Clio III 1.5 dci 105, tik in motor.

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ze staan echt voor hun product, zeg... Beetje jammer dit. :(
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Idd zeg, daar huil je toch gewoon van? Het is echt gewoon te vies commercieel voor woorden dit. Ik zit er echt wel eens over te denken om Reno NL eens een scheldbrief te sturen. Gewoon even m'n hart luchten :lol:

Vind VKV iig erg goed reageren, chapeau (Y)
Maar toch ff 1600 euro ophoesten is niet nix.

Je kan evt. wel kijken of je samen met VKV niet nog wat goedkoper kan uitkomen, paar nieuwe kleppen in die kop moet geen 1000 euro kosten.
Misschien kun je PtrGte (Patrick Biggelaar) eens in de hand nemen?
Zeker bij 90k vind ik het onnodig om de hele kop aan te pakken.

Moet iig nog een mouw aan te passen zijn.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Je hebt de consumentenwet waarin je redelijk beschermd ben en dat als ze 160.000 of zes jaar voorschrijven, dan mag die zeker niet kapot gaan bij de helft.
Dus je zou nog kunnen zeggen dat je dit wereldkundig gaat maken bij alle renault gerelateerde forums enz enz enz
Onderschat de wereld van internet niet.

en elke dag de verantwoordelijke bellen bij renault
Ik heb zon geintje gehad met een automatenbak van een ford thunderbird, wilden ze ook niks aan doen
na drie weken 6 keer per dag bellen naar de verantwoordelijke man van ford werd er gewoon betaald :lol: :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
PtrGte
Berichten: 1550
Lid geworden op: di 25 feb 2003 16:20
Locatie: Made
Contacteer:

K9K: alias 1.5DCi: alias; K-motor: oftwel: wegdoen...

ik heb nog niets anders gezien dan ellende met dit type motor, ook al knap je die kop op met een paar nieuwe kleppen, durf bijna te wedden dat binnen 10.000 km een drijfstanglager eruit loopt...
ik heb zo'n type krukas heel fijn op voorraad inclusief de lagers...

gaan als warme broodjes...

maar goed... een paar kleppen dat kost de wereld inderdaad niet zoals anderen al zeggen...

maar ik zou nog liever het risico nemen om als vrijgezel zonder condooms naar afrika te gaan dan dat ik een Renault 1.5 DCi koop...

aan de andere kant: een 2.2 DCi is ook al geen wondermotor...denk dat ze die 2 ontworpen hebben tussen kerst en oudjaar ergens...

Als je wil weten wat 16 kleppen kosten dan pm maar even...

succes in ieder geval, dat heb je namelijk nodig met zo'n motorcode :beer:
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Een K-motor... Typische naam. :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

PtrGte schreef:K9K: alias 1.5DCi: alias; K-motor: oftwel: wegdoen...

ik heb nog niets anders gezien dan ellende met dit type motor, ook al knap je die kop op met een paar nieuwe kleppen, durf bijna te wedden dat binnen 10.000 km een drijfstanglager eruit loopt...
ik heb zo'n type krukas heel fijn op voorraad inclusief de lagers...

gaan als warme broodjes...

maar goed... een paar kleppen dat kost de wereld inderdaad niet zoals anderen al zeggen...

maar ik zou nog liever het risico nemen om als vrijgezel zonder condooms naar afrika te gaan dan dat ik een Renault 1.5 DCi koop...

aan de andere kant: een 2.2 DCi is ook al geen wondermotor...denk dat ze die 2 ontworpen hebben tussen kerst en oudjaar ergens...

Als je wil weten wat 16 kleppen kosten dan pm maar even...

succes in ieder geval, dat heb je namelijk nodig met zo'n motorcode :beer:
Na 2007 lopen de lagers er toch niet meer uit, die zijn stukken beter (zeggen ze)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Sja. Beetje jammer idd! Ik hoop dat er toch nog wat los te peuteren valt!
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Ow, en als je belt naar Renault NL...zeg er dan ook meteen bij dat dit zeker niet de eerste keer is dat dit gebeurd. Ik bedoel, ik heb al veel vaker een kapot gelopen motor gezien doordat de multiriem eraf is gelopen en tussen de distributieriem is gelopen met alle gevolgens van dien. Ze weten dit waarschijnlijk zelf ook wel, dus ze moeten niet gaan zeuren maar beter de oorzaak aanpakken...

