: is verplaatst, maar ik kan nu deze post niet meer verwijderen, wie wel )
(edit: is verplaatst, maar ik kan nu deze post niet meer verwijderen, wie wel )
Laatst gewijzigd door Edward op ma 25 jan 2010 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
wat moet er dan aan veranderd/verbeterd zijn??
een groepA kan ook gewoon op een verder standaard gtt.
200euro voor een testkonijn vind ik toch genoeg geld.
en ik denk dat vele hier die mening zullen delen.
tegenwoordig heb je al een groepA voor 150euro.
dus ik snap het verhaal ff niet
een groepA kan ook gewoon op een verder standaard gtt.
200euro voor een testkonijn vind ik toch genoeg geld.
en ik denk dat vele hier die mening zullen delen.
tegenwoordig heb je al een groepA voor 150euro.
dus ik snap het verhaal ff niet
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Ombouw van je eigen carb naar group a kost +/- 150 euro, bij die prijs zit dus niet een nieuwe carb. Maar blijft wel redelijk veel geld 399, ik zou het er in elk geval niet voor overhebben.
R5GTT. Drive it like you stole it
Voor 150 euro koop je idd geen nieuwe carb, maar dat terzijde. Misschien zit ik hier ook een beetje bij de verkeerde club, neem aan dat de meeste hier niet meer standaard rijden of daar zowiezo van af willen. Dan is een (grpA) inderdaad geen verkeerde keuze als eerste stap. Ik zal het eens ergens anders polsen, in ieder geval bedankt voor de reacties.
Groeten remco
Groeten remco
Vertel eens wat meer over wat er precies de voordelen van zijn? Dan raken er misschien meer mensen geinteresseerd...
Ik wil 'm natuurlijk best testen (ik rijd standaard druk, etc), maar je zult begrijpen dat ik geen risico ga lopen en er ook nog eens geld voor neer moet tellen, wel?
Ik wil 'm natuurlijk best testen (ik rijd standaard druk, etc), maar je zult begrijpen dat ik geen risico ga lopen en er ook nog eens geld voor neer moet tellen, wel?