98 RON

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Als je veel rijd neem ik aan dat je ook vaker ver weg bent (of rijd je enkel rondjes om de kerk? :smile: ). Dan kom je dus ook vast op plaatsen waar nog wel gewoon 98 verkocht wordt (0)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

Vindt het toch fijn als ik een plek in de buurt heb om te tanken.
Maar het ging mij er vooral om of er ook benzine onder de noemer 98 wordt verkocht wat eigenlijk troep is.
Megane R26 -> Megane 4 RS
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Ik snap hem. Dit is eigenlijk wel weer het nadeel van mappen op 98. Leuk als het te krijgen is maar als het er niet is is het toch maar onhandig.

Ik denk dat de kwaliteit wel ok zal zijn. De meesten knakenpompen verkopen sowieso al geen 98. als er niets beters is zou ik gewoon shell v power tanken. Niets mis mee enkel geen echte 98ron. En die is wel overal te krijgen!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
1975DCS
Berichten: 31
Lid geworden op: do 8 sep 2011 20:10
Contacteer:

In geval van nood zou ik dan V-Power tanken, is weliswaar een 95 volgens de pomp, maar is een 97, maar die benaming mag in Nederland niet gebruikt worden... Tank ik nu ook met de Skoda Octavia RS en daarvoor met de Twingo RS ook... Dat je niet mag planken met 95 vind ik raar, zit toch een regeling in? Maar ik zou niet 95 tanken, want het kost je wel veel rijplezier...
maxi dauphine
Berichten: 68
Lid geworden op: di 3 mar 2015 17:32
Car: dauphine

op het vliegveld tanken. :grin:
Plaats reactie