Laat je dus niet te snel afwimpelen (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

100% coulance/garantie zou ik overigens niet eerlijk vinden in dit verhaal. Want je krijgt dan een (op papier) betere auto terug dan je bracht. Maar dit zou wel wel grotendeeels (zeg 75%) vergoed moeten worden in mijn ogen.

Ik heb een half jaar terug feitelijk hetzelfde mee gemaakt bij een volvo (rol van de MR naar de tering en uiteindelijk een halve nieuwe motor nodig omdat de DR eraf gelopen was). En gelukkig alles gratis in orde gemaakt maar wat ik dus zo oer en oerdom vind is dat die fabrikanten die DR niet netjes afdekken. Die moet gewoon achter een mooie stalen plaat zijn rondjes draaien zodat het niet allemaal meteen naar de tering loopt als de MR eraf draait.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

het feit dat Renault NL helemaal niets wil doen vind ik erg slecht, en een belletje naar rechtsbijstand al waard :)

hopelijk wordt het nog netjes opgelost (Y)
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

PtrGte schreef:K9K: alias 1.5DCi: alias; K-motor: oftwel: wegdoen...

ik heb nog niets anders gezien dan ellende met dit type motor, ook al knap je die kop op met een paar nieuwe kleppen, durf bijna te wedden dat binnen 10.000 km een drijfstanglager eruit loopt...
ik heb zo'n type krukas heel fijn op voorraad inclusief de lagers...

gaan als warme broodjes...

maar goed... een paar kleppen dat kost de wereld inderdaad niet zoals anderen al zeggen...

maar ik zou nog liever het risico nemen om als vrijgezel zonder condooms naar afrika te gaan dan dat ik een Renault 1.5 DCi koop...

aan de andere kant: een 2.2 DCi is ook al geen wondermotor...denk dat ze die 2 ontworpen hebben tussen kerst en oudjaar ergens...

Als je wil weten wat 16 kleppen kosten dan pm maar even...

succes in ieder geval, dat heb je namelijk nodig met zo'n motorcode :beer:
zijn al die 1.5dci's zo brak dan? ik heb m op 225 staan en hij rijdt nog prima.. k9k-704 uit 2002
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Tom schreef:100% coulance/garantie zou ik overigens niet eerlijk vinden in dit verhaal. Want je krijgt dan een (op papier) betere auto terug dan je bracht. Maar dit zou wel wel grotendeeels (zeg 75%) vergoed moeten worden in mijn ogen.
Waarom niet volledig, je vraagt er toch niet om dat die verrotloopt door inferieur materiaalgebruik?
Buiten dat, wat dacht je van de ellende die je ervan hebt?
Tom schreef:Ik heb een half jaar terug feitelijk hetzelfde mee gemaakt bij een volvo (rol van de MR naar de t@ring en uiteindelijk een halve nieuwe motor nodig omdat de DR eraf gelopen was). En gelukkig alles gratis in orde gemaakt maar wat ik dus zo oer en oerdom vind is dat die fabrikanten die DR niet netjes afdekken. Die moet gewoon achter een mooie stalen plaat zijn rondjes draaien zodat het niet allemaal meteen naar de t@ring loopt als de MR eraf draait.
Vaak loopt de multiriem over minimaal 1 dezelfde rol als de distri, dus dat is erg lastig afschermen hoor, kijk als die breekt door een steentje of iets van buiten kan je niks aan doen, maar een rol die 70.000 km eerder dan voorgeschreven aan snot loopt is gewoon 100% garantie.
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

229duizend hier :)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Op mp staat er ook 1 met 313k
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Ik hoor ook heel wat wisselde verhalen over die K9K motoren, voornamelijk lagerschade maargoed, vrijwel alle Renault motoren zijn ruk wat betreft het afschermen (lees: NIET) van de distributie. Meerdere gevallen gezien van een multiriem die tussen de distributie gevlogen is en ook heel regelmatig een gevalletje lagerschade. Er lopen nog wat beunhazen rond die de multiriemspanner laten zitten bij het vervangen van de distributie maar da's echt het stomste wat je kan doen bij een Renault motor.

@Patrick: wat betreft lagerschade van deze motoren, het komt nogal regelmatig voor en ook nog eens met voldoende olie e.d, heb je ook enig idee wat de oorzaak van dit gedonder is ?
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Luco/Alpine-racer schreef:
Tom schreef:100% coulance/garantie zou ik overigens niet eerlijk vinden in dit verhaal. Want je krijgt dan een (op papier) betere auto terug dan je bracht. Maar dit zou wel wel grotendeeels (zeg 75%) vergoed moeten worden in mijn ogen.
Waarom niet volledig, je vraagt er toch niet om dat die verrotloopt door inferieur materiaalgebruik?
Buiten dat, wat dacht je van de ellende die je ervan hebt?
Tom schreef:Ik heb een half jaar terug feitelijk hetzelfde mee gemaakt bij een volvo (rol van de MR naar de t@ring en uiteindelijk een halve nieuwe motor nodig omdat de DR eraf gelopen was). En gelukkig alles gratis in orde gemaakt maar wat ik dus zo oer en oerdom vind is dat die fabrikanten die DR niet netjes afdekken. Die moet gewoon achter een mooie stalen plaat zijn rondjes draaien zodat het niet allemaal meteen naar de t@ring loopt als de MR eraf draait.
Vaak loopt de multiriem over minimaal 1 dezelfde rol als de distri, dus dat is erg lastig afschermen hoor, kijk als die breekt door een steentje of iets van buiten kan je niks aan doen, maar een rol die 70.000 km eerder dan voorgeschreven aan snot loopt is gewoon 100% garantie.

Je krijgt een auto terug met nieuwe rollen van MR en DR en nieuwe riemen (op zijn aller allerminst). Dus in die zin krijg je een auto terug die er weer even tegen kan. 100% zou voor mij dus onzin zijn.

De MR loopt idd mee over de krukaspouly maar daar zijn wel oplossingen voor. Bij VAG TDI's bijvoorbeeld is de DR echt wel een stuk betert beschermd dan bij een volvo om een voorbeeld te noemen (gewoon met een nette stalen plaat ipv nutteloos plastic).

Mooiste blijft gewoon een ketting. Nog een voorbeeldje. Heb nu ook splinternieuwe volvo V70 lopen met D3 motor (net nieuw ontwikkelde motor) waarvan de DR om de 120.000 en de spanner van de MR om de 60000 moet. Vind ik echt belachelijk vaak!! Bij mercedes hoef je nooit ergens naar te kijken. Loop er ooit een MR vanaf is er geen centje pijn en loopt er een rol naar de t@ring ook niet. Vervangen voor een paar tientjes en je kunt weer ruim een ton knallen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Tom schreef: Bij VAG TDI's bijvoorbeeld is de DR echt wel een stuk betert beschermd dan bij een volvo om een voorbeeld te noemen (gewoon met een nette stalen plaat ipv nutteloos plastic).
Ook bij 1.9TDI's heb ik het wel eens gezien hoor dat ondanks die stalen plaat de rommel er tussen loopt, als zo'n multiriem aan stukken slaat rolt ie vrij gemakkelijk overal tussendoor richting de distributie. maargoed, wel beter dan niets, bij de meeste Renault motoren zit er niets. enkel een bovenste distributiekap en dan aan de onderkant de multriempoelie die 'm enigzins dicht houd voor steentjes enz.
Maarten-Jan
Berichten: 4640
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

paulvanrooij schreef:het feit dat Renault NL helemaal niets wil doen vind ik erg slecht, en een belletje naar rechtsbijstand al waard :)

hopelijk wordt het nog netjes opgelost (Y)
Inderdaad, gewoon even belletje doen met rechtsbijstand, briefje opstellen en op de post. Wel aardig slordig van Renault NL dit zeg (N)

@Martijn, natuurlijk zijn ze niet allemaal zo brak, dan was het allang in kassa/rader/whatever geweest. Patrick ziet alleen de ellende, maar stel dat er 1% van alle verkochte 1.5's problemen heeft, dan is dat absoluut gezien al heel erg veel maar nog lang niet genoeg om in de media te komen.

Feit blijft wel dat er bovengemiddeld veel problemen mee zijn t.o.v. de meeste renault motoren.

@Luco, de betrouwbaarheids cijfers tonen dat ook wel aan, maar dat geld voor de hele renault range. Het aantal problemen is vanaf 2004 sterk gedaald en vanaf 2007 minimaal. Die 2.0 TDI motoren kennen trouwens ook voldoende problemen, gescheurde cilinderkoppen voor 100.000 km b.v.(!)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Als je maar blijft rijden. Toch vind ik het wel jammer dat in den beginne al 3000 euro afgetikt moet worden ... het is niet zo'n pittige klus...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
PtrGte
Berichten: 1550
Lid geworden op: di 25 feb 2003 16:20
Locatie: Made
Contacteer:

Maarten-Jan schreef:
paulvanrooij schreef:het feit dat Renault NL helemaal niets wil doen vind ik erg slecht, en een belletje naar rechtsbijstand al waard :)

hopelijk wordt het nog netjes opgelost (Y)
Inderdaad, gewoon even belletje doen met rechtsbijstand, briefje opstellen en op de post. Wel aardig slordig van Renault NL dit zeg (N)

@Martijn, natuurlijk zijn ze niet allemaal zo brak, dan was het allang in kassa/rader/whatever geweest. Patrick ziet alleen de ellende, maar stel dat er 1% van alle verkochte 1.5's problemen heeft, dan is dat absoluut gezien al heel erg veel maar nog lang niet genoeg om in de media te komen. Feit blijft wel dat er bovengemiddeld veel problemen mee zijn t.o.v. de meeste renault motoren.

@Luco, de betrouwbaarheids cijfers tonen dat ook wel aan, maar dat geld voor de hele renault range. Het aantal problemen is vanaf 2004 sterk gedaald en vanaf 2007 minimaal. Die 2.0 TDI motoren kennen trouwens ook voldoende problemen, gescheurde cilinderkoppen voor 100.000 km b.v.(!)
Zie dikgedrukt: hier ben ik het 100% mee eens trouwens... maar waar rook is, is vuur in revisieland...je zou die ene motor maar hebben van de 100
PieterD
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 9 jan 2005 15:56
Locatie: Nijmegen

Net mijn rechtsbijstand gebeld en aangegeven wat het probleem is. Ze zeggen dat ik het via een brief kan aankaarten maar dan zal dit naar VKV moeten gaan en niet naar de importeur want volgens de rechtsbijstand is de dealer in dit geval de tegen partij aangezien ik daar de auto heb gekocht. De importeur wordt dus buiten schot gehouden op juridisch vlak.

Ze gaven ook aan dat ik eventueel nog een onderhandelings ronde met VKV in kan gaan om het bedrag lager te krijgen.
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Pieter, hou er rekening mee dat dit een openbaar forum is. VKV kan meelezen en is hierdoor voorbereid, niet dat dat heel erg is, maar dat zijn dingen die je voor je moet houden en beter na afloop kunt vertellen denk ik.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
PieterD
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 9 jan 2005 15:56
Locatie: Nijmegen

Martijn Kool schreef:Pieter, hou er rekening mee dat dit een openbaar forum is. VKV kan meelezen en is hierdoor voorbereid, niet dat dat heel erg is, maar dat zijn dingen die je voor je moet houden en beter na afloop kunt vertellen denk ik.
Ok begrepen ;). thnx.
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Waar ik nu wel benieuwd naar ben is hoe slecht dit blok nu echt is?
Ik heb n.l. hetzelfde blok in mijn Megane.
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

zijn de moderators dood? Anderhalve pagina aan offtopic??

Het spreekt niet bepaald van netheid hoe men dit probeert af te wimpelen bij Renault NL, hoop dat je daar nog wat van je recht kunt behalen Pieter!
Bij mijn Clio was (bij de vorige eigenaresse, een vriendin van me) de poulie van de Dynamo kapot gelopen, waardoor de MR ook losgelopen was. Gelukkig alleen een stuk uit de distributieriem geslagen en dus niet geknapt of versprongen. Dat viel alles mee dus!
Kwam overigens wel doordat de boel niet op tijd was vervangen...

Betreft dat K9K gebeuren...dat begint me een beetje de keel uit te hangen, er kan geen goed woord meer vallen over wat voor type dan ook wat Renault gemaakt heeft. De een valt de motor van uit elkaar, de ander de bak, de ander de turbo, het is allemaal rommel en er is niets goeds over te melden.... lekker bezig, dat houdt de positiviteit wel hoog rondom Renault ja!! (Y) (Y)

Mijn K9K heeft inmiddels 305.000 km gelopen en loopt nog als een zonnetje, verbruikt amper olie en het zou me verbazen als ik de 400.000k niet zou halen. Ja, ook de mijne heeft problemen gehad, maar ik heb nog nooit een auto gehad zonder problemen, dus zo raar is dat niet...

Succes Pieter!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Haas schreef:.... lekker bezig, dat houdt de positiviteit wel hoog rondom Renault ja!! (Y) (Y)
Oeps, sorry :smile:

Maar ok je hebt wel gelijk, ik kijk er altijd wat nuchterder naar en laat me niet zo sterk beinvloeden door dat soort uitspraken.

Net zoiets als dat mensen ook altijd heel gevoelig zijn voor de term afgetrapt en ik zie ook zelfs hier nog mensen daar altijd heel geschokt op reageren (zelfs ook van de oudere garde, waar ik het niet meer van verwacht...).

En als ik daar nog even op door mag gaan, mensen moeten ook eens achter hun oren krabben of ze zelf ook wel daadwerkelijk een liefhebber zijn?

Maargoed ruim idd de boel maar lekker even op tot relevante dingen, voor mijn part deze post included :)
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Dan wil ik ook nog wel iets positiefs toevoegen. Volgens mij ligt het gewoon aan de manier waarop er met zo'n K9K is gereden in het verleden. Ik heb nu 350.000 km op de teller en het loopt als een zonnetje. Gewoon altijd netjes warm gereden en niet koud planken.
En met een tweedehands auto weet je dat verleden alleen lang niet altijd.
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Dus wij zijn er om het tegendeel te bewijzen (Y) :worship:

Op naar de 3 of 4 ton 8) (Y)

En indd...als ik verstandig zou zijn geweest had ik nooit een Renault als daily gekocht, maarja...als ik vroeger ook al zo verstandig zou zijn geweest had ik deze club nooit leren kennen en nooit aan die oude Renault troep zijn begonnen :lol:

Ik ben nou eenmaal een Renault liefhebber en mij zul je niet gauw zien in een ander merk :beer:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Zelfde verhaal hier. Kan ook wel een burgerbak 3 TDI kopen voor een prikkie maar dat vind ik niks!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Tja sorry, maar ik vind het nou ook weer niet nodig om van die oogkleppen op te trekken. :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

merkenblind heet dat :smile:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Haas schreef:Betreft dat K9K gebeuren...dat begint me een beetje de keel uit te hangen
De lokale dealer hier heeft me wel eens verteld dat dit type motor vlak na onderhoud met regelmaat kapot gaat...

Elke keer moet ik daar weer aan denken als ik er 1 weg zie rijden, voorzien van nieuwe (te dunne?!) olie...

Vervelend is het zeker, succes Pieter!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Kan ook met die dealer te maken hebben :p
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

lekker dan, zit ook met een K9K motor in me mik.....waarom heeft niemand dat eerder verteld....... :bonk:
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Nogmaals, hier al meer dan 350.000 zonder problemen. In het verleden alleen een keer gereviseerde verstuivers, verder helemaal niks. Het is dus gewoon mogelijk hoor. Al die bangmakerij :gun:
Plaats reactie